quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Kun je dat mischien wat nader toelichten?
Schuld van die klotekokquote:Bos: PvdA-leden moeten ongelijkheid accepteren
ANP
DEN HAAG - De Partij van de Arbeid moet een andere kijk op het begrip solidariteit krijgen. ‘De PvdA moet meer ongelijkheid accepteren als onvermijdelijk gevolg van een grondige maatschappelijke analyse. Meer ongelijkheid is nodig om de solidariteit overeind te houden.’ Dat heeft partijleider Wouter Bos vrijdag gezegd in het dagblad Trouw.
Is dat voor af na de praktijktoets?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
Aantal terroristische moslims die terroristen-trainingsscholen verlaten (Iran):
[afbeelding]
Wat zegt dat schijfje eigenlijk? Wie heeft de beste graaihandjes, of wat?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
De cijfers zeggen wel wat anders, hoor, Harry_Sack!
Hoe is het met je bodycount?quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
De cijfers zeggen wel wat anders, hoor, Harry_Sack!
hmkayquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:55 schreef Monidique het volgende:
http://nces.ed.gov/nceskids/createagraph/.
wow.. how very.. Lazarus!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuis, maar er zijn flink wat minder Amerikaanse doden.
Die kritische kijk was altijd erg goed inderdaad. Legio voorbeelden, van suicide booth tot crackhouse alwaar een butler staat "Shall I prewarm sir's crackpipe?" Jammer dat de mensen bij FOX dan blijkbaar zo preuts zijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 09:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
De druppels waren volgens mij de beide kerstafleveringen, met in de eerste het brijlante kerstliedje "Santa Claus is gunning you down". De tweede weigerde Fox zelfs in eerste instantie uit te zenden![]()
Ik vond het opzich ook wel meevallen maar blijkbaar kunnen ze bij Fox niet zo goed tegen milde kritiek.
Ja, ffffff duh, en dat wordt volgens mij alleen maar erger.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Jammer dat de mensen bij FOX dan blijkbaar zo preuts zijn![]()
Naja, ze zijn er toch ook mee begonnen? Het was van meet af aan duidelijk dat er aardig geschopt werd..quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ffffff duh, en dat wordt volgens mij alleen maar erger.
Ja, maar ze worden volgens mij straks nóg preutser en conservatiever.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naja, ze zijn er toch ook mee begonnen? Het was van meet af aan duidelijk dat er aardig geschopt werd..
Over die kerstafleveringen is wel de meeste comotie geweest in de VS. "Bender should not be" lijkt me meer een reactie was namelijk ook 1 van de laatste.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Echter, waren die kerstafleveringen echt de druppel? Ik vroeg me nl altijd af of Bender Should Not Be Allowed On TV de druppel was of een reactie was van het team omdat ze gecancelled zouden worden.
Laten we hopen van niet, Fox was namelijk in het begin altijd een zender die voor Amerikaanse maatstaven bijhoorlijk ver ging, Maried with Children bijvoorbeeld, en absoluut niet conservatief wasquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, maar ze worden volgens mij straks nóg preutser en conservatiever.
er waren ook nog waarderingscijfers voor Bush' beleidquote:
http://www.washingtonpost(...)t-abcpoll_042505.pdfquote:
1
2
3
4
5
6
7
8Do you approve or disapprove of the way Bush is handling:
Approve Disapprove
A. Social Security 31 64
B. Iraq 42 56
C. Economy 40 57
D. Terrorism 56 41
E. Energy Policy 35 54
hmm, gaat nog niet echt ve leien dakjequote:124 Teletekst vr 29 apr
Vrees voor stemfraude in Suriname
PARAMARIBO De Surinaamse kiezerslijsten
kloppen een maand voor de verkiezingen
nog niet.Het Onafhankelijk Kiesbureau,
dat toezicht houdt op de verkiezingen,
wil dat president Venetiaan ingrijpt.
Het aantal kiesgerechtigden is nog niet
exact vastgesteld,terwijl dat een maand
geleden al gebeurd had moeten zijn.Ook
zouden er oproepkaarten zijn verstuurd
aan kleuters,overleden personen en aan
buitenlanders.Mogelijk zijn er 45.000
onterechte oproepkaarten verstrekt.
Volgens minister Joella-Sewnundun van
Binnenlandse Zaken zijn de berichten
over eventuele fraude "propaganda".De
verkiezingen in Suriname zijn 25 mei.
Dat is toch gewoon zuipen zoals je elk weekend doet, alleen nu denk je bij je eerste biertje "Oranje boven" en pas bij de twééde "neuken, bier". Toch?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef Harry_Sack het volgende:
Koninginnenach, een zwaar overschat concept
Gut, nee, ik denk altijd, was dit glas maar halfvol in plaats van halfleeg en daarna wil ik op de kutquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon zuipen zoals je elk weekend doet, alleen nu denk je bij je eerste biertje "Oranje boven" en pas bij de twééde "neuken, bier". Toch?
Een genot, meneer, een genotquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:26 schreef du_ke het volgende:
Kansloos zat worden blijft leuk inderdaad.
Op het werk is er nooit wat aan. Daar zijn kerstborrels voorquote:
Hier is het toch bijna elke week wel gezellig, de ontvangshal is nu bijna een echt cafe geworden en de CEO is 1 van de grootste innemers.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Op het werk is er nooit wat aan. Daar zijn kerstborrels voor
quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ga ff lekker schijten.![]()
[afbeelding]
Dan zal het wel een interim zijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hier is het toch bijna elke week wel gezellig, de ontvangshal is nu bijna een echt cafe geworden en de CEO is 1 van de grootste innemers.
Dat CEo blijft toch een beetje een foute termquote:Op vrijdag 29 april 2005 15:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hier is het toch bijna elke week wel gezellig, de ontvangshal is nu bijna een echt cafe geworden en de CEO is 1 van de grootste innemers.
Hoe kom je aan foto's van mijn slaapkamer?quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ga ff lekker schijten.![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |