Er werken ongeveer 15 mensen bij me bedrijf.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:36 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
achter de vrachtwagen dan, want als je geeneens normale sociale contacten kan leggen, of daar geen zin in hebt, hoef je niet eens op te komen dagen bij een sollicitatie of functionerings gesprek.
Dus lose die "ik heb schijt aan iedereen" attitude, daar zit niemand op te wachten. Tenzij je natuurlijk alleen in een of ander donker hok de hele dag achter de pc zit de systemen in de gaten te houden, dan kan ik me voorstellen dat er niemand ook maar een fuck om je geeft
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Er werken ongeveer 15 mensen bij me bedrijf.
Ik heb wel sociale vaardigheden maar dan hoef ik die nog niet te gebruiken. Bij een solicitatie gesprek doe ik dat natuurlijk wel.
Ik doe wel aan het sociale gebeuren maar als zij ook geen moeite doen dan ga ik dat ook niet doen... Met sommige heb ik wel van die "sociale onderonsjes" maar die staan daar dan ook open voor.
nou, succes met je sollicitatie dan. Een van de kneepjes bij solliciteren is om het ijs wat te breken, jezelf gemakkelijk te maken enz. Dat zou in jouw geval al niet gaan lukken, omdat jij alleen in staat bent om te antwoorden op vragen, en zelf nooit met een fatsoenlijk onderwerp kan komen.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik heb wel sociale vaardigheden maar dan hoef ik die nog niet te gebruiken. Bij een solicitatie gesprek doe ik dat natuurlijk wel.
Ik wens ze liever wat anders.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]je hebt wel sociale vaardigheden maar die hoef je niet te gebruiken
bij een bedrijf met 15 mensen vind ik het logisch dat je even je hoofd om de deur steekt en de mensen die daar zitten een fijne dag wenst.
je hebt het mis, hij haalt z'n sociale vaardigheden zo uit z'n jaszakquote:Op donderdag 28 april 2005 10:45 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nou, succes met je sollicitatie dan. Een van de kneepjes bij solliciteren is om het ijs wat te breken, jezelf gemakkelijk te maken enz. Dat zou in jouw geval al niet gaan lukken, omdat jij alleen in staat bent om te antwoorden op vragen, en zelf nooit met een fatsoenlijk onderwerp kan komen.
Ik kan het mis hebben hoor, maar dit is gewoon het beeld wat ik (en volgens mij meerderen met mij hier), van je krijg
Sociaal pedagogisch medewerker.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:46 schreef KreKkeR het volgende:
Wat voor werk/functie praten we eigenlijk over?
het is een vorm van beleefdheid, en als je denkt dat je het zonder beleefdheid ook redt, moet je dat ook vooral niet doen...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:13 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik zit nu op stage en er zijn 2 verdiepingen in dit bedrijf. Ik zit boven en 's morgens loop ik dan meestal ook meteen rechtstreeks naar boven. Kreeg ik laatst dit mailtje:
[..]
Ik heb daar dus helemaal geen zin in. Dat ik geen goedemorgen zei maakte me uniek![]()
Het is ook helemaal geen goede morgen als je er om kwart voor 7 uit moet maarja dat snappen die losers hier niet. Je moet gewoon met je schijnheilige kop "goeiemorgen" zeggen.![]()
Ik wens ze liever een terminale ziekte toe dan een goeiemorgen![]()
het ideaal beeld van TS, heerlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef Kippetje3 het volgende:
Of je komt stiekem sluipend binnen, zodra iedereen zich omgedraaid heeft ren je met een rotvaart achter je pc, knalt de deur van je hokkie binnen... En blijft daar zitten.. Lampen uit, Heerlijk toch?
Om 5 uur; lampen hoef je niet meer uit te doen, scheelt weer tijd.. je loopt naar de lift voor naar beneden, als er van die idiote zijn die 'Tot morgen!' ofzoiets stoms zeggen gewoon je hoofd omdraaien en snel doorlopen.. En naar huis. Thuis; hup vreten en het bed in. Morgen een nieuwe dag, geweldig
Ik vond het onderstaande onderwerp toch aardig om aan te snijden tijdens een solicitatiequote:Op donderdag 28 april 2005 10:45 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nou, succes met je sollicitatie dan. Een van de kneepjes bij solliciteren is om het ijs wat te breken, jezelf gemakkelijk te maken enz. Dat zou in jouw geval al niet gaan lukken, omdat jij alleen in staat bent om te antwoorden op vragen, en zelf nooit met een fatsoenlijk onderwerp kan komen.
stotteren en iq's hebben vrij weinig met sociale vaardigheden te maken.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik wens ze liever wat anders.
Er zijn mensen die hier al heel lang werken. Als ze in me geintereseerd zijn dan kunnen ze naar me toe komen. Ik stotter niet en ik heb een hoger IQ dan 80 dus ik kan echt wel een zinnig gesprek volhouden. Maarja of ik daar zin in heb, en ik ben een slowstarter. Dus ik ga niet meteen vragen aan iemand of zijn dochter al ontmaagd is en zo niet dat ik me dan vrijwillig aanbied
Dit staat dus totaal niet gelijk aan het hebben van sociale vaardigheden.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ik stotter niet en ik heb een hoger IQ dan 80 dus ik kan echt wel een zinnig gesprek volhouden.
En dan maar hopen dat ze bij een solicitatie niet naar je stages gaan informeren, wat als je nog geen werkervaring hebt toch heel gebruikelijk isquote:Op donderdag 28 april 2005 10:42 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Er werken ongeveer 15 mensen bij me bedrijf.
tjah, als hij niemand aanspreekt, zullen er ook weinig mensen zijn die hem aanspreken.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Overigens vind ik 't wel héél triest dat ze je dat per email laten weten...
( Een bedrijf van welgeteld 15 man, notabene. Haha!. )
Beetje erg sociaal isolement voor meneer.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:57 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik doe eigenlijk van alles. (M)anusje van alles.
Websites
pc's maken
programma's testen
Ach, kom op! Dat soort dingen zeg je toch gewoon even...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
tjah, als hij niemand aanspreekt, zullen er ook weinig mensen zijn die hem aanspreken.
Weten de mensen op je werk dat?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Misschien voel ik me een beetje onzeker omdat ik zo'n spraak computertje als stembanden heb.
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Haha dat spraak computertje was een grapje...
Misschien begrijpen zij mijn humor ook niet
Daar was de TS een voorbeeld vanquote:Op donderdag 28 april 2005 11:11 schreef Brainwash het volgende:
kan me er overigens wel aan ergeren als iemand strak langs je heenkomt lopen zonder iets te zeggen.
ok, dan ben je dus toch gewoon een lul, en vergeet dan ook maar mijn vorige postquote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Haha dat spraak computertje was een grapje...
Misschien begrijpen zij mijn humor ook niet
de spraakcomputer was een grapjequote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Daar was de TS een voorbeeld van
Maar goed, ik kan me van de ene kant voorstellen dat het met een spraakcomputer lastiger communiceren is. Van de andere kan is praten niet de enige manier om contact te leggen met iemand.
Mijn advies: ga gewoon naar degene die je gemaild heeft toe, en leg hem je situatie uit. Als het niet een al te grote lul is zal hij er begrip voor hebben. Tevens leert hij je zo een beetje kennen, en ben jij niet meer degene die straks bekend staat als die " stille stagiaire die te beroerd is om vriendelijk te zijn"
Als je hem erover gaat mailen wordt het nog onpersoonlijker dan dat je situatie nu al is.
Zou op met je spraakcomputer...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan me van de ene kant voorstellen dat het met een spraakcomputer lastiger communiceren is. Van de andere kan is praten niet de enige manier om contact te leggen met iemand.
het was al getypt voor ik het lasquote:Op donderdag 28 april 2005 11:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
de spraakcomputer was een grapje![]()
TS is gewoon een autistische nerd.
Jij bent de nieuwe, jij moet je bewijzen en in het team passen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:24 schreef this_is_Gigolo het volgende:
autistische nerdIk kon voorspellen dat ik uitgescholden zou worden.
Nee maar ik ga geen moeite doen voor mensen die ook geen meoite doen voor mij. Ik ouwehoer genoeg met mensen die ook de moeite hebben genomen om eens meer dan 1 woord tegen mij te zeggen.
Mijn aandacht moeten ze verdienen
- eindbeoordeling, als je een laag cijfer krijgt omdat je te beroerd bent om je mond los te trekken, baal je wel als een stekker dat je met een schamel zesje weg gaat.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef Blik het volgende:
hoezo moet je nou weer de benedenverdieping goedemorgen wensen, je loopt verdomme stage en ziet die mensen dalijk nooit meer, je hebt waarschijnlijk ook niks met die mensen te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |