dus? als je MUUS aanbidt krijg je misschien nog wat medelevenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef Scuderia_Mark het volgende:
En inmiddels ben ik ZEIK nat geregend.................![]()
In DAT geval; Muus...................ik ADOREER je!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef woutabest het volgende:
[..]
dus? als je MUUS aanbidt krijg je misschien nog wat medeleven
Het grote verschil is dat jij nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Dirkh het volgende:Als ik een topic op slot gooide dan was iedereen boos en MUUS gooit een topic dicht en ze heeft meteen fans.
Had ik maar toeten.
Bij deze schenk ik je er een paar............. (.)(.).............pak aan!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Dirkh het volgende:Als ik een topic op slot gooide dan was iedereen boos en MUUS gooit een topic dicht en ze heeft meteen fans.
Had ik maar toeten.
Zo van, ow, dan gaan we toch niet op reis (?)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Wees blij man. Als ik een keer een topic dicht tief heerst er alleen maar onverschilligheid. Alsof dat leuk is.
Waar mod je? Dan open ik wel even een kuttopic en dan ga ik heel boos worden als je hem dichttyftquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Wees blij man. Als ik een keer een topic dicht tief heerst er alleen maar onverschilligheid. Alsof dat leuk is.
Ik en niet vrolijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:09 schreef sararaats het volgende:
wat zijn we toch weer vriendelijk tegen elkaar !!
ben ik nu de enige die zo vrolijk is?
ik had vanmorgen even last met een windstoot
Ze heeft nog niet gereageerdquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ik heb MUUS aanbeden maar krijg geen medeleven,dammmmmmmmm!![]()
tip: geef haar bloemetjes en ga op je knieën zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ik heb MUUS aanbeden maar krijg geen medeleven,dammmmmmmmm!![]()
Let dan ook eens op, lampekap!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef POLL het volgende:
Mijn tandarts is vermoord!
Ik dacht weer de meest flauwe grap te hebben. was 'ie al gemaakt...
Ik zit al op m'n knieën........................nu de bloemen nog....................quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
tip: geef haar bloemetjes en ga op je knieën zitten
haaaaai MUUS !!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:15 schreef MUUS het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes. En dirkh.
[..]
*snoei*
En volgens mij sta ik ook op haar ban/negeerlijstje.........................quote:
Dan moet ik je ook niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:19 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
En volgens mij sta ik ook op haar ban/negeerlijstje.........................![]()
Het was bagger. En ook nog eens in TRV. En dan kom je je in dit topic beklagen over een slotje in TRV. Lekker handig.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:22 schreef woutabest het volgende:
UIO_AMS, lamzak, je hebt mijn topic gesloten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |