Ik wilde hier ook een topic over maken.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:06 schreef Murray het volgende:
Ik verwachtte hier al een topic over...
Maar allemachtig wat irritant.![]()
Ik dacht eerst dat het hier buiten was....
En dan te bedenken dat ze tijdens het EK in Portugal de Heineken roeptoeters in beslag namen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit was echt het irritantste wat ik ooit tijdens een wedstrijd heb meegemaakt,.
Dit was idd nog irritanter dan die Oranje-retards.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze tijdens het EK in Portugal de Heineken roeptoeters in beslag namen.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 09:31 schreef stribe het volgende:
WHAHAHAHA ER IS GEWOON EEN TOPIC OVER, wij hadden het er gister ook al over bij ons, me moeder kon er gewoon niet meer naar kijken ze werd er helemaal gek van.
Ik vond het trouwens meer klinken als een of ander moslim gebed, echt god wat was die vent irritant. Zo iemand mag van mij per direct een stadion verbod krijgen.
Als ik daar was had ik wel ff gezorgd dat ie was gestopt.
Volgens mij hebben ze in Portugal het geluid op de tv ook al uitgevondenquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:44 schreef C2000 het volgende:
Ghehehe wel humor als die gast erachter zou komen dat er in Nederlands internet forum een topic is waarin ie helemaal met de grond gelijk wordt gemaakt
neequote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ppfffff die gast zou ik echt die megafoon in zn reet proppen...
ik zit me al de hele wedstrijd te ergeren
ben dus niet de enige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |