[img] link van de foto [/img]quote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef tijgerwillie het volgende:
heey, hoe doe je foto erin zetten???
is goed zoquote:Op donderdag 28 april 2005 18:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Hee! Zeg, zeg 's wat ik nog moet aanvullen over jou in de op!
Klinkt gezellig! Je hebt bij deze plekje in OP verdiend!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:11 schreef Sylvana het volgende:
Ik studeer SPH en loop elke woensdagmiddag stage in een wijkcentrum. Daar organiseer ik de woensdgmiddag instuif voor kinderen van 4-10 jaar
We zijn met totaal 3 stagaires dan en dan gaan we met de kinderen knutselen, spelletjes doen, buiten spelen enzovoortEn soms organiseren we grote activiteiten, zoals een playbackshow, een paasbrunch of de straatspeeldag
Zeker wel, ben pas morgen vrij hequote:Op donderdag 28 april 2005 23:40 schreef TuXeDo het volgende:
megter nogsteeds @ stage?
18, ben aan het aftellenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:41 schreef TuXeDo het volgende:
hahaha das over 19 minuten ^^
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:11 schreef Sylvana het volgende:
Ik studeer SPH en loop elke woensdagmiddag stage in een wijkcentrum. Daar organiseer ik de woensdgmiddag instuif voor kinderen van 4-10 jaar
Wow, doe mij ook zoietsquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
das geen echte stagiaire.... alleen woensdagmiddag
![]()
![]()
Ikke wel hoor, heb me weer helemaal verheugd op een leuk fok! dagjequote:Op vrijdag 29 april 2005 08:39 schreef knox_ het volgende:
[..]
GoedemorgenHeb je er weer zin in vandaag?
vind je 't gekquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
LOL ijsmeis post wat en meteen zijn alle mannelijke stagiaires weer helemaal wakker
Ikke niet hoor, ik geil alleen nog maar op goddess-in-heaven![]()
Ah gelukkig daywalker is er ook vandaag, zonder hem zou ik de dag echt niet doorkomenquote:
Ja dat vind ik gek, goddess-in-heaven is toch veel beterquote:
don't know ken ze eigenlijk geen van 2quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja dat vind ik gek, goddess-in-heaven is toch veel beter![]()
Fotoboekquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
don't know ken ze eigenlijk geen van 2
Kijk eens aan joh, jij bent wakker vanochtendquote:
Jij zit toch ook bij a'dam in de buurt he? waar krijg je lekkere broodjes?quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ah gelukkig daywalker is er ook vandaag, zonder hem zou ik de dag echt niet doorkomen![]()
Dat is het voordeel als je op een gemeente zit.. hoef maar tot 12 uur vanmiddagquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorguh allemaal![]()
Ik meld me vandaag ook weer .... ik zal tot 16.45 gezellig bij jullie zijn
geen foto?quote:Op vrijdag 29 april 2005 08:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je op een gemeente zit.. hoef maar tot 12 uur vanmiddag![]()
Goedemorgen iedereen
Euhm nee ik zit in utrecht, samen met goddessquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jij zit toch ook bij a'dam in de buurt he? waar krijg je lekkere broodjes?![]()
't is niet eerlijk ik zit hier al vanaf 07.30 uur en mag tot 15.15 uur presentatie dus dat word 16.00 uurquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:47 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je op een gemeente zit.. hoef maar tot 12 uur vanmiddag![]()
Goedemorgen iedereen
heb er wel 1 kunnen doen, maar die zit niet meer helemaal in de goede verhoudingen ivm kleiner maken van de pixelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |