EEh, goed man!! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:39 schreef Fisher het volgende:
Woehoe feest!!!! Ik krijg net mail van school dat ik m'n project en toets heb gehaald![]()
dit terwijl ik zeker wist dat 't project niet af was zoals ze 't wil maar mooi
![]()
![]()
![]()
Een vrouw zal niet snel zeggen dat ze je mist, maar laat het je in natura voelenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:39 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ik ben gemist geworden![]()
Als deze post nu van een vrouw was mn dag al helemaal goed![]()
Doe maarquote:Op donderdag 28 april 2005 15:40 schreef Megter het volgende:
Ijsmeis, zal ik #4 doen?
Welkom pinguin! Hoe is het daar in München?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef pinguin het volgende:
All the way from München.
* pinguin loopt stage bij een Research en Development Center van het een na grootste "food processing" bedrijf ter wereld. Chocolade eten is hier geen probleem
En ja, ik verveel mij soms een klein beetje...![]()
![]()
Ik moet naar Dusseldorf binnenkortquote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef pinguin het volgende:
All the way from München.
* pinguin loopt stage bij een Research en Development Center van het een na grootste "food processing" bedrijf ter wereld. Chocolade eten is hier geen probleem
En ja, ik verveel mij soms een klein beetje...![]()
![]()
't gaat gewoon goed weer wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
http://www.weeronline.nl/Nederland/Amsterdam.htm
i rest my case
Vergeet die foto niet hequote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Een vrouw zal niet snel zeggen dat ze je mist, maar laat het je in natura voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |