Rest alleen de vraag of die Portugezen het Wilhelmus wel kennenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
Godsamme, wat is 'ie irritant. Hier staat 't voetbal op de achtergrond. Ik hoor alleen maar dat geblèr van die helmjosti.
Laat iemand 'm die megafoon in z'n hol douwen, man... Daar moeten toch mensen naast zitten, enzo? Die zo langzamerhand een piepje in hun oor hebben van die lamlul?
Broek omlaag, megafoon naar binnen trappen en met 't hele publiek vrolijk het Wilhelmus zingen, zodat die klootzak zo vanuit z'n darmen uiteen wordt gereten.
Juist,nieuw liedjequote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vind het zo leuk
Blegh, blegh bleg, hahrehajahsdhsds,![]()
![]()
![]()
ik vind dat jij dood moetquote:Op donderdag 28 april 2005 22:52 schreef Helly het volgende:
Ik vind em cool!
X-men fan ?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:50 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Rest alleen de vraag of die Portugezen het Wilhelmus wel kennen
Van mij mogen ze lalala-en...quote:Op donderdag 28 april 2005 22:50 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Rest alleen de vraag of die Portugezen het Wilhelmus wel kennen
Nou!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:38 schreef WebForce het volgende:
wat een sfeertje in dat stadion! Jezus, die kerel zou ik een trap in de rug geven dat ie 6 ringen naar beneden mag vallen
Avalanche.. is een lid van de brotherhood of evil mutants in de comicquote:
Hoe kom je eropquote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Avalanche.. is een lid van de brotherhood of evil mutants in de comic![]()
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 28 april 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Avalanche.. is een lid van de brotherhood of evil mutants in de comic![]()
Juist!quote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nou!
Even een quote van mij uit het voetbal topique:
[..]
Je dacht gewoon iets van "ach... het is lawine en het klinkt wel tof"?quote:
Is dat niet een bekende martelmethode die onze Colombiaanse vrienden nog wel eens op nietsvermoedende dorpelingen willen loslaten?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan 90 minuten lang la bamba
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:17 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
[..]
Is dat niet een bekende martelmethode die onze Colombiaanse vrienden nog wel eens op nietsvermoedende dorpelingen willen loslaten?![]()
Ik wilde hier ook een topic over maken.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:06 schreef Murray het volgende:
Ik verwachtte hier al een topic over...
Maar allemachtig wat irritant.![]()
Ik dacht eerst dat het hier buiten was....
En dan te bedenken dat ze tijdens het EK in Portugal de Heineken roeptoeters in beslag namen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit was echt het irritantste wat ik ooit tijdens een wedstrijd heb meegemaakt,.
Dit was idd nog irritanter dan die Oranje-retards.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze tijdens het EK in Portugal de Heineken roeptoeters in beslag namen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:31 schreef stribe het volgende:
WHAHAHAHA ER IS GEWOON EEN TOPIC OVER, wij hadden het er gister ook al over bij ons, me moeder kon er gewoon niet meer naar kijken ze werd er helemaal gek van.
Ik vond het trouwens meer klinken als een of ander moslim gebed, echt god wat was die vent irritant. Zo iemand mag van mij per direct een stadion verbod krijgen.
Als ik daar was had ik wel ff gezorgd dat ie was gestopt.
Volgens mij hebben ze in Portugal het geluid op de tv ook al uitgevondenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:44 schreef C2000 het volgende:
Ghehehe wel humor als die gast erachter zou komen dat er in Nederlands internet forum een topic is waarin ie helemaal met de grond gelijk wordt gemaakt
neequote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ppfffff die gast zou ik echt die megafoon in zn reet proppen...
ik zit me al de hele wedstrijd te ergeren
ben dus niet de enige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |