abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:30:29 #201
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26600549
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:23 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dat is waar, maar daarom moet je haar niet beginnen verwijten dat ze wanhopig sociale contacten zoekt. Iedereen wil een leuk sociaal leven, je lijkt het haar te verwijten.
Verwijten is een veels te groot woord. Het zal mij een zorg zijn of ze wel of geen sociaal leven heeft.

Maar al 30 delen komt het naar voren dat ze dat heel graag zou willen. Al 30 delen komt het naar voren dat het niet wilt lukken. Al 30 delen komt het naar voren dat het niet aan haar ligt en dat vind ik onzin.
De enige die er wat aan kan veranderen ben jezelf, dus waarom doen mensen dat niet. Blijkbaar wil je het dan niet graag genoeg...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:32:27 #202
88139 JoeyT
pi_26600592
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik was echt precies zo in mijn vorige relatie

En ik heb geen idee hoe ik daar in een volgende relatie mee om zou moeten/kunnen gaan, tenzij ik een man tref die erg dominant is, of in elk geval aan me gewaagd is
Ga eens naar een goeie uitgaansgelegenheid, zoek naar jongens die zeer arrogant overkomen en ik verzeker je dat hij gewaagd aan je zal zijn (of helemaal schijt aan je zal hebben )
pi_26600721
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ga eens naar een goeie uitgaansgelegenheid, zoek naar jongens die zeer arrogant overkomen en ik verzeker je dat hij gewaagd aan je zal zijn (of helemaal schijt aan je zal hebben )
Wat een ontzettende onzin. Jongens in het uitgaansleven met een arrogante pose zijn vaak de meest onzekere mannetjes die er bestaan.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26600757
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Verwijten is een veels te groot woord. Het zal mij een zorg zijn of ze wel of geen sociaal leven heeft.

Maar al 30 delen komt het naar voren dat ze dat heel graag zou willen. Al 30 delen komt het naar voren dat het niet wilt lukken. Al 30 delen komt het naar voren dat het niet aan haar ligt en dat vind ik onzin.
De enige die er wat aan kan veranderen ben jezelf, dus waarom doen mensen dat niet. Blijkbaar wil je het dan niet graag genoeg...
Wat ben jij weer lekker bezig. Wie zegt dat ik het niet graag genoeg wil? Wie zegt dat het aan mij ligt? Ik kan me niet heugen dat ik dat gezegd hebt. Als dat zo is lees dan al die 30 delen maar door en kom je maar quotes of zo. Ja je zal vast met de quotes aankomen van mijn dates, maar ik ervaar het mislukken van het contact na die dates (want de dates zelf waren niet mislukt in mijn ogen) niet alleen mijn schuld, maar jij zal dat ongetwijfeld anders zien.

Ik ben al eerder met je in discussie geweest over het wel of niet hebben van een sociaal leven. Wij zijn daar te verschillend in en zullen daar nooit als gelijken worden. Hoeft voor mij ook niet, maar je punt duidelijk maken kan ook in één keer. Het is net of dat alles wat jij hebt fantastisch hebt, maar er zijn ook personen die met minder genoeg nemen.
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:43:26 #205
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26600896
Ik vind inderdaad ook dat Joey een soort van Messias uithangt die de gewone stervelingen wel eens even komt vertellen hoe de wereld in elkaar steekt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:43:46 #206
88139 JoeyT
pi_26600904
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:37 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat een ontzettende onzin. Jongens in het uitgaansleven met een arrogante pose zijn vaak de meest onzekere mannetjes die er bestaan.
Ik zei: Ga naar een goeie uitgaansgelegenheid...
pi_26600983
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:23 schreef nozem het volgende:

[..]

Nobel van je. Als een internetscharrel al na 2 weken serieus over samenwonen begint dan ren ik denk ik heel hard weg.

Nee, dat weet ik trouwens wel zeker.
Wegrennen? Man, ik zou verhuizen naar Amerika...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:47:41 #208
88139 JoeyT
pi_26601026
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Wat ben jij weer lekker bezig. Wie zegt dat ik het niet graag genoeg wil? Wie zegt dat het aan mij ligt? Ik kan me niet heugen dat ik dat gezegd hebt. Als dat zo is lees dan al die 30 delen maar door en kom je maar quotes of zo. Ja je zal vast met de quotes aankomen van mijn dates, maar ik ervaar het mislukken van het contact na die dates (want de dates zelf waren niet mislukt in mijn ogen) niet alleen mijn schuld, maar jij zal dat ongetwijfeld anders zien.
Ik weet niet hoe jij mijn post lees, maar ik zeg juist dat je 30 delen zegt dat je het WEL graag wilt en dat je 30 zegt dat het NIET aan jou ligt!

Dus als het niet aan jou ligt aan wie ligt het dan wel?
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:48:44 #209
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26601053
EDIT Frenkie: op dit soort idioterie zit niemand te wachten

[ Bericht 90% gewijzigd door Frenkie op 29-04-2005 17:09:03 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26601074
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:47 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij mijn post lees, maar ik zeg juist dat je 30 delen zegt dat je het WEL graag wilt en dat je 30 zegt dat het NIET aan jou ligt!

aan het toeval?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26601081
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:25 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik was echt precies zo in mijn vorige relatie

En ik heb geen idee hoe ik daar in een volgende relatie mee om zou moeten/kunnen gaan, tenzij ik een man tref die erg dominant is, of in elk geval aan me gewaagd is
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik vind je niet dominant, of ik ben aan je gewaagd. Iemand die duidelijk een streep kan trekken als de ander tever gaat...is al genoeg.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26601084
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:43 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zei: Ga naar een goeie uitgaansgelegenheid...
Zoals?

Je lult. Mannen met een overmatig arrogante houding hebben doorgaans iets te verbergen, en dan maakt het geen zak uit of je in de Winkel van Sinkel, The Irish Pub, de 3 Gezusters, de Melkweg, The Chemistry, Paradiso of waar dan ook komt. Het enige verschil is dat je in bepaalde gelegenheden wat minder ( of bijna geen) posers tegenkomt.
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:49:46 #213
88139 JoeyT
pi_26601087
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:43 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind inderdaad ook dat Joey een soort van Messias uithangt die de gewone stervelingen wel eens even komt vertellen hoe de wereld in elkaar steekt.
Dit is natuurlijk onzin. Ik vind mezelf een hele normale gozer alleen als ik iets graag wil dan ga ik er gewoon voor. Ik weet niet hoe de wereld in elkaar steekt maar ik weet wel dat de enige die er wat aan kan veranderen jezelf is.
pi_26601132
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk onzin. Ik vind mezelf een hele normale gozer alleen als ik iets graag wil dan ga ik er gewoon voor. Ik weet niet hoe de wereld in elkaar steekt maar ik weet wel dat de enige die er wat aan kan veranderen jezelf is.
de wereld moet nog meewillen ook
pi_26601157
En al hoewel JoeyT af en toe raar overkomt of domme grapjes maakt...hij heeft zeer zeker wel een punt.

In toeval geloof ik niet. De weg naar succes ligt inderdaad bij jezelf. Als je al niet gelukkig in je eentje bent, zal je dat ook niet zijn met een ander.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:52:19 #216
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26601163
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:49 schreef nozem het volgende:

[..]

Zoals?

Je lult. Mannen met een overmatig arrogante houding hebben doorgaans iets te verbergen, en dan maakt het geen zak uit of je in de Winkel van Sinkel, The Irish Pub, de 3 Gezusters, de Melkweg, The Chemistry, Paradiso of waar dan ook komt. Het enige verschil is dat je in bepaalde gelegenheden wat minder ( of bijna geen) posers tegenkomt.
wat zijn posers ?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:52:35 #217
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26601172
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat is te simplistisch geredeneerd, niet alles is bereikbaar. Er zijn mensen die met geen mogelijkheid een universitaire studie aan kunnen en er zijn mensen die met andere dingen problemen hebben. Tot op zekere hoogte valt dat te veranderen, maar deels ook niet.
pi_26601187
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:47 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat het NIET aan mij ligt dan? Ik zit echt niet 30 delen te zeiken dat het NIET aan mij ligt.

Ik wil er mijn best voor doen, maar jij weet niet wat ik er wel en niet aandoe. Dus hoe kan jij dan denken dat ik er niet genoeg aan doe. En voor vriendschappen ga ik niet veranderen. Zou een mooie bak zijn dat ik mezelf moet veranderen in een compleet ander mens om zo vriendschappen te krijgen. Ik ben niet gek hoor. Ze zouden je toch moeten nemen hoe je bent en niet hoe je voordoet?
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:54:12 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26601218
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:52 schreef Metro2005 het volgende:
wat zijn posers ?
M/V die hun onzekerheid verbergen achter een 'pose' van arrogantie.
Luister eens naar Rockstar van N*E*R*D* .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:54:48 #220
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26601233
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:53 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat het NIET aan mij ligt dan? Ik zit echt niet 30 delen te zeiken dat het NIET aan mij ligt.

Ik wil er mijn best voor doen, maar jij weet niet wat ik er wel en niet aandoe. Dus hoe kan jij dan denken dat ik er niet genoeg aan doe. En voor vriendschappen ga ik niet veranderen. Zou een mooie bak zijn dat ik mezelf moet veranderen in een compleet ander mens om zo vriendschappen te krijgen. Ik ben niet gek hoor. Ze zouden je toch moeten nemen hoe je bent en niet hoe je voordoet?
Wat doe je er wel en niet aan dan?

Hij heeft een punt: als het onderhouden van vriendschappen en relaties je al een tijd niet lukt doe je zelf waarschijnlijk iets verkeerd. Wat dan precies, denk je zelf?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_26601243
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

wat zijn posers ?
Personen die zich een bepaalde stoere houding aanmeten omdat ze moeite hebben om zichzelf te zijn.
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:56:07 #222
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26601262
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat laatste waarschijnlijk... al maak ik er wel een sport van om de "onbereikbare" mannen te versieren...
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:57:12 #223
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26601285
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:53 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

eensch, MAARRRR
je moet wel compromisen durven te sluiten, water bij de wijn durven te doen. Als je dat niet doet kan je elke vorm van vriendschap of relatie wel vergeten.
Maar ik vermoed dat je dat wel doet, Ik weet natuurlijk niet hoe jouw leven eruitziet maar iedereen past zich in meer of mindere mate aan aan een ander. Dat is gewoon natuurlijk gedrag en helemaal niet vreemd.
En je moet geen compleet ander mens worden, daar heb je helemaal gelijk in. Je moet jezelf blijven maar je kunt misschien dmv een paar vriendschappen ook de negatieve kanten van jezelf ontdekken en die proberen aan te passen. Daar heb je in een relatie later ook weer wat aan.
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:01:38 #224
88139 JoeyT
pi_26601417
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:52 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is te simplistisch geredeneerd, niet alles is bereikbaar. Er zijn mensen die met geen mogelijkheid een universitaire studie aan kunnen en er zijn mensen die met andere dingen problemen hebben. Tot op zekere hoogte valt dat te veranderen, maar deels ook niet.
Ja ik weet dat jij een hoge pet op hebt van universitaire studies maar ik totaal niet... Met een beetje inzet haalt een halve idioot het (ok miss iets overdreven.
Maar ik heb 2 vrienden die nix anders gedaan hebben dan het VBO. Testje op de Uni en nu goede cijfers daar halen. Met hard werken natuurlijk.

Ik studeer trws zelf ook op de VU.

Natuurlijk kan je niet alles bereiken. Ik wil nl graag een goede zanger zijn maar helaas zit dat er niet in. Echter een hele hoop is wel bereikbaar. En vriendschap moet toch in de mogelijkheden van iedereen liggen. Of je moet echt sociaal gestoord zijn.
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:04:15 #225
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26601486
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:01 schreef JoeyT het volgende:

Maar ik heb 2 vrienden die nix anders gedaan hebben dan het VBO. Testje op de Uni en nu goede cijfers daar halen. Met hard werken natuurlijk.
Dit is natuurlijk onnozel gelul, maar daar gaat het hier niet om. Ik wilde slechts aangeven dat niet iedereen de capaciteiten voor iets heeft. De één kan niet goed leren en de ander is op het sociale vlak minder begaafd. Dat valt deels te compenseren, maar voor een deel ook niet.
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:06:10 #226
88139 JoeyT
pi_26601538
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:04 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De één kan niet goed leren en de ander is op het sociale vlak minder begaafd. Dat valt deels te compenseren, maar voor een deel ook niet.
Minder begaafd idd, maar een vriendschap moet wel lukken toch? En als dit niet lukt kan je niet je beperkte capaciteiten de schuld geven of wel?
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:08:29 #227
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26601594
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:06 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Minder begaafd idd, maar een vriendschap moet wel lukken toch? En als dit niet lukt kan je niet je beperkte capaciteiten de schuld geven of wel?
Er zijn mensen die dusdanig zwaar autistisch zijn dat een vriendschap er niet in zit. Dat is bij Sabrina niet het geval, dus zou het vast moeten kunnen lukken. Maar een uitgebreide vriendenkring zit er misschien niet in (los van het feit dat niet iedereen daar behoefte aan heeft) en dat kan wel degelijk het gevolg van beperkte capaciteiten zijn.
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:11:54 #228
88139 JoeyT
pi_26601668
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:08 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is bij Sabrina niet het geval, dus zou het vast moeten kunnen lukken.
Dus als dit niet lukt ligt het bij jezelf en moet je dus veranderen (tenzij vriendschap onbelangrijk voor je is)
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:13:00 #229
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26601698
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:11 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dus als dit niet lukt ligt het bij jezelf en moet je dus veranderen (tenzij vriendschap onbelangrijk voor je is)
Maar deels KUN je het niet veranderen.
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:15:56 #230
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26601774
Misschien een idee om het weer over singles te hebben, en niet over sabrina en haar vermogen om relaties aan te gaan?
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:18:07 #231
88139 JoeyT
pi_26601830
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:13 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Maar deels KUN je het niet veranderen.
Ja ik weet dat jij er van houdt om theoretisch te denken, maar spontaner worden is gewoon mogelijk. Je instelling veranderen is mogelijk. Glas is half vol miet half leeg. Vriendschappen maken is voor iedereen mogelijk.

En als er telkens gezegd wordt dat het niet kan dan lukt het zeker niet nee.

Dus doe dan maar net alsof het kan en je zal zien dat het nog lukt ook...
pi_26601967
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:20 schreef Metro2005 het volgende:
maar genoeg over mij, nieuwe vraagstelling:

Hoe zie je aan iemand dat diegene met je aan het flirten is

Ik denk zelf:

- als hij/zij steeds naar je kijkt
- als hij/zij lief naar je lacht
- als hij/zij steeds weg kijkt als je hem of haar aan wil kijken

maar ik ben nog enorm onervaren met flirten in het openbaar dus enlighten me please
Nou als die gene zegt: IK VIND JE LEUK !!
En dan zeg ik HAHAHA... Doe es niet zo gek joh Mij een beetje voor de gek houden !

En dan blijkt het waar te zijn (Achteraf)
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:25:35 #233
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26602005
WTF hoe zie je of iemand aan het flirten is?
Naja, op dezelfde manier als hoe je het merkt als iemand je gedag zegt. Dat merk je gewoon.
pi_26602127
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:16 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je ook niet moet nastreven om '100% jezelf' te zijn en te blijven binnen een relatie.
Natuurlijk is het ook weer niet de bedoeling dat je jezelf helemaal verliest, wegcijfert of omturnt in een relatie. Maar compromissen zoeken en vinden hoort er wel bij.
Daarom hoef ik geen relatie
I like being me!
pi_26602461
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:

Had het er laatst met mijn beste vriendin over en die vertelde me dat ze op een gegeven moment bijna op het punt stond de vriendschap te laten voor wat het ooit was.
Omdat ik zo veranderd was. Nergens interesse in, oppervlakkig als de pest en was ik niet hyper van de coke dan was ik wel depressief van de kater.
Maar nu ben ik weer hartstikke leuk .
Doet me denken aan een vriendin van me, die werd ook zo oppervlakkig als de pest van de coke en was absoluut niet meer tof. Ik stond ook op het punt om haar maar te laten vallen. Toen ben ik een keer goed kwaad geworden en haar eens haarfijn uitgelegd hoe ze zich gedroeg (waarom moet ìk dat trouwens altijd doen?!?) en nou is ze er helemaal vanaf en ook weer hartstikke leuk .

Coke !
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26602797
Ik ben trouwens van mening dat je zo ongeveer alles kan wat je wilt, als je het ook echt wilt. Dat laatste wordt nogal vaak onderschat. Het echt willen, voelen dat je het wilt, weten dat je het wilt, zorgt ervoor dat je het ook kunt.

En ja, ook een universitaire studie.
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:00:40 #237
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_26603018
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:23 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nou als die gene zegt: IK VIND JE LEUK !!
En dan zeg ik HAHAHA... Doe es niet zo gek joh Mij een beetje voor de gek houden !

En dan blijkt het waar te zijn (Achteraf)
!! Tis toch moeilijk nog duidelijker te maken. Ik merk het overigens ook nooit, maar ben ook nog geen dame tegen gekomen die zo duidelijk (inclusief caps lock) was.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:03:27 #238
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_26603092
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:54 schreef dawg het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat je zo ongeveer alles kan wat je wilt, als je het ook echt wilt. Dat laatste wordt nogal vaak onderschat. Het echt willen, voelen dat je het wilt, weten dat je het wilt, zorgt ervoor dat je het ook kunt.

Niet eens, je hebt zeker mogelijkheden en je kunt veel bereiken, maar er zijn grenzen die beperkingen in je mogelijkeheden opleveren.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_26603229
De enige beperking ben je zelf.
pi_26603340
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:25 schreef Christine het volgende:
WTF hoe zie je of iemand aan het flirten is?
Naja, op dezelfde manier als hoe je het merkt als iemand je gedag zegt. Dat merk je gewoon.
Nou ja als ik die andere niet leuk vind dan zie ik het al op 10.000 km afstand.
Als ik die gene wel leuk vind dan heb ik het nooit door.
pi_26603440
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:14 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nou ja als ik die andere niet leuk vind dan zie ik het al op 10.000 km afstand.
Als ik die gene wel leuk vind dan heb ik het nooit door.
Tja, zo werkt dat.
pi_26603941
Ik heb het ook nooit zo vaak door
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26604082
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:09 schreef dawg het volgende:
De enige beperking ben je zelf.
ok, krijg eens een ander persoon verliefd op jou, hoe ga je dat aanpakken ?
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:44:10 #244
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26604097
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 17:54 schreef dawg het volgende:

Dat zei mijn leraar geschiedenis vroeger ook, maar waarom gaf hij dan elk jaar dezelfde lessen aan 3 havo en hoger?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26604196
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:43 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ok, krijg eens een ander persoon verliefd op jou, hoe ga je dat aanpakken ?
Manipulatie?

Ik zeg toch "nagenoeg alles". Dat is hetzelfde als zo ongeveer alles, bijna alles, etc etc.
Tuurlijk zijn er dingen waar je geen controle over hebt. Dan nog kan iemand (veel) meer dan dat diegene denkt, en is in 9vd10 gevallen die persoon zelf de beperkende factor.
pi_26605317
M'n date mailt maar niks terug. Zou ze een ander hebben?
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:35:29 #247
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26605336
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:34 schreef thabit het volgende:
M'n date mailt maar niks terug. Zou ze een ander hebben?
Misschien heeft ze even geen internet. Weet jij veel?

Bel haar anders
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:14:01 #248
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_26606248
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:49 schreef dawg het volgende:

Ik zeg toch "nagenoeg alles". Dat is hetzelfde als zo ongeveer alles, bijna alles, etc etc.
Tuurlijk zijn er dingen waar je geen controle over hebt. Dan nog kan iemand (veel) meer dan dat diegene denkt, en is in 9vd10 gevallen die persoon zelf de beperkende factor.
In mijn ogen schat je de mate waarin je persoonlijk invloed hebt op de gang van zaken toch nog erg hoog in. Maar inderdaat de zaken waar je wél controle over hebt moet je in je voordeel benutten. (na ja, manipulatie gaat weer een beetje te ver natuurlijk )
pi_26606781
Vanavond weer een date
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:37:23 #250
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_26606794
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanavond weer een date
Spannend vertel....
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo