Pestkopquote:Op donderdag 28 april 2005 22:41 schreef Suijk het volgende:
En zoete wijn in een longdrink glas voor bluezz.
MSN hequote:Op donderdag 28 april 2005 22:47 schreef rubbereend het volgende:
DG wat ben je toch actief op dit vroege tijdstip
En zonder ijs.quote:
lekkerquote:Op donderdag 28 april 2005 22:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Baco voor d'n Goener.
Blaadje bier voor de rest.
En zoete wijn in een longdrink glas voor bluezz.
klopt maar dat van die 1 kilometer was al bekend, maar dat kan Versatel als ze willen oplossen via de wijkcentrales.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
Overigens zijn er mensen die van plan zijn om dat pakket bij Versatel te nemen? Ik sprak er vandaag een 'kenner' over en die raadde het eigenlijk af. Het netwerk (hardware) is er in NL nog helemaal niet klaar voor. Er is nog bijna niets getest, zodra je verder dan 1 km van zo'n telefoonhuisje afwoont, is het signaal al flink verzwakt en zal die 20 mbps never nooit niet gehaald kunnen worden (tenzij er glasvezel naar de huizen wordt getrokken).
Ik wacht het eerste jaar nog even af in ieder geval...
Druk daarquote:Op donderdag 28 april 2005 22:58 schreef Suijk het volgende:
Ben benieuwd bij BvD.
precies zoiets dacht ik dus ook al ik wacht er ook nog even mee. Alhoewel het zowieso nog niet beschikbaar is hierquote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
Overigens zijn er mensen die van plan zijn om dat pakket bij Versatel te nemen? Ik sprak er vandaag een 'kenner' over en die raadde het eigenlijk af. Het netwerk (hardware) is er in NL nog helemaal niet klaar voor. Er is nog bijna niets getest, zodra je verder dan 1 km van zo'n telefoonhuisje afwoont, is het signaal al flink verzwakt en zal die 20 mbps never nooit niet gehaald kunnen worden (tenzij er glasvezel naar de huizen wordt getrokken).
Straks de video bekijken, dus s.v.p. nog niet teveel verklappen hier?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:58 schreef Suijk het volgende:
Ben benieuwd bij BvD.
met dreiging van een banquote:Op donderdag 28 april 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks de video bekijken, dus s.v.p. nog niet teveel verklappen hier?
Ok.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks de video bekijken, dus s.v.p. nog niet teveel verklappen hier?
Het zal absoluut nog kinderziektes hebben. Opzich is de aanbieding het echt waard om te proberen, maar je weet absoluut niet wat je kan verwachten na een jaar. Hoeveel extra moet je gaan betalen voor het voetballen, wat komt er nog bij etc.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
Daar ben ik ook benieuwd naar....ga je bijvoorbeeld ook betalen voor hoeveel wedstrijden je kan zien? Je schijnt namelijk van de een naar de andere wedstrijd te kunnen schakelen...lijkt me dat je extra moet betalen als je meer wilt zien..mag wel wat meer duidelijkheid over komen, of is dat er alquote:Op donderdag 28 april 2005 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het zal absoluut nog kinderziektes hebben. Opzich is de aanbieding het echt waard om te proberen, maar je weet absoluut niet wat je kan verwachten na een jaar. Hoeveel extra moet je gaan betalen voor het voetballen, wat komt er nog bij etc.
De reclame die ze toen straks uitzonden tijdens de rust was wel vrij lang en duidelijk, maar die vragen blijven er nog steeds. Het is echt aantrekkelijk, maar ik zou toch echt een jaar wachten. Zeker als je nu al vrij happy bent met je huidige verbinding.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar....ga je bijvoorbeeld ook betalen voor hoeveel wedstrijden je kan zien? Je schijnt namelijk van de een naar de andere wedstrijd te kunnen schakelen...lijkt me dat je extra moet betalen als je meer wilt zien..mag wel wat meer duidelijkheid over komen, of is dat er al
Ik wacht sowieso aangezien ik verwacht tussen nu en een jaar ergens anders te wonenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De reclame die ze toen straks uitzonden tijdens de rust was wel vrij lang en duidelijk, maar die vragen blijven er nog steeds. Het is echt aantrekkelijk, maar ik zou toch echt een jaar wachten. Zeker als je nu al vrij happy bent met je huidige verbinding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |