abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2005 @ 09:06:16 #1
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26562458
Vervolg van De Kunst van het loslaten van een ex - deel 16

Hier maar weer verder

Mijn ex belde me gisteren, en ik heb echt best een leuk gesprekje met hem gehad. We hebben het o.a. erover gehad dat het voor mij moeilijker is dan voor hem, omdat hij weer bij zijn ouders woont en ik helemaal alleen ben zonder familie in de buurt. En ook vertelde hij dat hij een nieuw vriendinnetje had. Dat was voor mij een beetje te veel informatie (al wist ik het wel), maar ook de manier waarop hij eraan toevoegde dat dit beslist geen vluchtgedrag is, maar echt heel bijzonder, daar werd ik ff niet goed van.

Oja voor in de top-10 van dingen die je NIET van je ex wil horen: "als je zelf straks een nieuwe relatie hebt, zul je merken hoeveel je ervan geleerd hebt".
  donderdag 28 april 2005 @ 09:26:38 #2
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26562757
Hhhm ik spreek mijn ex'en later nooit meer eigenlijk.
Alleen 1, dat is het nichtje van een goeie vriend van mij. Maar het contact met haar is leuker sinds het uit is dan aan was..

Maar verder is het de 1e tijd nadat het uit is altijd ff moeilijk maar verder weinig problemen mee...
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26562932
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:06 schreef Christine het volgende:
Vervolg van De Kunst van het loslaten van een ex - deel 16

Hier maar weer verder

Mijn ex belde me gisteren, en ik heb echt best een leuk gesprekje met hem gehad. We hebben het o.a. erover gehad dat het voor mij moeilijker is dan voor hem, omdat hij weer bij zijn ouders woont en ik helemaal alleen ben zonder familie in de buurt. En ook vertelde hij dat hij een nieuw vriendinnetje had. Dat was voor mij een beetje te veel informatie (al wist ik het wel), maar ook de manier waarop hij eraan toevoegde dat dit beslist geen vluchtgedrag is, maar echt heel bijzonder, daar werd ik ff niet goed van.

Oja voor in de top-10 van dingen die je NIET van je ex wil horen: "als je zelf straks een nieuwe relatie hebt, zul je merken hoeveel je ervan geleerd hebt".
Dat zijn inderdaad dingen die je liever niet van je ex hoort nee.
Ik kan er ook goed misselijk van worden als ik bedenk / hoor dat mijn ex(en) zo blij zijn met hun nieuwe vriendje. Dan denk je ook bij jezelf dat jullie relatie blijkbaar geen fuck heeft voorgesteld.
Bovendien moet ik er al helemaal niet aan denken wat ze in bed uitspoken

Ik probeer het contact met exen daarom ook maar zoveel mogelijk te vermijden. En af en toe op msn spreek ik ze nog wel eens maar in het echt zien doe ik ze niet meer.
(alhoewel dat wel slijt, ik heb er al veel minder moeite mee om mijn 1e ex te spreken)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26563063
daar ben ik weer.
ja mijn relatie was uitgegaan omdat ze een ander leuk vond.
en ik kreeg steun van een heel lief en leuk meisje en haar beste vriendin.
het meisje die me steunde prate ik veel mee en hadden best veel raakvlakken, en ik kreeg dus na tijdje ook gevoelens voor haar.
dit heb ik dus verteld tegen haar en dat terwijl ik haar al 4 jaar ken, en ik ga nu dus met haar.
dit terwijl me ex nog steeds niet met die jongen gaat die ze leuk vond.
maar ja ik heb helemaal geen contact meer met me ex behalve een sms die ik haar gisteren stuurde om haar te feliciteren met haar verjaardag
you never know what you had untill its gone
pi_26605001
Okeej. Op aanraden van Christine toch maar posten hier.

Het is net een week uit, we zijn op zich niet zo lang samen geweest, maar dat maakt het momenteel niet minder pijnlijk. In de eerste dagen wel goed m'n hart kunnen luchten, ook bij hem. Goede en fijne gesprekken gehad, maar de laatste dagen ging de communicatie ook even niet zo goed meer. In de hoop eindelijk een beetje rust in m'n hoofd te krijgen, dingen voor mezelf op een rijtje te kunnen zetten en de eerste emotionele 'crap' af te laten zwakken heb ik gisteravond het contact verbroken voor een aantal dagen.
Dat was een moeilijke beslissing. Voornamelijk omdat ik echt heel graag wil dat we in elkaars leven kunnen blijven, als goede vrienden. Misschien is dat ijdele hoop, maar ik denk dat het moet kunnen, juist met hem. Hij is me te dierbaar om helemaal te verliezen. Alleen is het te vroeg en nog te pijnlijk. Elke keer dat gejank als ik hem spreek, ik begin helemaal gestoord te worden van dat constante onstabiele/labiele gevoel.
Alleen heb ik het gewoon nu al moeilijk met m'n beslissing van gisteravond. Ik zou hem dolgraag willen spreken, en dat we dan gewoon een leuk, luchtig gesprek kunnen hebben. Maar dat kan gewoon niet, ik moet het tijd gunnen. Maar ik ben zo fokking ongeduldig.

Blegh, ik weet gewoon niet hoe ik met de hele situatie om moet gaan

pi_26605103
en met welke reden is de relatie beëindigd, Twisted_ Fok, en ik veronderstel dat hij de relatie heeft beëindigd ?

sterke, in elk geval, en elke keer als je contact met hem wil zoeken, doe dan gewoon iets anders, zet de tv op, eet een pak chips, bel naar een vriendin.

Het komt allemaal wel okay , met of zonder hem, laat het iig even rusten
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26605375
Hij kon de afstand niet aan (we wonen ongeveer 2 uur treinen bij elkaar vandaan.) Daar zat ie al vanaf het begin mee, ik had alleen geen idee dat dat nog steeds zo'n issue voor hem was. En ik trek het slecht dat ik de ene dag nog dolgelukkig was, en dat het de volgende dag ineens over was

Ik heb een teevee, een goed boek en een telefoon met nummers van vrienden en vriendinnen.. dus ik zou in ieder geval vandaag door moeten kunnen komen
pi_26605430
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb een teevee, een goed boek en een telefoon met nummers van vrienden en vriendinnen.. dus ik zou in ieder geval vandaag door moeten kunnen komen
Morgen moet ook wel lukken dan, lijkt me
pi_26605509
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:38 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Morgen moet ook wel lukken dan, lijkt me
Jawel, want er staat een ander goed boek op me te wachten in de kast En als het goed is met een vriendin de stad in voor K'dag. Afleiding genoeg in principe, alleen blijft het wel steeds aanwezig..
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:42:27 #10
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_26605524
Tsja, ik heb er niet zo'n last van. Zal wel komen omdat ik enkel een LAT-relatie heb gehad... Maar ik weet 1 ding wel zeker. Met tijd komt het allemaal weer goed.

Het hielp bij mij enorm dat mijn ex 3 maanden niet van zich liet horen nadat ik zo boos op haar was geworden en er een punt achter zette. Ironisch genoeg gaan we communicatief nu met elkaar om zoals ik het altijd wilde voorheen

Ach, ik heb nooit problemen gehad met alleen zijn, omdat ik dat zo goed als altijd ben. Ik heb ook minder recht van spreken dan de rest hier
pi_26605525
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Jawel, want er staat een ander goed boek op me te wachten in de kast En als het goed is met een vriendin de stad in voor K'dag. Afleiding genoeg in principe, alleen blijft het wel steeds aanwezig..
Tuurlijk, maar veel afleiding is wel goed
pi_26605571
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:42 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar veel afleiding is wel goed
Hoe meer hoe beter momenteel
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:58:09 #13
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_26605868
brr.. ik heb het een paar dagen geleden uitgemaakt. Voor hem was het plotseling, maar voor mij eigenlijk niet helemaal. Ik heb het uitgemaakt omdat hij gewoon te verschillend is vergeleken met mij. En ik weet gewoon dat ik in de toekomst niet verder met hem zou kunnen. Alleen het is nu zo raar... ik denk alleen aan de dingen die ik zal missen..de dingen die ik niet meer met hem zal delen of doen. En ook dat hij dat ooit met een ander zal doen. Ik wil graag gewone vrienden met hem blijven, want we zijn wel 2 jaar samen geweest en toch wel wat meegemaakt. Het is alleen jammer dat hij niet geod begrijpt waarom ik het uit heb gemaakt en vind het alleen maar raar. Het lijkt me soms best moeilijk om gewone vrienden te blijven (wat ik wel graag wil).... omdat je gewoon bepaalde dingen niet meer kan doen die je anders wel deed..en omdat ik hem niet haat ofzo...

Ik moet proberen positief te denken. Ik heb het niet voor niets uit gemaakt. En er komt vast wel weer een tijd dat ik weer iemand anders vind. maar tot die tijd zal het ffe doorbijten zijn....

dit moest ik ffe kwijt...
(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:46:24 #14
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_26610656
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 19:58 schreef Blackraven het volgende:
brr.. ik heb het een paar dagen geleden uitgemaakt. Voor hem was het plotseling, maar voor mij eigenlijk niet helemaal. Ik heb het uitgemaakt omdat hij gewoon te verschillend is vergeleken met mij. En ik weet gewoon dat ik in de toekomst niet verder met hem zou kunnen. Alleen het is nu zo raar... ik denk alleen aan de dingen die ik zal missen..de dingen die ik niet meer met hem zal delen of doen. En ook dat hij dat ooit met een ander zal doen. Ik wil graag gewone vrienden met hem blijven, want we zijn wel 2 jaar samen geweest en toch wel wat meegemaakt. Het is alleen jammer dat hij niet geod begrijpt waarom ik het uit heb gemaakt en vind het alleen maar raar. Het lijkt me soms best moeilijk om gewone vrienden te blijven (wat ik wel graag wil).... omdat je gewoon bepaalde dingen niet meer kan doen die je anders wel deed..en omdat ik hem niet haat ofzo...

Ik moet proberen positief te denken. Ik heb het niet voor niets uit gemaakt. En er komt vast wel weer een tijd dat ik weer iemand anders vind. maar tot die tijd zal het ffe doorbijten zijn....

dit moest ik ffe kwijt...
Ja, even doorbijten. Dat weten is al het halve werk. Het is aan de ene kant jammer dat je niet gelijk het vervelende gevoel kwijt bent, maar aan de andere kant laat het weer wel zien dat je wat bijzonders had samen. Zelfs al is het op het eind stuk gelopen...

Geef het tijd, en dan komt het vast wel goed!
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:49:00 #15
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_26612104
ik voel me toch een beetje geremd om hier nog te posten, aangezien ik weet dat hij meeleest, maar ik ga toch even wat neerzetten.

Op t moment gaan we als goede vrienden met elkaar om, iets waar ik super blij mee ben dat t kan, en dat ik m daarna ook gewoon heel erg makkelijk gedag kan zeggen en naar huis ga.
Maar ik moet wel moeite doen om op die manier met m om te gaan. Merk dat t veel te vertrouwd voelt, en dat meer zo makkelijk zou gaan vanaf mijn kant. Ik moet me ook constant inhouden om m niet steeds te knuffelen enzo. En misschien dat ik daardoor juist wel wat afstandelijk ben naar hem toe, maar ik heb t voor mezelf liever op deze manier. Dan steeds verkeerde gevoelens bij mezelf op te roepen door iedere keer als we elkaar zien klef te gaan staan doen ofzo. (zou hij ook niet willen overigens).
We hebben wel een 'one-night'stand gehad, voor zover je dat zo noemt met een ex. En dat beviel mij in ieder geval erg goed. En ik kon t ook heel erg makkelijk loslaten daarna.
Vooral als ik goed uitgerust ben gaat t top met mij dus .
Als ik moe ben komen dr af en toe wat dipjes naar boven, maar in dat geval vind ik dat ik best even mag fantaseren etc. Relativeren komt dan wel weer als ik uitgeslapen ben
imagination is more important than knowledge
  zaterdag 30 april 2005 @ 20:15:50 #16
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_26626956
Vandaag ffe met hem leeuwarden in geweest. het was wel leuk opzich. T ging bijna als anders, maar nu had ik er wel moeite mee om hem niet te knuffelen, een kus te geven, of beet te pakken... en als hij door had dat ik dat wilde doen... vroeg hij me: waarom wil doe je dat? het is voor hem raar... dat ik nog wel de neiging heb om die dingen te doen, terwijl ik het uit heb gemaakt. De gevoelens voor hem zullen gewoon voorlopig wel blijven hangen...
(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
pi_26627002
Ik heb gewoon heel simpel het contact verbroken.
Ik ben geen Chinees, ik ben Joods.
pi_26627470
Ik heb het hele geen contact-ding nu al niet volgehouden. Ik was zo verschrikkelijk onrustig, wilde alleen maar meer met hem praten. Vandaag even op msn gesproken. Vrij luchtig gesprek gehad, en ik voelde me een stuk rustiger. Achja, we zullen wel zien. Zo lang ik maar in m'n hoofd houd dat ik geen hoop moet hebben. Al is dat moeilijk.
Ik mis al die kleine dingetjes ook zo er. Smsjes voor het slapen gaan, gefluister in m'n oor dat ik zo lief en leuk ben, z'n armen om me heen. Z'n stem. En ja alles dus. Ik kan er nu eigenlijk wel om glimlachen
pi_26627834
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 20:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb het hele geen contact-ding nu al niet volgehouden. Ik was zo verschrikkelijk onrustig, wilde alleen maar meer met hem praten. Vandaag even op msn gesproken. Vrij luchtig gesprek gehad, en ik voelde me een stuk rustiger.
ik zou dat toch proberen te vermijden...

hij kan en er niet altijd zijn om je tot rust te brengen, dat zal je toch zelf moeten leren
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:02:22 #20
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26628130
Vraagje: hoe gaan jullie om met de eenzaamheid na een verbroken relatie? Ik loop soms echt van ellende tegen de muren op, omdat ik gewoon niet weet wat ik met mezelf aan moet. En dan zoek ik vaak wel gezelschap op, maar eigenlijk is dat ook voornamelijk vluchtgedrag. Ik heb dan wel afleiding, en een leuke avond vaak, maar thuis zit ik vaak weer te huilen van eenzaamheid. In mijn relatie ben ik altijd heel afhankelijk geweest van mijn ex, en ik merk aan mezelf dat ik daar heel moeilijk zonder kan. En ik zoek het nu dus in andere dingen en contacten. En ik moet echt oppassen dat ik me niet weer aan de eerste de beste vastklamp, en compleet afhankelijk ga worden. (Al zie ik dat absoluut weer gebeuren).
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.
pi_26628345
christine, ik weet niet of je studeert, of werkt.

maar toen ik alleen was ( is wel al een tijdje geleden), stortte ik me werkelijk op mijn studies
ik ging ook dagelijks eten met studiegenoten/vriendinnen in studentenrestaurant of ik nodigde ze uit om te komen uit.

Ik volgde ook een taalcursus om de tijd te doden en ik deed aan fitness, ik heb me een televisie gekocht om soms de tijd 's avonds te doden ( me and my television ). Ik ging gaan joggen met mijn walkman. En ik ging ook meer naar huis bij familie.

en ik voelde me ook vaak eenzaam, maar dat leefde ik dan maar door, ik werd er hard van
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:15:02 #22
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26628507
Ik studeer, en zit de hele dag thuis achter mijn PC te werken aan mijn afstudeerproject. Ik wou dat ik me er helemaal op zou kunnen storten, maar ik word te veel afgeleid door alle dingen die in mijn hoofd zitten om echt hard aan de slag te kunnen. Ook wat dat betreft heb ik helemaal geen motivatie meer.
pi_26628564
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
Ik studeer, en zit de hele dag thuis achter mijn PC te werken aan mijn afstudeerproject. Ik wou dat ik me er helemaal op zou kunnen storten, maar ik word te veel afgeleid door alle dingen die in mijn hoofd zitten om echt hard aan de slag te kunnen. Ook wat dat betreft heb ik helemaal geen motivatie meer.
ongelukkig word je maar als je geen doel meer hebt in je leven

ik zou dus zeggen, stort je tijdelijk enorm op je studies. En spreek veel af met vriendinnen, om je verdriet te delen
pi_26628901
ja inderdaad petilapin daar heb je gelijk in als je geen doel hebt in je leven word je alleen maar ongelukkiger dan dat je je al voeld
you never know what you had untill its gone
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:29:51 #25
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26628942
Dat kan ik dus niet, want ik kan IRL nauwelijks met mensen praten
En een doel in mijn leven moet ik nog ontdekken geloof ik... het is iig niet die stomme afstudeeropdracht
pi_26629072
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
En een doel in mijn leven moet ik nog ontdekken geloof ik... het is iig niet die stomme afstudeeropdracht
en eens op reis gaan met iemand in de zomer in een clubhotel in een warm land ? geeft leuke vooruitzichten als je aan het studeren bent!

twee weken aan een zwembad liggen, met als enige wat je moet meenemen in je valies: zwembadsletsen en een bikini

als je iemand hebt om op reis mee te gaan natuurlijk
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 april 2005 @ 21:35:44 #27
22592 crew  Ole
pi_26629099
Hoofdletter K in tt vergeten!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_26629143
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 20:50 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik zou dat toch proberen te vermijden...

hij kan en er niet altijd zijn om je tot rust te brengen, dat zal je toch zelf moeten leren
Ik weet heel goed dat hij er niet altijd voor me kan zijn. Maar ik luister nu liever naar m'n gevoel. Ik zal er uiteindelijk wel komen, maar dat moet in m'n eigen tempo gaan en met vallen en opstaan.
  zaterdag 30 april 2005 @ 21:38:57 #29
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26629195
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef petitlapin het volgende:
als je iemand hebt om op reis mee te gaan natuurlijk
Probleem #1
pi_26629238
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Dat had ik ook wel, behalve met m'n beste vriend. Maar nu het dus uit is met m'n vriend (wat is dat eigenlijk stom, maar als je zegt het is uit met m'n ex klinkt dat nog stommer ) heb ik voor het eerst echt goede gesprekken gehad met m'n vriendinnen van school. Dat is dan weer een pluspunt aan de break-up Al heb ik nog steeds wel een schop onder m'n hol nodig om die contacten goed te onderhouden.
Misschien toch eens proberen om IRL met mensen te praten, het hoeft niet gelijk heel diep te gaan. Maar give it a try
pi_26629488
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:38 schreef Christine het volgende:

[..]

Probleem #1
na een lange relatie ligt je sociaal leven waarschijnlijk wel plat, kan ik begrijpen

zal je toch iets aan moeten doen. Misschien vind je op de single-meet wel iemand die met je op reis wil , of in ieder geval mensen met wie je de tijd wat kan doden .

bezig blijven is belangrijk
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:24:58 #32
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_26630483
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:51 schreef petitlapin het volgende:

[..]

na een lange relatie ligt je sociaal leven waarschijnlijk wel plat, kan ik begrijpen

zal je toch iets aan moeten doen. Misschien vind je op de single-meet wel iemand die met je op reis wil , of in ieder geval mensen met wie je de tijd wat kan doden .

bezig blijven is belangrijk
Eensch...

Het probleem zit ook in (zelf)vertrouwen hier, denk ik. Als je een intieme relatie hebt, dan bevestigt je partner toch wel dat je belangrijk bent. Dat je waarde hebt. Dat is nu ineens weg. Als je overige sociale leven dan verlept is, kun je je erg verloren voelen, alsof je bestaan voor niemand echt belangrijk is. Dat kan emotioneel je erg nekken. Het is op zo'n moment ERG verleidelijk om jezelf vast te plakken aan iemand de je weer het gevoel geeft dat je waarde hebt. Maar je kan je beter zelf realiseren dat je echt wel de moeite waard bent, anders zul je jezelf altijd afhankelijk maken van een ander. En of zo'n ander er de beste bedoelingen erop na houdt... Dat overzie je vaak niet op dat moment.

Ik ben iemand die gelooft dat met tijd en moeite ALLES mogelijk is, dus er bovenop komen ook wel.
Je moet er alleen wel vertrouwen in hebben, en dat zit vaak vast aan iemands zelfvertrouwen. Christine, je bent echt wel de moeite waard!
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:36:19 #33
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26630778
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 22:24 schreef EviL_AleX het volgende:
Het probleem zit ook in (zelf)vertrouwen hier, denk ik. Als je een intieme relatie hebt, dan bevestigt je partner toch wel dat je belangrijk bent. Dat je waarde hebt. Dat is nu ineens weg. Als je overige sociale leven dan verlept is, kun je je erg verloren voelen, alsof je bestaan voor niemand echt belangrijk is. Dat kan emotioneel je erg nekken. Het is op zo'n moment ERG verleidelijk om jezelf vast te plakken aan iemand de je weer het gevoel geeft dat je waarde hebt.
Je slaat echt de spijker op z'n kop!

Ik was erg onzeker toen ik aan de relatie met mijn ex begon, en haalde mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde voornamelijk uit het feit dat hij me helemaal geweldig vond, en dat ik geliefd was. Nu dat voorbij is, heb ik inderdaad soms het gevoel dat het allemaal gewoon niet de moeite waard is. Het voelt zo nutteloos om niet "nodig" te zijn ook, net alsof het er allemaal niet meer toe doet.

En ik zoek die bevestiging nog altijd bij anderen, meteen al, door me bijna hals over kop weer in iets anders te storten En ik geniet er wel erg van, maar moet constant oppassen dat ik mijn eigen waarde en zelfvertrouwen er niet vanaf laat hangen, en dat ik niet te afhankelijk word. En dat is ontzettend lastig.
quote:
Maar je kan je beter zelf realiseren dat je echt wel de moeite waard bent, anders zul je jezelf altijd afhankelijk maken van een ander. En of zo'n ander er de beste bedoelingen erop na houdt... Dat overzie je vaak niet op dat moment.
Dat zeg ik zelf ook zo vaak tegen mensen, maar ik moet mijn eigen adviezen eens gaan opvolgen... maarja, hoe begin je aan zoiets als je bijna letterlijk tegen de muren oploopt thuis? En ik ben zo gewend om afhankelijk te zijn van anderen, dat ik me niet eens kan voorstellen hoe het moet zijn als ik niemand heb om afhankelijk van te zijn.
quote:
Ik ben iemand die gelooft dat met tijd en moeite ALLES mogelijk is, dus er bovenop komen ook wel.
Je moet er alleen wel vertrouwen in hebben, en dat zit vaak vast aan iemands zelfvertrouwen. Christine, je bent echt wel de moeite waard!
Dankje
Nu moet ik het alleen zelf nog gaan geloven
pi_26630976
Ik heb het zelf ook een aantal keer gedaan, de problemen met een andere meid oplossen. Vaak is dat echter alleen maar fout, omdat je na een tijdje er achter komt dat je diegene dan misschien toch niet zo leuk vindt als je dacht.

Bij mij is het nu een aantal weken uit. We hebben niet lang gehad, maar ik zit er altijd best wel mee. Het liefst heb ik dan helemaal geen contact meer. Dat was ook mijn bedoeling, maar dan spreekt ze me nu toch weer aan op msn. Daar heb ik eigenlijk helemaal geen behoefte aan, maar gelijk blokken of niet antwoorden is ook zoiets...
pi_26638376
Dag allemaal,

Ik en mijn vriendin zijn nu sinds Januari dit jaar bij elkaar weg.
Ik ben blij dat het haar goed gaat.
Haar geluk is me belangrijker dan mijn eigen.
Dus ik ben harstikke blij om te zien dat ze weer vrienden heeft, lekker op stap gaat, haar hobby's uitoefend en noem maar op.
Maar toch... Ik kan om de een of andere reden maar niet verder. In gedachten sta ik nog steeds met haar op, en ik ga nog steeds met haar naar bed.
Ik denk werkelijk de hele dag aan haar.
Het is zo moelijk (onmogelijk) voor mij om los te laten.
Ik hoop dat ze nog terugkomt, maar dat zal wel niet gebeuren.
Ze wilt nooit meer een vent zegt ze.
In ieder geval de komende 2 / 3 jaar niet.
En dan gaat ze eens verder kijken wat ze wilt.
Dat is nog lang wachten voor mij.
Maar ik heb het er wel voor over.

Groetjes

pi_26639699
Gelukkig is het al 2 jaar uit.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 1 mei 2005 @ 14:10:43 #37
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26640212
Hoe lang duurt zoiets eigenlijk
Het loslaten van je ex en wennen aan het alleen-zijn?
  zondag 1 mei 2005 @ 14:12:06 #38
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26640230
quote:
Op zondag 1 mei 2005 12:37 schreef tropix het volgende:
...

Groetjes
wow ...
dat meen je niet ...
pi_26640383
quote:
Op zondag 1 mei 2005 14:10 schreef Christine het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat het de helft van je relatietijd kan duren...
pi_26640428
quote:
Op zondag 1 mei 2005 14:10 schreef Christine het volgende:
Bij de 1ne een paar weken en bij de andere een paar jaar..
pi_26640764
quote:
Op zondag 1 mei 2005 12:37 schreef tropix het volgende:
Ik ben blij dat het haar goed gaat.
Haar geluk is me belangrijker dan mijn eigen.

Ze wilt nooit meer een vent zegt ze.
Ik acht de kans niet zo groot dat ze dan weer bij jou terug komt, en verder verdoe je je tijd door 3 jaar op iemand te wachten die mss/waarschijnlijk toch niet bij je terugkomt.

Hoezo is het uitgegaan eigenlijk?
pi_26646367
quote:
Op zondag 1 mei 2005 14:12 schreef petitlapin het volgende:

[..]

wow ...
dat meen je niet ...
zeker weten dat ik dat meen.
Vind je dat dan zo vreemd ?
pi_26646421
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:07 schreef tropix het volgende:
Ik vond het wel apart, ja.
Vooral voor jou is het niet echt fijn.
Zie ook mijn post hierboven.

Hoezo heeft ze het uitgemaakt?
Wat was de reden dat ze voorlopig het gehad heeft met mannen?
  zondag 1 mei 2005 @ 19:11:08 #44
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26646423
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:07 schreef tropix het volgende:

[..]

jep, ik vind dat heel vreemd. Twee jaar wachten op iemand die jullie relatie verbroken heeft en geen enkele aanwijzing geeft terug een relatie te willen starten

wat als ze in die periode een nieuwe vriend krijgt dan heb je gewacht op niets

( buiten het feit dat het nogal morbide en wanhopig overkomt )
pi_26646465
quote:
Op zondag 1 mei 2005 14:47 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik acht de kans niet zo groot dat ze dan weer bij jou terug komt, en verder verdoe je je tijd door 3 jaar op iemand te wachten die mss/waarschijnlijk toch niet bij je terugkomt.

Hoezo is het uitgegaan eigenlijk?
Nee die kans is er eigenlijk ook niet.
Ik ben vrijwel zeker dat ze niet terugkomt.
Maar misschien...je weet maar nooit.
En ik wil graag op haar wachten, ook al verdoe ik daar mijn tijd mee.
En waarom we uit elkaar zijn gegaan.
Vorig jaar september teruggekomen naar Nederland. (uit Spanje)
En daardoor raakte ik een beetje in een depressie.
Dus er was niet meer met me te praten.
En dat heeft ze nog een paar maandjes volgehouden, maar op een gegeven moment was de emmer natuurlijk vol.
Dus vandaar...
Ik ben er inmiddels ver vanaf, maar ze gelooft dat niet.
En ze is dus bang dat het weer zo zal gaan lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')