Sja, laat ik ook maar eens mijn hart luchten
![]()
Eind december dus een leuke meid tegen gekomen die op dat moment nog bezig was een relatie te verbreken. Half januari hebben wij wat gekregen en dat was super. Nog nooit iemand tegen gekomen waar ik me zo bij op mijn gemak voelde, waar ik zo mijzelf bij kon zijn, superverliefd allebei en we gingen dan ook supersnel. Heel veel supermomenten gehad, goeie gesprekken over van alles, veel herkenning over en weer en eigenlijk was niks onbespreekbaaren de sex was super... Alles wat je wil dus ...
Tot eind maart .. voor mij volkomen out of the blue meldde ze dat ze tijd voor zichzelf nodig had. Op zich geen probleem al vond ik dat natuurlijk niet leuk, maar haar leven was nogal veranderd die 3 maanden (ander werk, andere woning, enz enz) en dus begreep ik wel dat je dan even wat lucht nodig kan hebben. Onzeker als ik kan zijn zag ik natuurlijk wel allemaal spoken, maar ik heb mezelf flink toegesproken en gezegd dat het wel goed zou komen. Na 3 weken vrijwel geen contact hadden we weer afgesproken en dat voelde op zich wel goed tot we op een terrasje zaten. Daar kregen we een gesprek over hoe we de drie weken hadden ervaren en hoe meer ze zei des te ongelukkiger ze keek. Op een gegeven moment vertelde ze ook dat ze eigenlijk alleen onze gesprekken had gemist en dat we er dus waarschijnlijk beter mee op konden houden .. Ik was verbijsterd en klapte dicht .. Daarna hebben we nog even bij haar thuis gezeten, maar er kwam weinig uit me... Wel vertelde ze me dat ze het heel jammer zou vinden als ik helemaal uit haar leven zou verdwijnen en dat ze graag vrienden wilde blijven waarop ik antwoorde dat ik daar geen beloftes over kon doen; ik wist op dat moment even niet wat ik voelde.
Sindsdien hebben we nog af en toe contact gehad tot ik afgelopen weekend merkte dat dat contact mij geen goed deed, ik kan het op deze manier niet afsluiten. Heb dat dus aangegeven aan haar en ben vandaag nog even langs geweest om wat spullen die nog bij mij lagen aan haar te geven.
Toen ik haar echter zag merkte ik dat ik nog steeds ongelooflijk gek op haar ben en haar het liefst weer in mijn armen zou nemen en vast houden tot de wereld vergaat. Het meest frustrerende vind ik nog dat ik eigenlijk geen flauw idee heb wat er nou fout is gegaan (dat kan zij ook niet aangeven; 'het was er gewoon ineens niet meer' is het enige antwoord wat ze kan geven)
Diep in mijn hart heb ik nog steeds de hoop dat ze over een maand (of week of dag
![]()
) me opbelt en zegt 'ik ben zo dom geweest, kom bij me terug', maar daar is totaal geen reden tot hoop voor ..
Ik vrees dat dit nog wel een tijd gaat duren voor ik er overheen ben en op dit moment denk ik ook alleen maar 'zo'n vrouw vind ik nooit meer'... Begrijpelijk natuurlijk en dat zal vast ook wel weer overgaan en ongetwijfeld kom ik wel weer iemand tegen met wie het net zo goed klikt, maar op dit moment is het gewoon k#t