He, shit. Nu hoef ik mijn Claire Danes-hint niet voor de Wannadies te doen..quote:Op donderdag 28 april 2005 23:20 schreef ranja het volgende:
Ok, zijn het dan Mama's en papa's en Wannadies en is de overeenkomst de NS reclame?
Interessant! Da's voor het eerst dat ik het broodjesverhaal tegengesproken zie, maar het klinkt allemaal heel plausibel. En omdat de artsen die de hartaanval geconstateerd hebben bij naam genoemd worden zal het ook wel waar zijn. Dat betekent dat heel wat encyclopedieėn en andere geschiedkundige werkjes herschreven moeten worden...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:21 schreef Berkery het volgende:
Dat van dat broodje is niet helemaal waar: http://www.snopes.com/music/artists/mamacass.htm
Ik vind de vormgeving een beetje lullig, maar verder zit ie goed in elkaarquote:Op donderdag 28 april 2005 23:52 schreef GLO het volgende:
Wat een geweldige site trouwens, dat snopes
Ik doel uiteraard op de inhoud. Zit nu te lezen over het vermeende stembereik van Mariah Carey...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik vind de vormgeving een beetje lullig, maar verder zit ie goed in elkaar![]()
quote:Dressed in leather, brandishing heavy guitars, and an unabashed fetish for British Invasion pop,were an anomaly in the American college rock scene of the late '80s.
Ik zag het ook pas na de hint, terwijl ze het toch duidelijk zijn. Een van mijn favoriete bands nota bene. Nou ja, 't was ook wel een erg klein fotootje, ahumquote:
Dat is procentueel gezien verdomde weinig hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:40 schreef GLO het volgende:
Kom op guys. Miljoenen mensen over de hele wereld weten dit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |