nou eens?? Ik heb het je nooit horen vragen, anders was die date er natuurlijk al lang geweest!quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:38 schreef dawg het volgende:
Ja.
En miss_c wanneer gaan wij nou eens daten?
Met een dame die is net zo oud als mij en die ken ik al 2 jaarquote:
Dan bespreek ik uiteraard wel de luxe suite in het Kurhausquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan betaal jij het eten vooraf.
Oh ja, en de condooms natuurlijk.
Spannend hoor! Have fun!quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met een dame die is net zo oud als mij en die ken ik al 2 jaar
Misschien wordt het wel wat vanavond tussen ons
Het klikt wel tussen ons beide
Dure kamers hebben de beste bedden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:48 schreef miss_c het volgende:
[..]
Dan bespreek ik uiteraard wel de luxe suite in het Kurhaus
En eten we vooraf even bij de friettent aan de overkant...
Ga je op stap vanavond? Wellicht kom ik je nog wel ergens tegen dan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:49 schreef Copycat het volgende:
Get a room, you two!![]()
over standaard gesproken![]()
In sommige gevallen kan dat misschien best kloppen, maar mij heeft het niet veel geholpen...had ik eindelijk het lef gevonden om de dame die ik wel zie zitten eens aan te spreken, nu voel ik me eigenlijk nog verder van huis dan vóór ik dat gedaan had...quote:
in mijn geval zeker vandaar dat ik dus (zoals eerder gemeld) maar eens de stoute schoenen aangetrokken heb en een date heb geregeld !quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:01 schreef dawg het volgende:
Stelling? Was dit geen SC-topic dan?![]()
Ok dan: Lef is de key!
Kort maar krachtig.
Jij?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
in mijn geval zeker vandaar dat ik dus (zoals eerder gemeld) maar eens de stoute schoenen aangetrokken heb en een date heb geregeld !
koppelings actie .. dus tis niet dat ik achter de vrouwen aan ben geweest .. maar het is een begin !quote:
Zeker. Ze vindt jou ook leuk?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
koppelings actie .. dus tis niet dat ik achter de vrouwen aan ben geweest .. maar het is een begin !
(leuk genoeg om dagelijks een uurtje of 4 met me te msn-enquote:
Ze zal vast niet gaan daten met een jongen die ze niet leuk vindt...quote:
Internetdate? Begin er niet aan jongen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
(leuk genoeg om dagelijks een uurtje of 4 met me te msn-en! )
juist een anti-internet date ... ik wil dr wel eens echt zienquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Internetdate? Begin er niet aan jongen.![]()
Daar heb ik mijn portie ook van gehad moet ik zeggen.quote:
De date was leuk, maar waarom moet het altijd weer eindigen met neuken..quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn portie ook van gehad moet ik zeggen.![]()
Maar jij had gisteren geloof ik wel een leuke internetdate, niet?![]()
Daar heb ik gelukkig nooit last van.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:27 schreef nozem het volgende:
[..]
De date was leuk, maar waarom moet het altijd weer eindigen met neuken..![]()
same here !quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig nooit last van.![]()
Nou, have fun zou ik zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
juist een anti-internet date ... ik wil dr wel eens echt zien!
ja zielig ik weet het !quote:
waarom is dit nou weer internet daten dan ? Ik kreeg nou eenmaal dr mail van een kameraad zo van die past vast wel bij jou ... toegevoegd op msn en toen na een paar daagjes kletsen een date geregeld ....quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:44 schreef QyRoZ het volgende:
Internetdaten is zooo 2002.
Zeg nooit nooit, maar in ieder geval niet via een geforceerd iets als datingsites.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:49 schreef QyRoZ het volgende:
Nou, dan is het niet echt internetdaten, je kan die vriend van je nog in elkaar slaan als het helemaal niets is. Maar echt puur internetdaten zal ik never meer doen.
Tja. En toch hebben jullie elkaar leren kennen door middel van i-net. Maar hee, de seks wordt er niet slechter door hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom is dit nou weer internet daten dan ? Ik kreeg nou eenmaal dr mail van een kameraad zo van die past vast wel bij jou ... toegevoegd op msn en toen na een paar daagjes kletsen een date geregeld ....
wat is er dan zo internet aan .. behalve dan dat we een modern medium gebruikte om te communiceren
Toch klinkt het nog altijd lullig als je hoort dat mensen elkaar via internet hebben leren kennen. Heeft toch iets zieligs. Onzin natuurlijk, maar het voelt wel zo.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Tja. En toch hebben jullie elkaar leren kennen door middel van i-net. Maar hee, de seks wordt er niet slechter door hoor.
Dit is het ook. Kansloos. Dat moet je nooit aan de grote klok hangen. Het is veel stoerder als je elkaar in de kroeg treft met allebei 4 promille alcohol in je bloed.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch klinkt het nog altijd lullig als je hoort dat mensen elkaar via internet hebben leren kennen. Heeft toch iets zieligs. Onzin natuurlijk, maar het voelt wel zo.
Ja precies, dat is eigenlijk minstens even vulgair, maar toch klinkt het veel lekkerder.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Dit is het ook. Kansloos. Dat moet je nooit aan de grote klok hangen. Het is veel stoerder als je elkaar in de kroeg treft met allebei 4 promille alcohol in je bloed.
Je had er toch al meerdere i-netdates opzitten meende ik te lezen, ooit, ergens?quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja precies, dat is eigenlijk minstens even vulgair, maar toch klinkt het veel lekkerder.![]()
Het stomme is dat ik mensen ook altijd een beetje vreemd aankijk als ik het hoor. Terwijl ik er zelf goede ervaringen mee heb. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Dit is het ook. Kansloos. Dat moet je nooit aan de grote klok hangen. Het is veel stoerder als je elkaar in de kroeg treft met allebei 4 promille alcohol in je bloed.
Klopt, maar dat komt omdat ik in het echt geen dates voor elkaar gebokst krijg, dus daarom deed ik het maar zo. Maar in pricnipe heb ik het daar mee gehad.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Je had er toch al meerdere i-netdates opzitten meende ik te lezen, ooit, ergens?
vertel mij dan eens de voordelen van MSN boven andere communicatie middelen, ik persoonlijk vind MSN nogal een kut programma.quote:
Iedereen kan een date regelen via i-net. Slechts weinig mensen kunnen die date ook nog eens laten slagen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat ik in het echt geen dates voor elkaar gebokst krijg, dus daarom deed ik het maar zo. Maar in pricnipe heb ik het daar mee gehad.
Wat is het verschil tussen MSN en pak em beet een forum als FOK!? De strekking is hetzelfde, namelijk, virtuele interactie.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
[..]
vertel mij dan eens de voordelen van MSN boven andere communicatie middelen, ik persoonlijk vind MSN nogal een kut programma.
Ik vind het zeer geniaal. Omdat je het als tegenhanger van een telefoongesprek moet zien, en niet als tegenhanger van irl chat. Omdat msn laagdrempeliger is kun je een beter beeld van iemand krijgen via msn.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:36 schreef Ruis het volgende:
[..]
vertel mij dan eens de voordelen van MSN boven andere communicatie middelen, ik persoonlijk vind MSN nogal een kut programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |