Dat heb ik dus! En als ik al iets leuks kan vinden op de 'grote mevrouwen afdeling' dan moet ik m'n moedertje weer inschakelen om de boel korter te maken. Gelukkig kan dat nog ...quote:[- het prototype kort & slank, die dus eigenlijk alleen maar kindermaatjes aankunnen -
In Arnhem zit een Mango.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:14 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Mango ben ik wel eens geweest en geslaagd, maar ik woon in Gelderland en daar is 't helaas nog niet doorgedrongen. H&M wil ook nog wel eens lukken, die hebben tenminste ook maat 34. Maar dan wel korter maken natuurlijk.
en winkels als wonderwoman, is dat niks ( dat zijn winkels waar in met mn maatje 42/44 en bijna 1.90 niets aan kan, maar jij miss wel:) ) ? hoewel dat wel nogal bReezaH stijl kleren zijn, dus wel heupbroeken ed...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:14 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Dat heb ik dus! En als ik al iets leuks kan vinden op de 'grote mevrouwen afdeling' dan moet ik m'n moedertje weer inschakelen om de boel korter te maken. Gelukkig kan dat nog ...
Mango ben ik wel eens geweest en geslaagd, maar ik woon in Gelderland en daar is 't helaas nog niet doorgedrongen. H&M wil ook nog wel eens lukken, die hebben tenminste ook maat 34. Maar dan wel korter maken natuurlijk.
Het irritantste vind ik eigenlijk shirtjes. Een broek kun je redelijk makkelijk korter maken, maar een beetje shirt komt bij mij ver over m'n heupen. En met m'n holle rug kan ik eigenlijk alleen lage heupbroeken aan omdat er anders nog een kleinmeiske bij kan op de rug, dus dat staat weer zo raar met een lang shirt / bloesje.
Cool, thanks for the tip. Daar kom ik dus bijna nooit, maar binnenkort welquote:
Oeh, mooi! Ik zie dat wij qua lengte en maat op elkaar lijken. Waar is dit te koop? Want ik moet ook nodig aan het shoppen.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[afbeelding]
ben nu al verliefd op dit setje, nog helemaal in mn maat en extra lang![]()
( en nog erg stijlvol ook)
Juist, Xebrozius heeft zijn punt wel gemaakt. Laten we ons richten op die tips.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit is gewoon een topic waarin mensen tips krijgen om kleding te vinden die daar op een of andere manier moeite mee hebben. Dus voor dunne, maar ook voor dikke mensen. En ook bijvoorbeeld voor mensen met grote voeten of grote tieten
dat is die bonapartesite uit de OPquote:Op donderdag 28 april 2005 16:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oeh, mooi! Ik zie dat wij qua lengte en maat op elkaar lijken. Waar is dit te koop? Want ik moet ook nodig aan het shoppen.
Dan raad ik ook nog Wehkamp en de otto aan.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:18 schreef miss_sly het volgende:
Goed topic!
Ik heb deze week wat spullen bij Neckermann besteld. Lekker simpel zomerspul voor de vakantie. Ik vind dat Neckermann ook best wel een redelijke collectie heeft. NIet alles maar wel veel is er in maten vanaf 32 tot en met 48-50, en zelfs hier en daar met aangepaste lengtematen!
Top, thanks. Zara ken ik ook nog vanuit A'dam. Ik ga binnenkort weer shoppen!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:44 schreef Kyara het volgende:
Kleinmeiske: er zit ook een Zara in Arnhem. Misschien dat dat net iets te lang is qua broeken maar de shirtjes en zo vallen daar wel altijd nogal klein uit...
(ik heb bij H&M een S of XS en bij Zara kom ik meestal met een L thuis)
inderdaad. Heb nu een spijkerbroek (m'n enige) van de miss etam aan. Was maat 42, paste me goed in de winkel, maar na een paar keer dragen mag ik wel een maat 40 hebben. er zit geen pasvorm in! Om m'n bovenbenen niet, en om m'n kont ook niet!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is die bonapartesite uit de OPik heb meteen de catalogus besteld
ik vind niet alles op die site even mooi, maar als ze goed passende mooi broeken hebben ben ik allang blij
Wat ik altidj zo vervelend vind van Mango is dat er op het label 38 staat, maar je er in geen mogelijkheid inkomt. Terwijl je toch echt 38 hebtquote:Op donderdag 28 april 2005 15:07 schreef desaparacido het volgende:
Naar aanleiding van het topic Nieuw tijdschrift: Big is Beautiful is er een discussie ontstaan over kleding voor grote maten. Het is lastig om leuke kleding te vinden voor een maatje meer, op de standaard hobbezak na.
Verder weet ik van veel dunne vriendinnen dat het lastig is om ook voor slanke figuren leuke kleding te vinden, ik noem even het prototype kort & slank, die dus eigenlijk alleen maar kindermaatjes aankunnen. Dus hier een topic voor iedereen met een afwijkend lichaam die moeite heeft met leuke, passende kleding te vinden, dik én dun: gooi hier je links, adressen en tips en trucs neer!
In het vorige topic had ik Bonaparte al genoemd, hier heb je aparte, stijlvolle kleding van maat 38 tot 52 en S tot XXL.
[afbeelding]
Lingerie: Bodywinkel, gaat van AA tot H-cup
Iedereen kent wel de Miss Etam met de grote maten afdelingen, niet echt geweldige kleding, maar ik zie er wel verbetering in
En voor de korte, tengere dames onder ons is er natuurlijk Mango
zijn franse maten....quote:Op donderdag 28 april 2005 17:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat ik altidj zo vervelend vind van Mango is dat er op het label 38 staat, maar je er in geen mogelijkheid inkomt. Terwijl je toch echt 38 hebt
Kunnen ze dan niet gewoon 36 of 34 opschrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |