Ik heb daar dus helemaal geen zin in. Dat ik geen goedemorgen zei maakte me uniekquote:Hallo **naam**,
Het is me vaker opgevallen dat wanneer jij s'morgens binnen komt je meteen naar boven loopt en niet even een goede morgen zegt op de benedenverdieping. Het is wel net zo netjes om bij binnenkomst even doorloopt naar de technische dienst om iedereen een goedemorgen te zeggen. niet kwaad bedoeld hoor, maar het staat zo raar als je meteen doorloopt zonder iets te zeggen. denk er even in het gevolg aan als je weer binnenkomt.
Gr. **naam**
Ja idd... Ik kom binnen en dat wil ik gewoon de kortste weg naar de koffie en een rust plaats. Maarja ze verpesten de sfeer met zoietsquote:Op donderdag 28 april 2005 10:15 schreef Slappe_hap het volgende:
Idd, ze willen je forceren 'goedemorgen' te zeggen?
Wat een lutsters![]()
bedankt dr. Krekker ik denk dat ik lautistisch benquote:Op donderdag 28 april 2005 10:19 schreef KreKkeR het volgende:
Erg overdreven en zelfs triest zo'n mailtje.
Maar dat je geen goedemorgen wil zeggen wanneer je langs collega's loopt vind ik ook vreemd. Komt op mij nogal contactgestoord over. Ben je toevallig (licht) autistisch?
Hehe ik kreeg ook zo'n boekje voordat ik hier stage kwam lopen en daar stond al in dat het 's morgens normaal is om iedereen te begroeten.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Pilsenator het volgende:
Komt zeker van de teamleider
Die er onderandere op toeziet dat het team elkaar goeiemorgen wenst s'ochtends
Kijk ik vind het op zich wel sociaal om even je kop te laten zien en even wat mensen te begroeten maar om daarvoor mailtjes te gaan sturen gaat nogal ver
Volgens mij stel ik je alleen een vraagquote:Op donderdag 28 april 2005 10:21 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
bedankt dr. Krekker ik denk dat ik lautistisch ben
Ik zeg op me eigen afdeling ook wel goeiemorgen. Maar ik ga geen omweg maken om te liegen
Dezelfde die de telefoon opneemtquote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wie heeft dat mailtje de deur uitgedaan?
Inderdaad, ik ga ook niet elke afdeling af om iedereen goedemorgen te wensen (ken ook niemand die dat doet).quote:Op donderdag 28 april 2005 10:21 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik zeg op me eigen afdeling ook wel goeiemorgen. Maar ik ga geen omweg maken om te liegen
Expres geen goedemorgen wensen is ook zo passequote:Op donderdag 28 april 2005 10:25 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Door een collega op de bovenverdieping was het ook al opgemerkt ...
"Jah natuurlijk, daar word ik toch voor betaald"quote:Op donderdag 28 april 2005 10:28 schreef greatgonzo het volgende:
Of ben je liever een robot die zo snel mogelijk aan het werk wil worden gezet, zonder één woord te wisselen met je collega's?
Ik ben hier niet om hun sociaal goed te laten voelen. Ik ben hier om te werken. Goeiemorgen zeggen doen ze maar in hun eigen tijd.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:28 schreef greatgonzo het volgende:
blablabla
Het ligt er denk ik ook een beetje aan hoe groot het bedrijf is.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dat je geen goeie morgen zei maakte je uniek?
Je bent mensenschuw, kruipt snel in het hoekje achter je PC? Tenminste dat is het beeld dat ik krijg van iemand die geen goeie morgen zegt.
Ik vind het een heel redelijk verzoek, waarschijnlijk weten de mensen niet wie je bent, zijn ze dit af gaan vragen en is hier dit mailtje uit voorgekomen.
Toch zal je op je sociale vaardigheden beoordeeld worden, zowel tijdens je stage als tijdens je latere "echte" werkzaamheden.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om hun sociaal goed te laten voelen. Ik ben hier om te werken. Goeiemorgen zeggen doen ze maar in hun eigen tijd.
En ja ik werk liever als robot te werk. Ik praat ook nooit alleen als het noodzakelijk is. Ik ben niet zo iemand die over koetjes, kalfjes en het weer praat daar heb ik ook een hekel aan
dat ben ik met je eens, maar blijkbaar is het bedrijf waar TS werkt eentje met een open cultuur en wordt dit van TS verwacht. Logisch dunkt mij.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het ligt er denk ik ook een beetje aan hoe groot het bedrijf is.
Hier werken 450 man, verdeeld over een enorm gebouw, die ga ik dus echt niet allemaal goedemorgen wensen.
Als je nou op een bedrijfje zit met 30 man lijkt me dat anders.
inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2005 10:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het ligt er denk ik ook een beetje aan hoe groot het bedrijf is.
Hier werken 450 man, verdeeld over een enorm gebouw, die ga ik dus echt niet allemaal goedemorgen wensen.
Als je nou op een bedrijfje zit met 30 man lijkt me dat anders.
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om hun sociaal goed te laten voelen. Ik ben hier om te werken. Goeiemorgen zeggen doen ze maar in hun eigen tijd.
En ja ik werk liever als robot te werk. Ik praat ook nooit alleen als het noodzakelijk is. Ik ben niet zo iemand die over koetjes, kalfjes en het weer praat daar heb ik ook een hekel aan
nee, jij komt er welquote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, van beneden komen ze ook niet naar boven.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Komen de personen die beneden werken ook naar boven om goedemorgen te zeggen? (of zijn die er allemaal al als jij begint?)
zo niet, dan zou ik ook niet speciaal naar die afdeling gaan lopen om goedemorgen te zeggen.
R&Pquote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik praat ook nooit alleen als het noodzakelijk is. Ik ben niet zo iemand die over koetjes, kalfjes en het weer praat daar heb ik ook een hekel aan
Ik zou geen domme geintjes uithalen als stagiair.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:37 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Mailtje rondsturen met goedemorgen is ook wel een goed idee
het is wat anders of je gewoon goede morgen zegt tegen personen die je tegen komt (zoals een normaal persoon doet, vooral als je er elke morgen langs komt), of met je blik op oneindig langs iedereen heen loopt.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
inderdaad
Als ik hier iedereen goedemorgen moet wensen ben ik de halve ochtend bezig.
maar dat wil hij nietquote:Op donderdag 28 april 2005 10:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
TS er is niks mis met een beetje nutteloze social talk. Dat hoort nou eenmaal gewoon bij het mens zijn. Het is hetzelfde idee als apen die elkaar vlooien, het lijkt totaal nutteloos maar erg belangrijk voor de onderlinge contacten.
Er werken ongeveer 15 mensen bij me bedrijf.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:36 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
achter de vrachtwagen dan, want als je geeneens normale sociale contacten kan leggen, of daar geen zin in hebt, hoef je niet eens op te komen dagen bij een sollicitatie of functionerings gesprek.
Dus lose die "ik heb schijt aan iedereen" attitude, daar zit niemand op te wachten. Tenzij je natuurlijk alleen in een of ander donker hok de hele dag achter de pc zit de systemen in de gaten te houden, dan kan ik me voorstellen dat er niemand ook maar een fuck om je geeft
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Er werken ongeveer 15 mensen bij me bedrijf.
Ik heb wel sociale vaardigheden maar dan hoef ik die nog niet te gebruiken. Bij een solicitatie gesprek doe ik dat natuurlijk wel.
Ik doe wel aan het sociale gebeuren maar als zij ook geen moeite doen dan ga ik dat ook niet doen... Met sommige heb ik wel van die "sociale onderonsjes" maar die staan daar dan ook open voor.
nou, succes met je sollicitatie dan. Een van de kneepjes bij solliciteren is om het ijs wat te breken, jezelf gemakkelijk te maken enz. Dat zou in jouw geval al niet gaan lukken, omdat jij alleen in staat bent om te antwoorden op vragen, en zelf nooit met een fatsoenlijk onderwerp kan komen.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik heb wel sociale vaardigheden maar dan hoef ik die nog niet te gebruiken. Bij een solicitatie gesprek doe ik dat natuurlijk wel.
Ik wens ze liever wat anders.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]je hebt wel sociale vaardigheden maar die hoef je niet te gebruiken
bij een bedrijf met 15 mensen vind ik het logisch dat je even je hoofd om de deur steekt en de mensen die daar zitten een fijne dag wenst.
je hebt het mis, hij haalt z'n sociale vaardigheden zo uit z'n jaszakquote:Op donderdag 28 april 2005 10:45 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nou, succes met je sollicitatie dan. Een van de kneepjes bij solliciteren is om het ijs wat te breken, jezelf gemakkelijk te maken enz. Dat zou in jouw geval al niet gaan lukken, omdat jij alleen in staat bent om te antwoorden op vragen, en zelf nooit met een fatsoenlijk onderwerp kan komen.
Ik kan het mis hebben hoor, maar dit is gewoon het beeld wat ik (en volgens mij meerderen met mij hier), van je krijg
Sociaal pedagogisch medewerker.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:46 schreef KreKkeR het volgende:
Wat voor werk/functie praten we eigenlijk over?
het is een vorm van beleefdheid, en als je denkt dat je het zonder beleefdheid ook redt, moet je dat ook vooral niet doen...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:13 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik zit nu op stage en er zijn 2 verdiepingen in dit bedrijf. Ik zit boven en 's morgens loop ik dan meestal ook meteen rechtstreeks naar boven. Kreeg ik laatst dit mailtje:
[..]
Ik heb daar dus helemaal geen zin in. Dat ik geen goedemorgen zei maakte me uniek![]()
Het is ook helemaal geen goede morgen als je er om kwart voor 7 uit moet maarja dat snappen die losers hier niet. Je moet gewoon met je schijnheilige kop "goeiemorgen" zeggen.![]()
Ik wens ze liever een terminale ziekte toe dan een goeiemorgen![]()
het ideaal beeld van TS, heerlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef Kippetje3 het volgende:
Of je komt stiekem sluipend binnen, zodra iedereen zich omgedraaid heeft ren je met een rotvaart achter je pc, knalt de deur van je hokkie binnen... En blijft daar zitten.. Lampen uit, Heerlijk toch?
Om 5 uur; lampen hoef je niet meer uit te doen, scheelt weer tijd.. je loopt naar de lift voor naar beneden, als er van die idiote zijn die 'Tot morgen!' ofzoiets stoms zeggen gewoon je hoofd omdraaien en snel doorlopen.. En naar huis. Thuis; hup vreten en het bed in. Morgen een nieuwe dag, geweldig
Ik vond het onderstaande onderwerp toch aardig om aan te snijden tijdens een solicitatiequote:Op donderdag 28 april 2005 10:45 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nou, succes met je sollicitatie dan. Een van de kneepjes bij solliciteren is om het ijs wat te breken, jezelf gemakkelijk te maken enz. Dat zou in jouw geval al niet gaan lukken, omdat jij alleen in staat bent om te antwoorden op vragen, en zelf nooit met een fatsoenlijk onderwerp kan komen.
stotteren en iq's hebben vrij weinig met sociale vaardigheden te maken.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik wens ze liever wat anders.
Er zijn mensen die hier al heel lang werken. Als ze in me geintereseerd zijn dan kunnen ze naar me toe komen. Ik stotter niet en ik heb een hoger IQ dan 80 dus ik kan echt wel een zinnig gesprek volhouden. Maarja of ik daar zin in heb, en ik ben een slowstarter. Dus ik ga niet meteen vragen aan iemand of zijn dochter al ontmaagd is en zo niet dat ik me dan vrijwillig aanbied
Dit staat dus totaal niet gelijk aan het hebben van sociale vaardigheden.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik stotter niet en ik heb een hoger IQ dan 80 dus ik kan echt wel een zinnig gesprek volhouden.
En dan maar hopen dat ze bij een solicitatie niet naar je stages gaan informeren, wat als je nog geen werkervaring hebt toch heel gebruikelijk isquote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Er werken ongeveer 15 mensen bij me bedrijf.
tjah, als hij niemand aanspreekt, zullen er ook weinig mensen zijn die hem aanspreken.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Overigens vind ik 't wel héél triest dat ze je dat per email laten weten...
( Een bedrijf van welgeteld 15 man, notabene. Haha!. )
Beetje erg sociaal isolement voor meneer.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:57 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik doe eigenlijk van alles. (M)anusje van alles.
Websites
pc's maken
programma's testen
Ach, kom op! Dat soort dingen zeg je toch gewoon even...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
tjah, als hij niemand aanspreekt, zullen er ook weinig mensen zijn die hem aanspreken.
Weten de mensen op je werk dat?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Misschien voel ik me een beetje onzeker omdat ik zo'n spraak computertje als stembanden heb.
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Haha dat spraak computertje was een grapje...
Misschien begrijpen zij mijn humor ook niet
Daar was de TS een voorbeeld vanquote:Op donderdag 28 april 2005 11:11 schreef Brainwash het volgende:
kan me er overigens wel aan ergeren als iemand strak langs je heenkomt lopen zonder iets te zeggen.
ok, dan ben je dus toch gewoon een lul, en vergeet dan ook maar mijn vorige postquote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Haha dat spraak computertje was een grapje...
Misschien begrijpen zij mijn humor ook niet
de spraakcomputer was een grapjequote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Daar was de TS een voorbeeld van
Maar goed, ik kan me van de ene kant voorstellen dat het met een spraakcomputer lastiger communiceren is. Van de andere kan is praten niet de enige manier om contact te leggen met iemand.
Mijn advies: ga gewoon naar degene die je gemaild heeft toe, en leg hem je situatie uit. Als het niet een al te grote lul is zal hij er begrip voor hebben. Tevens leert hij je zo een beetje kennen, en ben jij niet meer degene die straks bekend staat als die " stille stagiaire die te beroerd is om vriendelijk te zijn"
Als je hem erover gaat mailen wordt het nog onpersoonlijker dan dat je situatie nu al is.
Zou op met je spraakcomputer...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan me van de ene kant voorstellen dat het met een spraakcomputer lastiger communiceren is. Van de andere kan is praten niet de enige manier om contact te leggen met iemand.
het was al getypt voor ik het lasquote:Op donderdag 28 april 2005 11:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
de spraakcomputer was een grapje![]()
TS is gewoon een autistische nerd.
Jij bent de nieuwe, jij moet je bewijzen en in het team passen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:24 schreef this_is_Gigolo het volgende:
autistische nerdIk kon voorspellen dat ik uitgescholden zou worden.
Nee maar ik ga geen moeite doen voor mensen die ook geen meoite doen voor mij. Ik ouwehoer genoeg met mensen die ook de moeite hebben genomen om eens meer dan 1 woord tegen mij te zeggen.
Mijn aandacht moeten ze verdienen
- eindbeoordeling, als je een laag cijfer krijgt omdat je te beroerd bent om je mond los te trekken, baal je wel als een stekker dat je met een schamel zesje weg gaat.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef Blik het volgende:
hoezo moet je nou weer de benedenverdieping goedemorgen wensen, je loopt verdomme stage en ziet die mensen dalijk nooit meer, je hebt waarschijnlijk ook niks met die mensen te maken
Goedemorgen of gewoonweg hallo zeggen is geen 'sociaal gelul'.. Je bent opgevoed of je bent het niet..quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Als je gewoon je werk doet zijn ze over je tevreden dan doet dat sociaal gelul er niks toe dan pas je ook wel in het team.
Maar als jij altijd stil in een hoekje achter je pc zit zullen ze geen moeite nemen om iets tegen jou te zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Als je gewoon je werk doet zijn ze over je tevreden dan doet dat sociaal gelul er niks toe dan pas je ook wel in het team.
En ik ben nieuw maar ik zoek niet iemand om tegen aan te lullen. Als hun dat doen dan kunnen ze naar me toe komen en als ze geluk hebben wimpel ik ze niet snel af.
Ik heb net 2 zinnen tegen 2 verschillende collega's gezegd. Tevreden?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar als jij altijd stil in een hoekje achter je pc zit zullen ze geen moeite nemen om iets tegen jou te zeggen.
En of je in een team past is juist voor een groot deel afhankelijk van je sociale gelul.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ze keken toen elkaar verbaasd aan en zeiden tegen elkaar: goh hij kan toch praten?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik heb net 2 zinnen tegen 2 verschillende collega's gezegd. Tevreden?
@gonorroe ofzoiets: Ik ga niet gemaakt leuk doen tegen mensen omdat dat mij een beter cijfer geeft. Maarja dat jij onder een bureau kruipt om een hoger cijfer te halen moet je zelf weten
Hahahaquote:Op donderdag 28 april 2005 11:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ze keken toen elkaar verbaasd aan en zeiden tegen elkaar: goh hij kan toch praten?
Maar twee fucking hele zinnen, nu heb je een schorre keel?
Nee ze moesten lachen om mijn one-liners.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ze keken toen elkaar verbaasd aan en zeiden tegen elkaar: goh hij kan toch praten?
Maar twee fucking hele zinnen, nu heb je een schorre keel?
talk to yourself, cause i won't replyquote:Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Nee ze moesten lachen om mijn one-liners.
Bij de meeste werkzaamheden werk je samen met anderen, en/of deel je informatie, nieuwe bevindingen, etc. Allemaal ten bate van het uiteindelijke resultaat. En om dit allemaal soepeler te laten lopen zijn sociale contacten dus WEL belangrijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef this_is_Gigolo het volgende:
En ik ben nieuw maar ik zoek niet iemand om tegen aan te lullen. Als hun dat doen dan kunnen ze naar me toe komen en als ze geluk hebben wimpel ik ze niet snel af.
precies... zoiets heet een koekje van eigen deeg...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
tjah, als hij niemand aanspreekt, zullen er ook weinig mensen zijn die hem aanspreken.
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef this_is_Gigolo het volgende:
dat zeg ik al de heletijd en dan is het ook niet goed volgens jou domme mongool. Ga iemand anders lastig vallen met je "meningen" die zo tegenstrijdig zijn
jewel, je bent niet in voor een nutteloos maar gezellig gesprek over koetjes en kalfjes.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Hoeveel zinnen is dan het minimum
Alles wat met werk te maken heeft communiceer ik wel gewoon. Maar dat is ook zinvol. Als het over het weer gaat haak ik af. Als het grappig is haak ik in
Snappen jullie het nu allemaal?
Waarschijnlijk heeft die persoon het gevoel dat je een beetje een buitenbeentje bent en niet bij de groep hoort. Dit is een uitnodiging om 's morgens waarschijnlijk wat meer bij het 'eerste kopje koffie drinken en bijbehorend geklets' betrokken te raken. Goed bedoeld maar totaal verkeerd gecommuniceerd. Zoiets doe je nooit via mai en al helemaal niet op deze toon.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:13 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Hallo **naam**,
Het is me vaker opgevallen dat wanneer jij s'morgens binnen komt je meteen naar boven loopt en niet even een goede morgen zegt op de benedenverdieping. Het is wel net zo netjes om bij binnenkomst even doorloopt naar de technische dienst om iedereen een goedemorgen te zeggen. niet kwaad bedoeld hoor, maar het staat zo raar als je meteen doorloopt zonder iets te zeggen. denk er even in het gevolg aan als je weer binnenkomt.
Gr. **naam**
Tja, als jij nog niet snapt dat er door goede sociale contacten meer nuttige informatie boven water komt, dan wanneer iemand alleen wanneer hij dat nodig acht een werk gerelateerd onderwerp aansnijdt.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Hoeveel zinnen is dan het minimum
Alles wat met werk te maken heeft communiceer ik wel gewoon. Maar dat is ook zinvol. Als het over het weer gaat haak ik af. Als het grappig is haak ik in
Snappen jullie het nu allemaal?
In 't begin wellicht wat eng om oppeens erbij te gaan staan meepraten, maarach, over een maandje denkt niemand meer erover. Heb op me werk ook een paar van die lui rondlopen.. Als je hard zegt "Hey!" ofzo, krijg je heel zacht met veel pijn en moeite een 'hoi' terug en lopen ze snel door, ezels.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef TA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die persoon het gevoel dat je een beetje een buitenbeentje bent en niet bij de groep hoort. Dit is een uitnodiging om 's morgens waarschijnlijk wat meer bij het 'eerste kopje koffie drinken en bijbehorend geklets' betrokken te raken. Goed bedoeld maar totaal verkeerd gecommuniceerd. Zoiets doe je nooit via mai en al helemaal niet op deze toon.
Drinken ze 'smorgens geen koffie en gaat het alleen om de goede morgen dan is het gewoon een mierenueker.... bericht negeren dan..
En mensen die het met TS eens zijn horen eigenlijk op GoT thuis.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, de mensen die hier vooral de topicstarter onderuithalen zijn waarschijnlijk grote 'asskissers' om ten faveure te blijven bij hun baas. Bwhahahaa
dat jij zo'n bord voor je kop hebt dat je niet begrijpt dat bij een eindcijfer voor je stage niet alleen je functioneren, maar ook je sociale gedrag wordt beoordeeld, daar kan ik ook nix aan doen. Dat heeft totaal nix te maken met onder een bureau kruipen, maar goed ik kan het je ook niet meer kwalijk nemen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik heb net 2 zinnen tegen 2 verschillende collega's gezegd. Tevreden?
@gonorroe of greatgonzo ofzoiets: Ik ga niet gemaakt leuk doen tegen mensen omdat dat mij een beter cijfer geeft. Maarja dat jij onder een bureau kruipt om een hoger cijfer te halen moet je zelf weten
jij hebt ook niet door hoe volwassenen met elkaar omgaanquote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, de mensen die hier vooral de topicstarter onderuithalen zijn waarschijnlijk grote 'asskissers' om ten faveure te blijven bij hun baas. Bwhahahaa
dat moet je dan zelf weten. Dat jij van je stage geen referentie voor je latere loopbaan wil maken, is geheel aan jou.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
ten 1ste hoef ik nu nog niet bezig te zijn met me carriere
1. daarvoor loop je nu stage neem ik aan?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
ten 1ste hoef ik nu nog niet bezig te zijn met me carriere
ten 2de mensen die het normaal vinden dat je goedemorgen zegt snap ik echt niet. Meestal word het ook gezegd maar menen ze er niks van. Net als prettige kerstdagen. Veel mensen zeggen het uit beleefdheid maar staan er niet bij stil wat je iemand anders toewenst
Ik kan er ook niet tegen als iemand die ik helemaal niet ken hoi tegen me zegt. maargoed dat heeft weer niks met dit verhaal te maken.
diploma halen verplicht? sinds waarneer?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:03 schreef this_is_Gigolo het volgende:
1. Om mijn diploma te halen, verplicht enzo
2. Omdat de helft van de mensen er geen reet van meent. En dat zit me dwars. En ik wil daar niet bij horen. De kapper haat ik ook. Altijd van die gemaakte onderwerpen. Half luisteren. Gemaakte interresse en ik heb gewoon geen zin om het over mezelf te hebben. Maarja dat snappen mensen niet dan ben je meteen contact gestoort of autistisch
1) en dan ga je een uitkering aanvragen en je opsluiten in je huis, in je eigen wereldje? Als het alleen je diploma haalt omdat het moet, neem ik tenmisnte aan dat je nooit wil gaan werken?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:03 schreef this_is_Gigolo het volgende:
1. Om mijn diploma te halen, verplicht enzo
2. Omdat de helft van de mensen er geen reet van meent. En dat zit me dwars. En ik wil daar niet bij horen. De kapper haat ik ook. Altijd van die gemaakte onderwerpen. Half luisteren. Gemaakte interresse en ik heb gewoon geen zin om het over mezelf te hebben. Maarja dat snappen mensen niet dan ben je meteen contact gestoort of autistisch
om het beeld compleet te krijgen: wat wil je straks gaan doen?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:08 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Oke ik formuleerde me een beetje verkeerd. Ik wil hierna een vervolg opleiding wat een hele andere richting op is en ik wil een niveautje hoger gaan doen. Dus ik maak deze af en ga heel iets anders doen op een hoger niveau.
Iedereen gaat hier ook altijd van het ergste uit. Net ofdat ik zo naief ben
Dat is de meest grappige opmerking die ik ooit heb gelezenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:09 schreef Ondergrond het volgende:
Je doet nu? Stil computeren in een hoekje?
Je wilt doen? Stil computeren in 2 hoekjes, niveautje hoger..
je kan inmiddels al goedenmiddag gaan zeggen nuquote:Op donderdag 28 april 2005 13:18 schreef bierglas het volgende:
Wat een crap, ik ga ook echt niet iedereen langs om goedemorgen te wensen. De mensen die ik tegenkom zeg ik het wel tegen ja, maar om nu iedereen langs te gaan, wat een onzin
als je multimediadesign gaat doen, zal je jezelf toch moeten verkopen, en de klant moeten overtuigen dat jij het beste voor hem bijvoorbeeld de webpagina kan maken. Wat zei je ook alweer, communicatieve vaardigheden had je niet nodig, dat was toch maar bijzaak?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:17 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Dat is de meest grappige opmerking die ik ooit heb gelezentriest
Ik ga hierna communication en mutimedia design doen![]()
ik ga de grapjes inlijsten die hierop volgen
nee, communicatieve vaardigheden had ie al, die gebruikte hij alleen als het nodig is.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
als je multimediadesign gaat doen, zal je jezelf toch moeten verkopen, en de klant moeten overtuigen dat jij het beste voor hem bijvoorbeeld de webpagina kan maken. Wat zei je ook alweer, communicatieve vaardigheden had je niet nodig, dat was toch maar bijzaak?
niet te veel kletsen met je collega'squote:Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef addie84 het volgende:
het leuke is dat je dit topic opende in de hoop dat we je gelijk zouden geven, nou blijkt dat veel je maar apart vinden en dan ga je er gewoon dwars tegen inik ga verder werken
dat ik geen communicatieve vaardigheden heb, dus aan je grammatica moet je ook nog werkenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik geen communicatieve vaardigheden hebben. Dat beweren jullie.
Gelukkig weten jullie ook wat ik met die opleiding kan wordenNOT
Ik open een topic om ergens over te klagen. Zijn jullie het niet met me eens interesseert me dat dus niks. En ik ga er niet dwars tegenin omdat ik dat leuk vind maar omdat ik nog steeds dezelfde mening heb, en ik jullie probeer te overtuigen. Lukt dat niet, pech!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef addie84 het volgende:
het leuke is dat je dit topic opende in de hoop dat we je gelijk zouden geven, nou blijkt dat veel je maar apart vinden en dan ga je er gewoon dwars tegen inik ga verder werken
dat probeer ik hem ook al duidelijk te maken, maar dat gaat er niet in in dat kopskequote:Op donderdag 28 april 2005 13:37 schreef speedfreak1 het volgende:
Las laatst iets over bedrijfscultuur, en dat bedrijven vooral op zoek zijn naar mensen die de bedrijfscultuur versterken, waarbij diploma's en ervaring daarop volgen. TS gaat het nog zwaar krijgen als hij zich niet wenst te conformeren aan de bedrijfscultuur.
Ja en dat doe ik ook maar daar klaag ik hier over. Dat mocht volgens mij?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat probeer ik hem ook al duidelijk te maken, maar dat gaat er niet in in dat kopske
TS is van mening dat ze zich maar aan hem moeten aanpassen, en hij niet aan het bedrijf. Als je het niet tof vind om de TD goedendag te zeggen: das dan jammer voor jou, maar het wordt wel van je verwacht. Dus zeg je maar met tegenzin goedendag, hoe hypocriet het ook is.
lelijke meisjes nuecken ook hoor.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:57 schreef LSS het volgende:
Ik zeg op mijn werk alleen goede morgen tegen de collega's die ik aardig vind en tegen de baas en tegen de knappe meisjes van de kassa verder bokken ze allemaal maar een eind op. Je moet het verdienen om door mij een goede morgen toegewenst te krijgen!
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:57 schreef LSS het volgende:
Je moet het verdienen om door mij een goede morgen toegewenst te krijgen!
Dat doen ze ook, maar daarvoor moet TS eerst even langsgaanquote:Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef achmet het volgende:
sukkels... laat ze zelf dan eens goedemorgen zeggen ofzo
Ja maar dat is volgens mij niet van toepassing bij TS, en als het wel zo zou zijn moet iedereen dat doen dan wordt je er vanzelf wel bij getrokken (dan is het idd raar als jij wel in een hoekje gaat zitten)quote:Op donderdag 28 april 2005 18:58 schreef speedfreak1 het volgende:
Wijd verbreide bedrijfscultuur: Je doet 's ochtends eerst samen met de collega's een bakkie en pleegt wat informeel geleuter. Het is voor TS kennelijk teveel gevraagd.
Terwijl het echt onwijs belangrijk is, dat informele geleuter. Niet voor je opdracht, of je werkzaamheden. Maar voor de onderlinge contacten. En die worden zeker meegenomen bij je beoordeling.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:58 schreef speedfreak1 het volgende:
Wijd verbreide bedrijfscultuur: Je doet 's ochtends eerst samen met de collega's een bakkie en pleegt wat informeel geleuter. Het is voor TS kennelijk teveel gevraagd.
Wilders wannabeequote:Op donderdag 28 april 2005 10:21 schreef speedfreak1 het volgende:
Hè, wat erg, TS moet gewezen worden op normale omgangsvormen............... Je gaat je afvragen wie nu de lutser is.
Ik kijk altijd naar wat mensen te melden hebben........................ bij jou is dat bar weinig.quote:
Bij TS ookquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar wat mensen te melden hebben........................ bij jou is dat bar weinig.
Trek je niks aan van zo'n flikker die zoiets schrijft. Het zegt natuurlijk al genoeg dat iemand zich met zul gezever en gemiereneuk bezighoudt in plaats van te concentreren op het werk en iedereen in zn waarde te laten.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:13 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik zit nu op stage en er zijn 2 verdiepingen in dit bedrijf. Ik zit boven en 's morgens loop ik dan meestal ook meteen rechtstreeks naar boven. Kreeg ik laatst dit mailtje:
[..]
Ik heb daar dus helemaal geen zin in. Dat ik geen goedemorgen zei maakte me uniek![]()
Het is ook helemaal geen goede morgen als je er om kwart voor 7 uit moet maarja dat snappen die losers hier niet. Je moet gewoon met je schijnheilige kop "goeiemorgen" zeggen.![]()
Ik wens ze liever een terminale ziekte toe dan een goeiemorgen![]()
vooral op de vroege morgenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |