en eens op reis gaan met iemand in de zomer in een clubhotel in een warm land ? geeft leuke vooruitzichten als je aan het studeren bent!quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Dat kan ik dus niet, want ik kan IRL nauwelijks met mensen praten
En een doel in mijn leven moet ik nog ontdekken geloof ik... het is iig niet die stomme afstudeeropdracht
Ik weet heel goed dat hij er niet altijd voor me kan zijn. Maar ik luister nu liever naar m'n gevoel. Ik zal er uiteindelijk wel komen, maar dat moet in m'n eigen tempo gaan en met vallen en opstaan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zou dat toch proberen te vermijden...
hij kan en er niet altijd zijn om je tot rust te brengen, dat zal je toch zelf moeten leren
Probleem #1quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef petitlapin het volgende:
als je iemand hebt om op reis mee te gaan natuurlijk
Dat had ik ook wel, behalve met m'n beste vriend. Maar nu het dus uit is met m'n vriend (wat is dat eigenlijk stom, maar als je zegt het is uit met m'n ex klinkt dat nog stommerquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Dat kan ik dus niet, want ik kan IRL nauwelijks met mensen praten
En een doel in mijn leven moet ik nog ontdekken geloof ik... het is iig niet die stomme afstudeeropdracht
na een lange relatie ligt je sociaal leven waarschijnlijk wel plat, kan ik begrijpenquote:
Eensch...quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
na een lange relatie ligt je sociaal leven waarschijnlijk wel plat, kan ik begrijpen
zal je toch iets aan moeten doen. Misschien vind je op de single-meet wel iemand die met je op reis wil, of in ieder geval mensen met wie je de tijd wat kan doden
.
bezig blijven is belangrijk
Je slaat echt de spijker op z'n kop!quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:24 schreef EviL_AleX het volgende:
Het probleem zit ook in (zelf)vertrouwen hier, denk ik. Als je een intieme relatie hebt, dan bevestigt je partner toch wel dat je belangrijk bent. Dat je waarde hebt. Dat is nu ineens weg. Als je overige sociale leven dan verlept is, kun je je erg verloren voelen, alsof je bestaan voor niemand echt belangrijk is. Dat kan emotioneel je erg nekken. Het is op zo'n moment ERG verleidelijk om jezelf vast te plakken aan iemand de je weer het gevoel geeft dat je waarde hebt.
Dat zeg ik zelf ook zo vaak tegen mensen, maar ik moet mijn eigen adviezen eens gaan opvolgen... maarja, hoe begin je aan zoiets als je bijna letterlijk tegen de muren oploopt thuis? En ik ben zo gewend om afhankelijk te zijn van anderen, dat ik me niet eens kan voorstellen hoe het moet zijn als ik niemand heb om afhankelijk van te zijn.quote:Maar je kan je beter zelf realiseren dat je echt wel de moeite waard bent, anders zul je jezelf altijd afhankelijk maken van een ander. En of zo'n ander er de beste bedoelingen erop na houdt... Dat overzie je vaak niet op dat moment.
Dankjequote:Ik ben iemand die gelooft dat met tijd en moeite ALLES mogelijk is, dus er bovenop komen ook wel.
Je moet er alleen wel vertrouwen in hebben, en dat zit vaak vast aan iemands zelfvertrouwen. Christine, je bent echt wel de moeite waard!
wow ...quote:Op zondag 1 mei 2005 12:37 schreef tropix het volgende:
...
In ieder geval de komende 2 / 3 jaar niet.
En dan gaat ze eens verder kijken wat ze wilt.
Dat is nog lang wachten voor mij.
Maar ik heb het er wel voor over.
Groetjes
Ik heb weleens gehoord dat het de helft van je relatietijd kan duren...quote:Op zondag 1 mei 2005 14:10 schreef Christine het volgende:
Hoe lang duurt zoiets eigenlijk
Het loslaten van je ex en wennen aan het alleen-zijn?
Bij de 1ne een paar weken en bij de andere een paar jaar..quote:Op zondag 1 mei 2005 14:10 schreef Christine het volgende:
Hoe lang duurt zoiets eigenlijk
Het loslaten van je ex en wennen aan het alleen-zijn?
Ik acht de kans niet zo groot dat ze dan weer bij jou terug komt, en verder verdoe je je tijd door 3 jaar op iemand te wachten die mss/waarschijnlijk toch niet bij je terugkomt.quote:Op zondag 1 mei 2005 12:37 schreef tropix het volgende:
Ik ben blij dat het haar goed gaat.
Haar geluk is me belangrijker dan mijn eigen.
Ze wilt nooit meer een vent zegt ze.
In ieder geval de komende 2 / 3 jaar niet.
En dan gaat ze eens verder kijken wat ze wilt.
Dat is nog lang wachten voor mij.
Maar ik heb het er wel voor over.
Ik vond het wel apart, ja.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:07 schreef tropix het volgende:
zeker weten dat ik dat meen.
Vind je dat dan zo vreemd ?
jep, ik vind dat heel vreemd. Twee jaar wachten op iemand die jullie relatie verbroken heeft en geen enkele aanwijzing geeft terug een relatie te willen startenquote:Op zondag 1 mei 2005 19:07 schreef tropix het volgende:
[..]
zeker weten dat ik dat meen.
Vind je dat dan zo vreemd ?
Nee die kans is er eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:47 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik acht de kans niet zo groot dat ze dan weer bij jou terug komt, en verder verdoe je je tijd door 3 jaar op iemand te wachten die mss/waarschijnlijk toch niet bij je terugkomt.
Hoezo is het uitgegaan eigenlijk?
Het feit dat je op haar blijft wachten geeft aan dat jouw geluk van haar keuze afhankelijk zou zijn.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:14 schreef tropix het volgende:
Nee die kans is er eigenlijk ook niet.
Ik ben vrijwel zeker dat ze niet terugkomt.
Maar misschien...je weet maar nooit.
Ik laat mijn geluk inderdaad van haar keus afhangen.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:16 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Het feit dat je op haar blijft wachten geeft aan dat jouw geluk van haar keuze afhankelijk zou zijn.
Dat zou mij persoonlijk een heel benauwend gevoel geven, en de kans alleen maar verkleinen dat ze nog bij je terug komt, juist als het over is gegaan doordat je in een depressie raakte (en anders ook)
Als ze een nieuwe vriend krijgt.....quote:Op zondag 1 mei 2005 19:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jep, ik vind dat heel vreemd. Twee jaar wachten op iemand die jullie relatie verbroken heeft en geen enkele aanwijzing geeft terug een relatie te willen starten![]()
wat als ze in die periode een nieuwe vriend krijgtdan heb je gewacht op niets
( buiten het feit dat het nogal morbide en wanhopig overkomt)
quote:Op zondag 1 mei 2005 19:26 schreef tropix het volgende:
[..]
Ik laat mijn geluk inderdaad van haar keus afhangen.
Als zij je de garantie gaf dat ze over twee, drie jaar bij je terug zou komen, dan zou ik zeggen: Oke, ik zou in die tussentijd wel lol maken enzo, maar mss wel op haar wachten.quote:Misschien nog wel meer omdat ik nu weet wat ik mis.
En ik bedoel, ik ben 19 jaar, wat maken die 2 / 3 jaartje's uit ?
Helemaal niks toch, zeker niet als dat betekent dat ik mijn droomvrouw terug krijg.
aiaiai ... nog zo jong en zo naïef ...quote:Op zondag 1 mei 2005 19:29 schreef tropix het volgende:
[..]
Als ze een nieuwe vriend krijgt.....
Daar wil ik helemaal niet aan denken![]()
Maar ik neem de gok zullen we maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |