gezellig zeg, ook oranje kleden hequote:Op vrijdag 29 april 2005 00:27 schreef xman het volgende:
Voor Excess_All
VH1 optreden van Mariah vorige week: Link is zo weer weg.
http://www.hicham.lunarpages.com/data/savethemusic-song-two.mpg
We gaan vanavond met vrienden lekker feesten in de Jordaan.
Morgen naar Reguliers..zal weer helemaal gezellig vol zitten.
Ik wil je wel in drie stukken hakken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:28 schreef keizerpinguin het volgende:
weet ik nog niet ben uitgenodigd om naar a'dam te komen eindhoven en tilburg help dillema!!
kijk zelfs het plaatje heeft te maken met koninginnen dag zie rechts onder!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
sorry kon het niet laten hij is zo lekker!!!
amsterdsam lijk me echt tof, maar denkt helemaal te drukquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:28 schreef keizerpinguin het volgende:
weet ik nog niet ben uitgenodigd om naar a'dam te komen eindhoven en tilburg help dillema!!
Schat er is geen betere plek op koninginnendag dan Amsterdamquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:33 schreef Excess_All het volgende:
[..]
amsterdsam lijk me echt tof, maar denkt helemaal te druk
Een holtertestquote:
hahah nou je me nou al schatquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:39 schreef xman het volgende:
[..]
Schat er is geen betere plek op koninginnendag dan Amsterdam![]()
Elk jaar weer supergezellig. Wel druk..maar er zijn wel plekken waar het minder druk is, zoals bij de Westerkerk. Daar is het vaak ook erg gezellig.
Davidboaz?quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:40 schreef Davidboaz het volgende:
dus we gaan elkaar zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |