Jaaa SBS6!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
zeg het nou!!!!!!!!!!!!
Maar als SBS6 het net als Goudkust verkut, zitten we komend jaar met hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:52 schreef pberends het volgende:
Eindelijk geen: "HIER ZIE JE GODVERDOMME ALLES ALLES ALLES GODVERDOMME ALLES ALLES HIER ZIE JE ALLES BIJ YORIN YORIN ALLES HIER ZIE JE ALLES"-reclames van Urine erdoorheen.
En mij zal het allemaal wel, als het maar kijktquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:00 schreef Wup het volgende:
SBS groep == NET5 + SBS6 + Veronica
ik stem voor Veronica...........
Je bent gek, alles wat op NET5 uitgezonden wordt, is goud geworden! NET5 rules!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:00 schreef Wup het volgende:
sbs6 maakt ONM nog triester dan het nu het nu al is , daar kan je wel vanuit gaanquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:02 schreef MirSus het volgende:
En mij zal het allemaal wel, als het maar kijkt
Jij snapt 'mquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
Als het maar aangepast wordt. En Frank terug. En Arthur. En de hele mikmak!
ik ga met je mee, maar ik vrees toch dat het SBS6 gaat worden...quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:00 schreef Wup het volgende:
OK Ok ik ben om, Veronica!!!quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:04 schreef Wup het volgende:
[..]
sbs6 maakt ONM nog triester dan het nu het nu al is , daar kan je wel vanuit gaan
Veronica zou uit historische overwegingen:) terug kunnen gaan naar Onderweg Naar Morgen
Wie dan leeft, wie dan zorgt... als ze er maar niet halverwege de stekker uittrekken!quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar als SBS6 het net als Goudkust verkut, zitten we komend jaar met hetzelfde probleem.
haha, stop maar hoor Wup je hebt me overtuigtquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:06 schreef Wup het volgende:
plus Veronica heeft nog een leuk archiefje voor nachtelijke marathonherhalingen:)
Ijdele hoop denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:06 schreef Wup het volgende:
plus Veronica heeft nog een leuk archiefje voor nachtelijke marathonherhalingen:)
quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:06 schreef Wup het volgende:
Maar dan begint de TROS te zeiken, want die betaalde eerst ook mee.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:09 schreef Iwan1976 het volgende:Prima plan, want Luifel & De Vries kennen we nu wel.
Misschien gooien ze Goudkust ook wel weer in de herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |