Ik woon 'r, mafkeesquote:
Gevalletje video instellen dus.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi heES is echt ideaal voor een student. Goedkope goede spullen
OH, en BVD is ook interessant vanavond, Jack + cabaret aan tafel. jammer dat het tegelijk is met AZ
De kans is het grootst in een Ajaxcafe. Kooper @ Leidsche of Moni @ Rembrandt, naast escape. Maar ik weet het eigenlijk nietquote:Op donderdag 28 april 2005 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, zaterdag wel
Weet je een leuk cafe waar Ajax uitgezonden wordt ?![]()
Maar ik neem aan dat je het Koninginnenacht gebeuren bedoelt natuurlijk.quote:
Hmm ok. Dan maar eens kijkenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
De kans is het grootst in een Ajaxcafe. Kooper @ Leidsche of Moni @ Rembrandt, naast escape. Maar ik weet het eigenlijk niet.
Ik last dat er een aantal kinderactiviteiten in het park zijn. Je kan er echter wel gewoon doorheenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je het Koninginnenacht gebeuren bedoelt natuurlijk.
Dat ga ik maar even niet doen, ik kan mijn nachtrust goed gebruiken. Misschien dat ik morgenavond nog even met de kinderwagen richting Sloterplas loop, dat is hier lekker dicht in de buurt, en daar wordt ook het één en ander georganiseerd.
Zaterdagochtend willen we dan met de kinderwagen via het Vondelpark naar onze stamkroeg lopen, geen idee of we dat gaan halen....
Vorig jaar was het prima te doen. En toen we bij de kroeg kwamen kregen we mooi een plekje in de zon, en bier in gewone glazenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik last dat er een aantal kinderactiviteiten in het park zijn. Je kan er echter wel gewoon doorheen.
Bedoelde inderdaad koninginnenacht.
Je moet ook tijdens de borrel een beetje bijvoeden. Chips, nootjes, toastjes met brie, haring. Heel prettig hoor!quote:
Dat doe ik ook! Maar dan heb ik gelijk iemand met een deegroller achter me aan. En volgend jaar (september) kan dat ook al niet want dan heb ik er geen geld voor!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je moet ook tijdens de borrel een beetje bijvoeden. Chips, nootjes, toastjes met brie, haring. Heel prettig hoor!
Deegrollerquote:Op donderdag 28 april 2005 18:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doe ik ook! Maar dan heb ik gelijk iemand met een deegroller achter me aan. En volgend jaar (september) kan dat ook al niet want dan heb ik er geen geld voor!
De spreekwoordelijke deegroller!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
DeegrollerKan je ook goed eten mee maken!
Of iets met kinky kokenquote:
Chips en toastjes en rijstewafels van de euroshopper zijn ook cheap hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 18:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doe ik ook! Maar dan heb ik gelijk iemand met een deegroller achter me aan. En volgend jaar (september) kan dat ook al niet want dan heb ik er geen geld voor!
En ik jou op onze lange meetquote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef appelsientje het volgende:
Goede avondzo lekker gegeten en ik heb Bluezz gezien
![]()
Whehequote:Op donderdag 28 april 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
Vanaf hier werd het leuk
Eurosport aaaaaah
Eet smakkelijk alvastquote:Op donderdag 28 april 2005 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik jou op onze lange meet![]()
Jij bent eerder thuis en ik moet nog eten
Ik had nog niet eensch tijd om mijn herkenningsteken te pakken, je herkende me zo alquote:Op donderdag 28 april 2005 18:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eet smakkelijk alvast![]()
't was trouwens wel gezelligkort maar krachtig!
Lezen is niet tofquote:Op donderdag 28 april 2005 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG wilt even zeggen dat De Da Vinci Code van Dan Brown echt ruleert!
Harry Potter trouwens ook hoor....
Als je niet kunt lezen niet, inderdaad!quote:
Erg goed boek jaquote:Op donderdag 28 april 2005 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG wilt even zeggen dat De Da Vinci Code van Dan Brown echt ruleert!
Harry Potter trouwens ook hoor....
natuurlijk en die andere ookquote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Erg goed boek ja
Het Bernini Mysterie (Angels & Demons) ook gelezen? Die vind ik nog beter
wat staat er op 1quote:Op donderdag 28 april 2005 19:21 schreef JaWi het volgende:
Nederlandstalige top 250 allertijden\0021 - Mannenkoor Karrespoor - Mooi Man - 1991.
Volgens mij is ie wel lief.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
Vanaf hier werd het leuk
Eurosport aaaaaah
1. Marco Borsato - Dromen zijn bedrogquote:
Op mijn winamp. Lijst een keer van slsk gehaald. Staan een hoop leuke en goede nummers tussen. De volgorde is denk ik bepaald op nummer 1 notering.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:33 schreef VoreG het volgende:
Waar draaien ze dat?
Daar doet Borsato het ook wel goed zekerquote:Op donderdag 28 april 2005 19:36 schreef JaWi het volgende:
Ik heb overigens allemaal duffe lijsten. Ook de uitvaart top 40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |