het eerste teltquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hejmet mij wel
Met skv blijkbaar niet .
Zonder die mannen en die vrouwen wil ik dat best eens proberenquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:34 schreef zoalshetis het volgende:
cat arena. in ouderwets 'nederlands' een omgeving waar vrouwen in alle gemak kunnen bekvechten en waar de mannen omheen staan en afentoe 'joelen'.
grijns, jij alleen dus?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zonder die mannen en die vrouwen wil ik dat best eens proberen![]()
Ha die Sara, alles wel?quote:
jawel. in tegenstelling tot gisteren.quote:
Hehe, "morwen goes solo part III".quote:
Soloquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:42 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hehe, "morwen goes solo part III".
Dat zal 1 van mijn commerciële hits worden.![]()
Is goed doen we. Heb je een beetje grote ogen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
SoloHele kuddes hier rond heeft lopen.
Maar jij mag wel, ga ik joelen en debiel in de camera kijken enzo![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het eerste telt
het tweede is verwend to tha bone.
tegen mij?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:58 schreef LaZZ het volgende:
Volgens mij hebben wij het niet over hetzelfde.
Bij mij was het puur vanuit commercieël oogpunt, grote mooie ogen scoren nou eenmaal. Ik weet niet of jij mijn businesspartner wel mag zijn eigk. [afbeelding]
hoiquote:
zin in een catfight? ik doe je geen pijn hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:58 schreef yvonne het volgende:
Wordt dit nog wat?
Het word nu wachten op de vrouwen Yvonne, ik denk dat we morgen overdag meer kans hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:58 schreef yvonne het volgende:
Wordt dit nog wat?
ik zie een uitdaging van sara.quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:05 schreef LaZZ het volgende:
huh?
Wat danquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
zin in een catfight? ik doe je geen pijn hoor
nee. schoppen uitdelen en dergelijke. het zal wel met mijn linkerknie zijn.quote:
misschien heel brutaal, maar waar is je belgisch accent gebleven in de loop van de tijd?quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee. schoppen uitdelen en dergelijke. het zal wel met mijn linkerknie zijn.
of had jij een andere voorkeur?
dat ligt in de diepvriezerquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien heel brutaal, maar waar is je belgisch accent gebleven in de loop van de tijd?
okquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien heel brutaal, maar waar is je belgisch accent gebleven in de loop van de tijd?
is dat tegen mij?quote:
Nee, want ik ben hier te vredelievend voorquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:17 schreef killswitch het volgende:
oeh volgens mij begint het nu toch echt te komen
ben jij IRL ook lief?quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, want ik ben hier te vredelievend voor
Quote ik jouquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
is dat tegen mij?
neuh, het leek me gewoon beleefder ABN te schrijven. anders snappen jullie er toch niks van.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
is dat tegen mij?
neuh, het leek me gewoon beleefder ABN te schrijven. anders snappen jullie er toch niks van.
Je bent eik een lief klein meisje dus.quote:
De mensen die me kennen zeggen van welquote:
Zei ik dat?quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:27 schreef sararaats het volgende:
ik ben eigenlijk een heel lief meisje
Ja!!! Dat zei je!!!quote:
Zo te zien tussen Lazz en mijquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:30 schreef sararaats het volgende:
CATFIGHT !!!
dus als ik het goed begrijp, ben je IRL een teddybeerquote:Op vrijdag 29 april 2005 03:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
De mensen die me kennen zeggen van wel
quote:
Ja, een troetelbeertjequote:Op vrijdag 29 april 2005 03:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp, ben je IRL een teddybeer
Ben je gay ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2005 03:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
op het forum ben je ook een troetelbeertje hoor![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |