quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:52 schreef LaZZ het volgende:
Precies, anders wil ik ook best even gaan stoken in US ofzo.![]()
quote:
Ja, dat is inderdaad een motief geblekenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:50 schreef LaZZ het volgende:
Kom op, waar blijven die kuthoeren. Moet ik soms weer tegoedbonnen gaan uitdelen?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:46 schreef LaZZ het volgende:
Waaraan moeten jullie voldoen?
Jullie moeten enigszins bekend zijn op FOK, jullie moeten elkaar niet mogen en verder moeten jullie lekker zijn en het liefst heb ik er 1 exotische dame tussenzitten. Voel jij je aangesproken en heb jij wel zin deze uitdaging. Meld je dan aan in dit topic.
Doe nou niet net alsof dat niet zo was.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een motief gebleken
en naakt?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:58 schreef LaZZ het volgende:
Inderdaad, laten we er een centraal van maken. Waar je ook geld kan inzetten. Misschien kunnen we het ook live uitzenden vanaf het industrieterrein hiernaast.
voor klonen geldt dubbeltarief en de tweede keus.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:06 schreef Orgasmeneer het volgende:
kan ik na afloop de lekkerste wijven kopen voor persoonlijk genot???
waarom heb je het steeds over klonenquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
voor klonen geldt dubbeltarief en de tweede keus.
Waarom is mijn username kansloosquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:08 schreef LaZZ het volgende:
Hehehe, je hebt best wel originele username kerel! Kan er wel om lachen, enigszins kansloos maar toch.![]()
!
En nee, dat is niet mogelijk, we doen niet aan hoereren, wel aan exporteren overigens.![]()
Heb jij een rivaal hier?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:11 schreef Morwen het volgende:
En waar gaat het dan om? Lijkt mij niet onbelangrijk![]()
Wedstrijd.........prijs![]()
Wat schuift het, lijkt me belangrijkerquote:
Maak eerst maar eens een rivalette dan dear. Dan praten we verder.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat schuift het, lijkt me belangrijker![]()
Battles achter de schermen tellen zeker nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:18 schreef zoalshetis het volgende:
zoals gezegd, na een paar battles kan je fok!cat of the year worden.
het moet wel in de fok!catarena gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Battles achter de schermen tellen zeker niet![]()
Nee}:|quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:12 schreef LaZZ het volgende:
DUS! Dames, waar blijven we?
moet ik nou echt kloons gaan aanmaken?
contracten teken ik niet zomaar. en zeg je dat laatste vanwege de aanwezigheid van yvonne?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:27 schreef LaZZ het volgende:
Achter de schermen tellen zeker wel. Als ze maar bewijsbaar zijn en het nog niet bijgelegd is.
Vanaf nu wil ik dan wel dat je een contract tekent en de battle voortaan hier voortzet.
Ja, de heldquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
contracten teken ik niet zomaar. en zeg je dat laatste vanwege de aanwezigheid van yvonne?![]()
Catarena? Die moet je me eens uitleggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het moet wel in de fok!catarena gebeuren natuurlijk.
Nee hoorquote:
alles bueno?quote:
Inderdaad, wat een klotevragen zijn dat altijd. Net als dat je na een weekend zuipen een zuipmaat tegenkomt en dattie vraagt. Ben je nog thuisgekomen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor
Wat is dat nou voor een stomme vraag!
Hejquote:
hoi yvonne !!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hejmet mij wel
Met skv blijkbaar niet .
Numero uno is gevonden, welke rivaal wil jij uitkiezen? Je hebt er immers genoeg.quote:
shit zegquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:37 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Numero uno is gevonden, welke rivaal wil jij uitkiezen? Je hebt er immers genoeg.
het eerste teltquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hejmet mij wel
Met skv blijkbaar niet .
Zonder die mannen en die vrouwen wil ik dat best eens proberenquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:34 schreef zoalshetis het volgende:
cat arena. in ouderwets 'nederlands' een omgeving waar vrouwen in alle gemak kunnen bekvechten en waar de mannen omheen staan en afentoe 'joelen'.
grijns, jij alleen dus?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zonder die mannen en die vrouwen wil ik dat best eens proberen![]()
Ha die Sara, alles wel?quote:
jawel. in tegenstelling tot gisteren.quote:
Hehe, "morwen goes solo part III".quote:
Soloquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe, "morwen goes solo part III".
Dat zal 1 van mijn commerciële hits worden.![]()
Is goed doen we. Heb je een beetje grote ogen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
SoloHele kuddes hier rond heeft lopen.
Maar jij mag wel, ga ik joelen en debiel in de camera kijken enzo![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het eerste telt
het tweede is verwend to tha bone.
tegen mij?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:58 schreef LaZZ het volgende:
Volgens mij hebben wij het niet over hetzelfde.
Bij mij was het puur vanuit commercieël oogpunt, grote mooie ogen scoren nou eenmaal. Ik weet niet of jij mijn businesspartner wel mag zijn eigk. [afbeelding]
hoiquote:
zin in een catfight? ik doe je geen pijn hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:58 schreef yvonne het volgende:
Wordt dit nog wat?
Het word nu wachten op de vrouwen Yvonne, ik denk dat we morgen overdag meer kans hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:58 schreef yvonne het volgende:
Wordt dit nog wat?
ik zie een uitdaging van sara.quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:05 schreef LaZZ het volgende:
huh?
Wat danquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
zin in een catfight? ik doe je geen pijn hoor
nee. schoppen uitdelen en dergelijke. het zal wel met mijn linkerknie zijn.quote:
misschien heel brutaal, maar waar is je belgisch accent gebleven in de loop van de tijd?quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee. schoppen uitdelen en dergelijke. het zal wel met mijn linkerknie zijn.
of had jij een andere voorkeur?
dat ligt in de diepvriezerquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien heel brutaal, maar waar is je belgisch accent gebleven in de loop van de tijd?
okquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien heel brutaal, maar waar is je belgisch accent gebleven in de loop van de tijd?
is dat tegen mij?quote:
Nee, want ik ben hier te vredelievend voorquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:17 schreef killswitch het volgende:
oeh volgens mij begint het nu toch echt te komen
ben jij IRL ook lief?quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want ik ben hier te vredelievend voor
Quote ik jouquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
is dat tegen mij?
neuh, het leek me gewoon beleefder ABN te schrijven. anders snappen jullie er toch niks van.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
is dat tegen mij?
neuh, het leek me gewoon beleefder ABN te schrijven. anders snappen jullie er toch niks van.
Je bent eik een lief klein meisje dus.quote:
De mensen die me kennen zeggen van welquote:
Zei ik dat?quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:27 schreef sararaats het volgende:
ik ben eigenlijk een heel lief meisje
Ja!!! Dat zei je!!!quote:
Zo te zien tussen Lazz en mijquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:30 schreef sararaats het volgende:
CATFIGHT !!!
dus als ik het goed begrijp, ben je IRL een teddybeerquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
De mensen die me kennen zeggen van wel
quote:
Ja, een troetelbeertjequote:Op vrijdag 29 april 2005 03:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp, ben je IRL een teddybeer
Ben je gay ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
op het forum ben je ook een troetelbeertje hoor![]()
ik kom er eerlijk voor uitquote:
Nee, had ik nog niet gezien!quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kom er eerlijk voor uit
@yvonne: deze foto's moet je toch eens gezien hebben Gekke Bekken/Orken-fototopic
Je mot eens opletten jij!quote:
Oh, nu je het zegt, nu komt er iets te dagen? Werd het toevallig in elk topic wel een paar keer geroepen?quote:
ik had vorig jaar nog lang haarquote:
Ah ja, gezien, mooi haar hoor!quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik had vorig jaar nog lang haar
en ik ben altijd al een bekkentrekker geweest![]()
er staat trouwens nog een foto van mij in dat topic
ik vind je eigenlijk wel een knappe vrouw
Heheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:57 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Oh, nu je het zegt, nu komt er iets te dagen? Werd het toevallig in elk topic wel een paar keer geroepen?![]()
Oeh, ik heb nog wel een paar fotootjes van yvon die je wel zult waarderenquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:59 schreef sararaats het volgende:
ik vind je eigenlijk wel een knappe vrouw
Heb je die nu nog steeds?quote:Op vrijdag 29 april 2005 04:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nog wel een paar fotootjes van yvon die je wel zult waarderen.
graag gedaan !!quote:Op vrijdag 29 april 2005 04:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah ja, gezien, mooi haar hoor!
En,
dank j e
nu maak je me wel curieusquote:Op vrijdag 29 april 2005 04:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nog wel een paar fotootjes van yvon die je wel zult waarderen.
geen poepquote:Op vrijdag 29 april 2005 04:11 schreef foetre het volgende:
ehh ja ik ben ook nieuwsgierig
allemaal nachtbrakers met hun neus op de monitor aan het F5enquote:Op vrijdag 29 april 2005 04:13 schreef yvonne het volgende:
Kijk nou wat je gadaan hebt kasta!
slaapwel mijn lieve yvonne !!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 04:17 schreef yvonne het volgende:
Kasta is gelukkig gaan slapen
En ik ga ook weer terug, slaap wel
ja. ik ook !!quote:Op vrijdag 29 april 2005 04:20 schreef killswitch het volgende:
duikt nu ook echt zen bed in, toodles
En wat heeft dat voor nut?quote:Op vrijdag 29 april 2005 04:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb archieven die 6 jaar teruggaan.
Dan heb je foto's als dat ook nog steeds in het archiefquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 05:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan heb je foto's als dat ook nog steeds in het archief.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 06:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hier, de eerste foto in het fok fotoalbum.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Pinnenmutske op 30-04-2005 00:07:14 ]Werewolf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:02 schreef sararaats het volgende:
[..]sararaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
et word een beetje saai/irri jij telkens over yvonne![]()
![]()
![]()
naamsbekendheid:
[..]
// Proudly first Kut User of all
sorry Slaaitjuh. maar het was gisterennacht zo gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:05 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
sararaats
et word een beetje saai/irri jij telkens over yvonne![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |