heb ik nu ook aan geloof ikquote:Op donderdag 28 april 2005 16:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
inderdaad. Heb nu een spijkerbroek (m'n enige) van de miss etam aan. Was maat 42, paste me goed in de winkel, maar na een paar keer dragen mag ik wel een maat 40 hebben. er zit geen pasvorm in! Om m'n bovenbenen niet, en om m'n kont ook niet!
Ja, inderdaad, merk fitt. Wat grappig. Qua lengte is ie goed voor mij. Heb hem opgemeten, is 85 cm. Ik heb veel leuke broeken gezien voor de zomer bij bonaparte! Ideaal! geen martelgangen door steden meer!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik nu ook aan geloof ik( merk "fitt" ofzo geloof ik ) hier valt het nog mee met mn benen maar bovenaan issie wel 2x zo wijd
![]()
Bij Bonprix hebben ze ook van alles..quote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan raad ik ook nog Wehkamp en de otto aan.
Vooral ook omdat ze er vanalles hebben, groot, klein, lang, smal etc...
Ik ook inderdaad... Ik ben zelf 1,81 m, maar mijn benen zijn 1.08 meter... En helaas, je kunt nog wel een stukkie van een broek af halen, maar er een stukkie aan zetten lukt nagenoeg nooit... Ik heb ook nog niet echt een winkel ontdekt waar ik nou altijd kan slagen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:26 schreef karoltje het volgende:
Ik heb te lange stelten voor bijna alle broeken.
Jij bent inderdaad een tactloze lul!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
en ik quote:
[..]
Over mensen die mager zijn hoor je me niet klagen, zij belasten ons sociale zorgstelsel niet met hun hart -en vaatziekten, diabetes, levercirosse en hersenbloedingen.
tja, alsof je met boksen (zie profiel Xebrozius) geen grotere kansen hebt op gezondheidsaandoeningen....quote:Op donderdag 28 april 2005 20:44 schreef Maeghan het volgende:
Ach weet je, Xebrozius heeft wel een punt. Laten wij allemaal gewoon toegeven dat we te dik zijn voor deze maatschappij en accepteren dat kleren niet voor ons gemaakt worden. Tot we maat 38 hebben gaan we gewoon allemaal bloot naar buiten! =P
(En wat zou Xebrozius daar nu weer over te zeiken hebben?)
Dus jij gaat er klakeloos van uit dat alle mensen met hart -en vaatziekten, diabetes, levercirosse en hersenbloedingen dik zijn?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:09 schreef Xebrozius het volgende:
Over mensen die mager zijn hoor je me niet klagen, zij belasten ons sociale zorgstelsel niet met hun hart -en vaatziekten, diabetes, levercirosse en hersenbloedingen.
Mensen die dikker zijn dan gemiddeld en gaan klagen omdat ze geen leuke kleding kunnen moeten maar bij zichzelf ten rade gaan.
In plaats van de kledingindustrie kwalijk nemen dat er weinig kleding is voor dikke mensen kunnen ze de zaak ook omdraaien. Juist omdat er meer dunne mensen zijn die beweging genoeg krijgen zijn er minder kledingstukken voor dikke mensen.
Oh dat valt wel mee toch? Ik heb cup C en ik heb ook wel een truitje en een vest van de mango, maar die zijn echt niet te kort hoor. Nou ben ik ook niet zo heel erg lang (1.67) dus misschien scheelt dat.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:21 schreef Shalbo het volgende:
Truitjes van Mango zijn naar mijn idee altijd zo kort! Komen echt tot boven mijn navel, terwijl ik zelf echt niet groot ben.
En wat daar natuurlijk aan bijdraagt is dat al die truitjes gemaakt zijn op meisjes met een A cupmaat en dat nou niet bepaald mijn maat is. Eigenlijk is geen enkel truitje op mijn maat. en die leuke jasjes die nu zo in zijn passen ook ALLEMAAL niet. (worden bij grotere maat weer te groot bij schouder en middel) GVD
bah, stom toppic, krijg er spontaan slechte zin van...
Ik heb dan ook geen cup C...quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:25 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee toch? Ik heb cup C en ik heb ook wel een truitje en een vest van de mango, maar die zijn echt niet te kort hoor. Nou ben ik ook niet zo heel erg lang (1.67) dus misschien scheelt dat.
Mango is ook meer voor kleine vrouwen, daarom staat het in dit topic. Ik weet dat ik me er met mijn lengte, kledingmaat en cup (DD of E) me daar niet hoef te wagen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:21 schreef Shalbo het volgende:
Truitjes van Mango zijn naar mijn idee altijd zo kort! Komen echt tot boven mijn navel, terwijl ik zelf echt niet groot ben.
En wat daar natuurlijk aan bijdraagt is dat al die truitjes gemaakt zijn op meisjes met een A cupmaat en dat nou niet bepaald mijn maat is. Eigenlijk is geen enkel truitje op mijn maat. en die leuke jasjes die nu zo in zijn passen ook ALLEMAAL niet. (worden bij grotere maat weer te groot bij schouder en middel) GVD
bah, stom toppic, krijg er spontaan slechte zin van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |