Als je het nou eerst eens bij 1 taal houdt. Misschien wordt het dan nog wat.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:12 schreef SHE het volgende:
[..]
De zoveelste sport waarin je nooit zal zegevieren....ben ik je volgende idool?![]()
Correct, ik kan nu natuurlijk een userfoto posten als bewijs. Maar ik houd het netjes.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:20 schreef Nickthedick het volgende:
SHE is toch een transsexueel?
Waar lieg ik over dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:14 schreef SHE het volgende:
In een flame mag je 1 ding nooit doen...en dat is liegen.
nee het is geen kloon van sch...quote:Op donderdag 28 april 2005 03:20 schreef Nickthedick het volgende:
SHE is toch een transsexueel?
en je dacht dat kasta niet op onzin rondzwerft?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:20 schreef LaZZ het volgende:
Wat een tact om het in ONZ te openen. In SEX was het immers toch verdoemd aangezien er nog steeds verdwaalde modjes rondzwerven op dit duivelse forum.
That's a offer you can't refusequote:Op donderdag 28 april 2005 03:21 schreef kastanova het volgende:
Maar kom, doe eens gek en plaats die foto hier eens, dan kunnen de mensen zelf beoordelen.
hoe voelt het?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:22 schreef shredder het volgende:
Ach we zijn allemaal rampentoeristen hier.
Goede samenvattingquote:Op donderdag 28 april 2005 03:19 schreef LaZZ het volgende:
Heheheehehe.. Wat gebeurt er allemaal praat me eens bij.
Ok, is goed. Het gaat over het feit dat Xennia heeft gewonnen van SHE aangezien wij de echte sletten niet prefereren maar de mannen klaarblijkelijk toch houden van lieve meisjes. Ook al kan Xennia af en toe vervelend zijn. Zij heeft in ieder geval een vrouwelijke kant.
Een kant die sommige mensen helaas moeten missen behalve dan het onderdeel dat ze daarvoor gebruiken om te pretenderen dat ze dat zijn. Helaas is dat alleen fysiek.
OUWE!quote:Op donderdag 28 april 2005 03:20 schreef zoalshetis het volgende:
she een lief meisje?
Ik vind het aardig van je dat je mijn eigenschappen nu ook aan de andere fokkers samenvat, toch vraag ik me af wat het nut daar nou van is.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Goede samenvatting![]()
Al zou ik graag zien dat je aan dat lieve meisjes nog toevoegt: intelligentie, adrem en met behoud van zelfwaarde
Ik vind je een beetje eenquote:Op donderdag 28 april 2005 03:23 schreef M1stig het volgende:
ik d8 dat mod's zich wel een beetje zouden gedragen
grinnek , zal later weleens voor de tweede keer lurken...quote:Op donderdag 28 april 2005 03:23 schreef LaZZ het volgende:
[..]
OUWE!
Je hebt wat gemist man. Je had erbij moeten zijn. Het was weer ouderwets genieten.
Poeh voelt goed, alleen de hoofdrolspeelster meldt zich hier niet. Meestal klaag ik niet over users, maar goed uitzondering bevestigt de regel.quote:
kasta kan doorposten na een slotje. Ik nietquote:Op donderdag 28 april 2005 03:24 schreef Refragmental het volgende:
GRRR, dacht al... waar blijft het vervolg topic! Kon em nergens vinden. Ben benieuwd of SHE em ooit zal vinden. Misschien heb je het te moeilijk voor haar gemaakt PLAE
Don't push the issue, it's a touchy situation.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Goede samenvatting![]()
Al zou ik graag zien dat je aan dat lieve meisjes nog toevoegt: intelligentie, adrem en met behoud van zelfwaarde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |