ach tegen die tijd kun je zo'n snelle internet verbinding makkelijk ergens anders nemenquote:
mag ik hem uitkiezenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Ik moet morgen een nieuwe mobiel kopen, zie er zo tegen op. Heb altijd de meest gruwelijke spraakverwarringen met die pratende pakken
Graag. Ik heb een telfort abonnement. Heb nu een nokia nogwat. Wil een apparaat waarin veel nummers kunnen zonder teveel gedoe en gemier.quote:
Alleen nieuw apparaatje of ook nieuwe provider/abo erbij zoeken?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
Ik moet morgen een nieuwe mobiel kopen, zie er zo tegen op. Heb altijd de meest gruwelijke spraakverwarringen met die pratende pakken
Alleen apparaatje.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen nieuw apparaatje of ook nieuwe provider/abo erbij zoeken?
quote:Trouwens krijg jij als baaSCH niet gewoon zo'n ding van die omroep?
Heb je handsfree-set in je autootje?quote:
dat kan met elke telefoon SCHatquote:Op donderdag 28 april 2005 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Graag. Ik heb een telfort abonnement. Heb nu een nokia nogwat. Wil een apparaat waarin veel nummers kunnen zonder teveel gedoe en gemier.
Vooral als je net van de tandartSCH komtquote:Op donderdag 28 april 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
snap je echt niet dat die smsjes de reden is dat hij een ander mobieltje wilquote:Op donderdag 28 april 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral als je net van de tandartSCH komt
Hou je wel je zelfde nummer? kwaa smsmsn enscho?
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
snap je echt niet dat die smsjes de reden is dat hij een ander mobieltje wil
oranje bovenquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:05 schreef Bluezz het volgende:
En een leuke tietel verzinnen voor strax!
Dat deetiewelquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:07 schreef pascalheister het volgende:
daarom smste hij niet terug op de meet![]()
je smste iets terug met SCH erin, daarna kreeg je ff niks terug tochquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat deetiewel
Wrom miSCH jij zoveel op meetsch ?????
Vera komt op mij over als een trutjequote:Op vrijdag 29 april 2005 00:12 schreef rubbereend het volgende:
titel voor de volgende: "Vera slaat de spijker krom"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |