Dat lijkt me eingelijk wel logish dat een lul schoon moet zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:35 schreef 101251 het volgende:
ik snap t probleem van jullie vrouwen niet! Ik slik ook gewoon, niks mis mee.
Alleen de mannen hier moeten hun leuter goed schoon houden..
Want bij mjn ex deed ik het ook niet, omdat ik het vies vond, maar dat kwam gewoon omdat zijn leuter niet goed schoon was..
Besneden ftwquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:35 schreef 101251 het volgende:
ik snap t probleem van jullie vrouwen niet! Ik slik ook gewoon, niks mis mee.
Alleen de mannen hier moeten hun leuter goed schoon houden..
Want bij mjn ex deed ik het ook niet, omdat ik het vies vond, maar dat kwam gewoon omdat zijn leuter niet goed schoon was..
Probeer het zelf: fappen->proeven->fappen->proeven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:51 schreef hemaworst45 het volgende:
Weet iemand of de smaak vernaderd als je eerst sex hebt gehad en dus de ''oude'' sperma al weg is..??
Slikt ze die thee wel door :-)quote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef stribe het volgende:
[..]
We zijn nu al bijna 3 jaar samen en ik forceer ook niets, ik weet dat het dan alleen maar averrechts werkt. Maar ik hoop ook maar dat ze het ooit eens vrijwillig doet, ze pijpt me wel af en toe vrijwillig.
Laatst kwam ze zelf met het idee om mij te pijpen terwijl ze net daarvoor thee heeft gedronken (had ze het met vriendinnen over gehad op school) heel speciaal. Kijk dat ze dat wel al doet is toch al goed
. Uiteraard moest ik haar dan ook beffen nadat ik net een slok thee had gedronken
.
Is wel eens leuk om ook eens te proberen.
Dus af en toe moet ze onder dwangquote:Op donderdag 28 april 2005 12:51 schreef stribe het volgende:
[..]
Maar ik hoop ook maar dat ze het ooit eens vrijwillig doet, ze pijpt me wel af en toe vrijwillig.
Mijn ex heeft zelfs andere vriendinnen overtuigt om te slikken, omdat het dan weg is, ipv dat het eerst uit moet worden gespuugdquote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef richie29 het volgende:
[..]
Grootste kans is; 'omdat het niet lekker is'
Tja...laat haar dit topic maar eens lezen, misschien wil ze het dan nog wel eens proberen als het smaakje wat beter is![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef Weggejorist het volgende:
We hebben het over de mannen, maar is er ook iets waardoor mijn vriendin lekker kan smaken?...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |