He, shit. Nu hoef ik mijn Claire Danes-hint niet voor de Wannadies te doen..quote:Op donderdag 28 april 2005 23:20 schreef ranja het volgende:
Ok, zijn het dan Mama's en papa's en Wannadies en is de overeenkomst de NS reclame?
Interessant! Da's voor het eerst dat ik het broodjesverhaal tegengesproken zie, maar het klinkt allemaal heel plausibel. En omdat de artsen die de hartaanval geconstateerd hebben bij naam genoemd worden zal het ook wel waar zijn. Dat betekent dat heel wat encyclopedieėn en andere geschiedkundige werkjes herschreven moeten worden...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:21 schreef Berkery het volgende:
Dat van dat broodje is niet helemaal waar: http://www.snopes.com/music/artists/mamacass.htm
Ik vind de vormgeving een beetje lullig, maar verder zit ie goed in elkaarquote:Op donderdag 28 april 2005 23:52 schreef GLO het volgende:
Wat een geweldige site trouwens, dat snopes
Ik doel uiteraard op de inhoud. Zit nu te lezen over het vermeende stembereik van Mariah Carey...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik vind de vormgeving een beetje lullig, maar verder zit ie goed in elkaar![]()
quote:Dressed in leather, brandishing heavy guitars, and an unabashed fetish for British Invasion pop,were an anomaly in the American college rock scene of the late '80s.
Ik zag het ook pas na de hint, terwijl ze het toch duidelijk zijn. Een van mijn favoriete bands nota bene. Nou ja, 't was ook wel een erg klein fotootje, ahumquote:
Dat is procentueel gezien verdomde weinig hoorquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:40 schreef GLO het volgende:
Kom op guys. Miljoenen mensen over de hele wereld weten dit...
Ja en nee.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:43 schreef ranja het volgende:
staan de plaatjes echt op de hoes?
Niet gezien de doelgroep. Alleen al in de VS kennen minimaal 22 miljoen mensen deze plaat (= het aantal kopers).quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:43 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat is procentueel gezien verdomde weinig hoor![]()
Hmm, dat zijn aardig wat verkochte albums!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Niet gezien de doelgroep. Alleen al in de VS kennen minimaal 22 miljoen mensen deze plaat (= het aantal kopers).
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:56 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn aardig wat verkochte albums!![]()
Good reasoningquote:Euh...tool zal het niet zijn qua verkoopcijfers. Ik zoek waarschijnlijk een bekende rockband uit het verleden?
quote:Die toch wel erg ruig moet zijn geweest met die soort symbolenEuh...black sabbath?
Hmm, misschien bat out of hell van Meatlove? Die heeft ook iedereenquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:59 schreef GLO het volgende:
[..]
[..]
Good reasoning
[..]Maar wel in de richting
Nee, nu ga je weer uit koers...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:59 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hmm, misschien bat out of hell van Meatlove? Die heeft ook iedereen
Ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Led Zeppelin - IV lijkt me?!?!
Ik heb de hoes nooit vast gehad of in het echte leven gezienquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! [afbeelding]
Aka 'The Runes album', vanwege die tekens, die op de binnenhoes staan - vandaar mijn antwoord op ranja's vraag...
TSE +1
'gewoon' Pop Will Eat Itselfquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
Toch gewoon Pop Will Eat Itself dan?
Yep! Eerst hield ze 't met Ray Davies, daarna met Jim Kerrquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:36 schreef Gambolputty het volgende:
Chrissie Hynde toch want getrouwd met Davies & Kerr toch?
Met Martin Chambers? Niet dat ik weet. Waren wel close, die twee.quote:En met de drummer van de Pretenders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |