Een bekend probleem wanneer je een parallel modem hebt geïnstalleerd. De klokgenerator loopt dan out-of-sync waardoor de northbridge te koud en de southbridge te warm wordt. Dit is weer op te vangen met een colling-unit waarbij de rotational speed adaptive is, maar dit werkt alleen op de modernere moederborden.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:41 schreef buzzer het volgende:
ik heb gisteren de kloksnelheid nog gelijk gezet met de atoomklok, dat was een heidens karwei
alleen loopt mijn cd-rom speler nu 3 minuten voor...
oke, jij wintquote:Op woensdag 27 april 2005 23:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een bekend probleem wanneer je een parallel modem hebt geïnstalleerd. De klokgenerator loopt dan out-of-sync waardoor de northbridge te koud en de southbridge te warm wordt. Dit is weer op te vangen met een colling-unit waarbij de rotational speed adaptive is, maar dit werkt alleen op de modernere moederborden.
Zo is datquote:Op woensdag 27 april 2005 23:46 schreef ArtyShock het volgende:
Maar Flash, een mod is toch altijd op tijd om nog even in een topic te posten?
lol ja, ik heb ook al een paar keer een slotje gemist....quote:Op woensdag 27 april 2005 23:46 schreef ArtyShock het volgende:
Maar Flash, een mod is toch altijd op tijd om nog even in een topic te posten?
Jij bent me altijd voor als ik iets wil uitleggenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een bekend probleem wanneer je een parallel modem hebt geïnstalleerd. De klokgenerator loopt dan out-of-sync waardoor de northbridge te koud en de southbridge te warm wordt. Dit is weer op te vangen met een colling-unit waarbij de rotational speed adaptive is, maar dit werkt alleen op de modernere moederborden.
Maar zodra het aantal posts de vierhonderd nadert ga je toch wel op zoek of er een volgend deeltje van het topic is?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:48 schreef buzzer het volgende:
lol ja, ik heb ook al een paar keer een slotje gemist....
ik moet er nog steeds aan wennen...
"goed" zou een leugen zijnquote:
Hij pretendeert opeens ook verstand van computers te hebbenquote:
Aan je technische kennis kan het niet liggen... Misschien tik ik iets sneller?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij bent me altijd voor als ik iets wil uitleggen![]()
Dan laten we dat lekker liefkoppie.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"goed" zou een leugen zijn
Maar meer daarover later, waarschijnlijk pas veel later
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bent me altijd voor als ik iets wil uitleggen![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan laten we dat lekker liefkoppie.
Ik ben in elk geval blij je weer even hier te zien.
Nee, ja, maak ons nieuwsgierig. Een beetje stiekem interessant lopen doen hè. Nee, ik hoef het al niet meer te weten.quote:
Ja hàllo. Het is een doodnormale werkdag hoor. Ik kan echt niet de hele nacht opzitten totdat jij eens even zin hebt om je hart te luchten.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar meer daarover later, waarschijnlijk pas veel later
We kleppen morgen wel bijquote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij pretendeert opeens ook verstand van computers te hebben
Ik laat hem maar
Ja toen jij lekker je Schroevers deed, zat ík bloed, zweet en tranen te vergieten in Sillicon Gates in New York ten einde deze top job die ik nu heb bij BMI te bemachtigen ja!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aan je technische kennis kan het niet liggen... Misschien tik ik iets sneller?
Ik ben blij dat ik gewoon een tweepersoons heb gehaald bij de Bedderie.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef buzzer het volgende:
ik ga mijn mandje in..
welterusten voor zo, en tot morgen
Kom, ik ga hier nog ff lekker serieus op inquote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee, ja, maak ons nieuwsgierig. Een beetje stiekem interessant lopen doen hè. Nee, ik hoef het al niet meer te weten.
[..]
Ja hàllo. Het is een doodnormale werkdag hoor. Ik kan echt niet de hele nacht opzitten totdat jij eens even zin hebt om je hart te luchten.
Welterusten buzzer, slaap zacht!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef buzzer het volgende:
ik ga mijn mandje in..
welterusten voor zo, en tot morgen
Goedquote:
Wil je me niet zo pesten? Ik heb geprobeerd de tekst aan te passen maar ik mag jouw post niet wijzigen.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom, ik ga hier nog ff lekker serieus op in
<<insert random geneuzel of your liking>>
ff danny in zn kont likken, dan mag je mod wordenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wil je me niet zo pesten? Ik heb geprobeerd de tekst aan te passen maar ik mag jouw post niet wijzigen.
Hè getver Fles!!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff danny in zn kont likken, dan mag je mod worden
Ja, ja. Secretaresse bij advocatenkantoor Body, Mass & Index zeker?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja toen jij lekker je Schroevers deed, zat ík bloed, zweet en tranen te vergieten in Sillicon Gates in New York ten einde deze top job die ik nu heb bij BMI te bemachtigen ja!!!![]()
Spijker, kop, en zoquote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed
Morgen naar een huis kijken in Grun.
Wat ga jij morgen doen? Nog even lekker rustig aan? Zou ik doen. Soms kan de hele wereld in bonken storten, vind je niet?
Spare me the lumpy detailsquote:Op woensdag 27 april 2005 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hè getver Fles!!
Kussen is toch veel tederder dan likken![]()
Ja en ze hebben me gevraagd volwaardig partner te worden!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, ja. Secretaresse bij advocatenkantoor Body, Mass & Index zeker?
Hmm. Nee dank je.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ff danny in zn kont likken, dan mag je mod worden
Heeee... klinkt gek, maar ik zie opeens een programma-format voor me!quote:
Oh okeequote:Op donderdag 28 april 2005 00:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Nee dank je.
En dan heb ik het nog niet eens over het kontlikken.
Nou, als ze nog referenties nodig hebben: je roept maar hoor. Geen probleem.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en ze hebben me gevraagd volwaardig partner te worden!!!
Dat kan ookquote:Op donderdag 28 april 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heeee... klinkt gek, maar ik zie opeens een programma-format voor me!
![]()
Nee het is sowieso wel dik in orde, maar bedanktquote:Op donderdag 28 april 2005 00:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, als ze nog referenties nodig hebben: je roept maar hoor. Geen probleem.![]()
Ome Flessie, slaap wel en vooral goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar lievelingetjes, ome flessie gaat zo te bedde
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okeeWil dan ook niet mijn posts wijzigen
Truste dudekopkequote:Op donderdag 28 april 2005 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ome Flessie, slaap wel en vooral goed.
Morgen weer een dag en tot dan!
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee het is sowieso wel dik in orde, maar bedankt
Preciesquote:Op donderdag 28 april 2005 00:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Jij nodigde me uit random geneuzel in te voegen... Nee, het is al duidelijk.
Ik ben genomen, van achteren, en het was géén likken.
Maar goed, sterkte met al datgene wat je tegenzit. 't Is hier nou ook niet bepaald de plek waar ieder z'n ziel en zaligheid blootlegt.
Nou ja, sommige mensen...
Doe ze de groeten in dromenland! Wij gaan er straks ook naar toe.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar lievelingetjes, ome flessie gaat zo te bedde
O okee, dan zien we jullie daar welquote:Op donderdag 28 april 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Doe ze de groeten in dromenland! Wij gaan er straks ook naar toe.
Dag, tot dan!quote:Op donderdag 28 april 2005 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Last call
Okee tot ziens aan de andere kant van de duistere uren![]()
Truste dan maarquote:Op donderdag 28 april 2005 04:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
Jawel, maar ik ga nu slapen
Aju jij.
Morgenquote:
jij slaapt ook nooit hequote:
ik kon ook niet meer slapenquote:Op donderdag 28 april 2005 07:49 schreef Renesite het volgende:
Kon niet meer slapen, kut zon.
Draaide me om en het werd geheel wit voor de ogen.
Dan doe je geen oog meer dicht..
in de tuin werkenquote:Op donderdag 28 april 2005 07:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kon ook niet meer slapen
ben al 2 uur wakker
idd , en je laatste dagje voor je vakantiequote:Op donderdag 28 april 2005 08:51 schreef buzzer het volgende:
Goodmorning...
It's a beautiful dayyyyy, the sun is shining....
and no one's gonna stop us nowwwwww
quote:Op donderdag 28 april 2005 08:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
idd , en je laatste dagje voor je vakantie![]()
Hier ookquote:Op donderdag 28 april 2005 08:58 schreef buzzer het volgende:
[..]ik heb er zin in, en hoop dat dit een rustig dagje gaatworden
en het is hier prachtig weer ook...
En niet een klein beetjequote:Op donderdag 28 april 2005 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zon zon zon
eejjjjjjjjjj m_dquote:Op donderdag 28 april 2005 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zon zon zon
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zon zon zon
alleen jammer dat we niet vrij zijn....quote:Op donderdag 28 april 2005 09:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik word zoooooooooooooooo vrolijk van de zon![]()
![]()
Joehoe
Ik welquote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
alleen jammer dat we niet vrij zijn....
je schrijft eejjjjjjjjjjjjjjjjjj en volk, wat moet ik daaruit ophalenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je moet toch eens wat beter lezen wat ik allemaal vertel
ik tel al maanden af naar de dag van vandaagquote:Op donderdag 28 april 2005 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
je schrijft eejjjjjjjjjjjjjjjjjj en volk, wat moet ik daaruit ophalen![]()
Je ging er toch niet vanuit dat ik terug lees he![]()
Komt de auto vandaag?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik tel al maanden af naar de dag van vandaag
Whehehequote:Op donderdag 28 april 2005 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wel
Of nou ja, de dingen die ik moet doen, die kunnen ook later
jullie jaquote:Op donderdag 28 april 2005 09:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]leuk
Jullie neem ik aan, of is vrouwtje werken ?
Einde van de maandquote:Op donderdag 28 april 2005 09:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Achja. Einde van de maand wordt het vrolijker(21e)
west-brabant, uurtje of 2 rijden (en weer terug natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]gezellig , waar moet je het gaan oppikken ?
Broer moet vandaag nog zijn theorie examen doen, uurtje of 12 dusquote:Op donderdag 28 april 2005 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nogal een vakantie ganger![]()
hoelaat moet je in de startblokken staan ?
quote:
Vrije dag genomen zekerquote:Op donderdag 28 april 2005 09:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
west-brabant, uurtje of 2 rijden (en weer terug natuurlijk)
Vriendje heeft een eigen zaak (waarin ik meehelp) en salaris komt meestal pas wanneer de klanten betalenquote:
O dat valt mee.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
west-brabant, uurtje of 2 rijden (en weer terug natuurlijk)
Je hebt dus provisie? Heb ik gelukkig nietquote:Op donderdag 28 april 2005 09:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vriendje heeft een eigen zaak (waarin ik meehelp) en salaris komt meestal pas wanneer de klanten betalen
Gelukkig doen ze dat dankzij mijn aanmaningsbeleid vrij stipt
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Broer moet vandaag nog zijn theorie examen doen, uurtje of 12 dus
[..]
![]()
![]()
![]()
Mazzelaarquote:Op donderdag 28 april 2005 09:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Je hebt dus provisie? Heb ik gelukkig niet
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:44 schreef Renesite het volgende:
4 dagen berlijn
10 dagen hoorn
21 dagen frankrijk
Misschien nog en paar dagen ergens in Nederland
Poe hee![]()
Wat heb je nou in Hoorn te zoekenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:44 schreef Renesite het volgende:
4 dagen berlijn
10 dagen hoorn
21 dagen frankrijk
Poe hee![]()
Ik moet zo naar de therapeutquote:Op donderdag 28 april 2005 09:51 schreef buzzer het volgende:
het is mooi weer om even een ritje te gaan maken.... ik zou alleen even wachten tot de meeste files opgelost zijn.
Ach ben helder vandaag he.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:44 schreef Renesite het volgende:
4 dagen berlijn
10 dagen hoorn
21 dagen frankrijk
Poe hee![]()
O bij msn, ik heb er niet zoveel van fok!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:43 schreef Renesite het volgende:
Waar MSN niet goed voor is
(Ze moet dus wel komen)
Zou het??quote:Op donderdag 28 april 2005 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast ergens anders
Dunno...quote:
Misschien NOG een paar dagen in Nederland.quote:
Sssssttt... stil maar hoor, niet huilenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zou het??
Hoorn is in NL dus ja dat vat ik effe niet
Noord-Holland nog nooit gezien...quote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno...
maar ik heb:
1. Amsterdam nog niet echt uitgebreid gezien
2. Strand noordzee ben ik haast nooit (We komen nooit echt die kant op)
3. Ik wil dat vistentje in Volendam eens proberen
4. Ijsselmeer ist spaß
5. Alkmaar, schagen, de duinen
Ik ben echt zo iemand die Noord Holland nog nooit gezien heeft
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedenmorgen allemaal
Het zou maar eens voor komen (oke onzin natuurlijk he)
De zon houd op.
Geen licht meer.
over de hele wereld gaan de lichten aan.
Benieuwd hoe dat eruit ziet??
Klik dan hier eens
Erg mooi
Joh, ik weet niet eens waar het ligtquote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef Renesite het volgende:
Noord holland niet écht gezien, de provincie zelfquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Peek&Peek moet je zijn, niet vergeten.
Okequote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien NOG een paar dagen in Nederland.
Ja, weekend daarheen, weekend sus heen weekend zo heen
grappig dat jet westland zo god kan zien...quote:Op donderdag 28 april 2005 09:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedenmorgen allemaal
Het zou maar eens voor komen (oke onzin natuurlijk he)
De zon houd op.
Geen licht meer.
over de hele wereld gaan de lichten aan.
Benieuwd hoe dat eruit ziet??
Klik dan hier eens
Erg mooi
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sssssttt... stil maar hoor, niet huilen
Hier ook zo eenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno...
maar ik heb:
1. Amsterdam nog niet echt uitgebreid gezien
2. Strand noordzee ben ik haast nooit (We komen nooit echt die kant op)
3. Ik wil dat vistentje in Volendam eens proberen
4. Ijsselmeer ist spaß
5. Alkmaar, schagen, de duinen
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]hai moppie
![]()
lekker gezlapen?
ik ga straks de zon in, ga je mee?![]()
Adres hebben?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:59 schreef Renesite het volgende:
Jantje Smit (voor Stuart) een handtekening vragen![]()
![]()
Goedenmorgen!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
grappig dat jet westland zo god kan zien...
en goedemorgen trouwens !
Ik wil van de zomer naar de zee met de jongens.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
grappig dat jet westland zo god kan zien...
en goedemorgen trouwens !
quote:
mooie provincie hoor, met best wel wat plekken die het bezoeken meer dan waard zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 09:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noord holland niet écht gezien, de provincie zelf
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]hai moppie
![]()
![]()
Ik heb lekker geslapen, en jij dan??
Hmmz nee ik moet zo naar de therapeut
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]nee helaas, maar daar laat ik mij niet gek door maken.
![]()
al een paar dgn nietmooi toch, deste sneller ben je weer beter .
Truequote:Op donderdag 28 april 2005 10:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
mooie provincie hoor, met best wel wat plekken die het bezoeken meer dan waard zijn
Beetje zoutquote:Op donderdag 28 april 2005 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil van de zomer naar de zee met de jongens.
Alleen de oudste vind dat zeewater niks hier in Nederland![]()
Ik heb familie in groningen, de provincie dan,quote:Op donderdag 28 april 2005 10:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij groningen wel dan
Ik Limburg wel
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Adres hebben?
Ik denk dat Stu dat zelf wel kan doen als hij hier is, gewoon in de supermarkt ofzo.
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb familie in groningen, de provincie dan,
onee, ook in groningen zelf![]()
niet dat ik daar ben gaan rondreizen
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Bewolking komt eraan.
Dus??
Betekent??zon
Die is van 8:00quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Bewolking komt eraan.
Dus??
Betekent??zon
quote:
Het zout is blijkbaar niet zo erg, maar in Spanje was het water schonerquote:
Goedenmorgen Flesquote:Op donderdag 28 april 2005 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaalIk ga ff douchen
Goedenmorgenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaalIk ga ff douchen
Stom stom stomquote:Een 14-jarige Eindhovenaar is gistermorgen met de auto van zijn moeder een woning binnengereden. De tiener had toestemming gekregen de auto een stukje achteruit te rijden, maar toen hij wilde remmen drukte hij per ongeluk het gaspedaal in.
Door deze vergissing reed de jongen achteruit een huis in. Zijn moeder probeerde de auto nog tegen te houden, maar kwam ten val en moest in het ziekenhuis behandeld worden. De jongen bleef ongedeerd.
Het huis kwam er echter niet zo gelukkig van af. De pui van de woning raakte zwaarbeschadigd. Ook een deel van de inboedel is vernield. Het betreffende huis was niet van de vrouw zelf.
Mogguh B.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jongen (14) rijdt huis binnen met auto
[..]
Stom stom stom![]()
![]()
![]()
en dan nog maar te zwijgen over de samenscholing van al die rottige zandkorreltjes...quote:
lolquote:Op donderdag 28 april 2005 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Stom stom stom![]()
![]()
![]()
Gniffelquote:Op donderdag 28 april 2005 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Stom stom stom![]()
![]()
![]()
Is het niet om gewoon boos van te wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dan nog maar te zwijgen over de samenscholing van al die rottige zandkorreltjes...
lolquote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Renesite het volgende:
Loopt hier in de straat ook nog een hangbejaarde rond
Gegen die Mauer und abschießenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Renesite het volgende:
Loopt hier in de straat ook nog een hangbejaarde rond
Verdomme, probeert een gesprek met me pa te beginnenquote:
Maar dat schuurt toch lekker ?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dan nog maar te zwijgen over de samenscholing van al die rottige zandkorreltjes...
Misschien, is hij wel, een beetje, onzichtbaarquote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie niets, waarom zie ik die ezel niet ?![]()
Je vader kan praten met die hangbejaarden ? Die spreken toch geen ABN ?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verdomme, probeert een gesprek met me pa te beginnen
Wat een lul
Fok!Blogquote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie niets, waarom zie ik die ezel niet ?![]()
O een soort van fantasie vriendje ?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien, is hij wel, een beetje, onzichtbaar
MAAR IK HOOR HEM WEL!
Groningsquote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vader kan praten met die hangbejaarden ? Die spreken toch geen ABN ?
Maar dan niet vriendjequote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O een soort van fantasie vriendje ?![]()
quote:
Ik had FOK! nog niet opgestartquote:
Hoi schatquote:
Hoi Bengeltjequote:Op donderdag 28 april 2005 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat hebben we al gehad...
Goedemorgen Mutz![]()
mogguh MutZ...quote:
Als ik FOK! opstart, dan weet ik zeker dat er niets meer van m'n huiswerk terecht komt...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
tsk, das toch t eerste wat je doehoet!
Hij zag mij online komen op msn...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
mogguh MutZ...
die Rene heeft toch wel een vooruitziende blik
Truequote:Op donderdag 28 april 2005 10:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als ik FOK! opstart, dan weet ik zeker dat er niets meer van m'n huiswerk terecht komt...
Daarom heb ik eerst ff wat aan m'n huiswerk gedaan...quote:
Ik??quote:
Is het niet de ongedierteverdelger van die hangbejaarde?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef Renesite het volgende:
WIE HEEFT ZOVEEL PARFUM OP
Het komt van buiten
WAT EEN STANKKKKKK
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het niet de ongedierteverdelger van die hangbejaarde?
het is daar veeel te zoet voorquote:Op donderdag 28 april 2005 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het niet de ongedierteverdelger van die hangbejaarde?
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ik bijt niet![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 28 april 2005 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. jaaaa. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Het is een leuk huis
Bite mequote:Op donderdag 28 april 2005 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ik bijt niet![]()
Wanneer ga je verhuizenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. jaaaa. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Het is een leuk huis
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Kom je welgeteld 10min van me af te wonenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik denk dat we wel gaan biedenWoei
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom maar eens dichterbij..........
[afbeelding]
Moeten we wel het meeste bieden. Dat is nog even een gok.quote:
quote:
Augustus is goed barbeque weerquote:Op donderdag 28 april 2005 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Nou, eerst maar even dat huis zien te kopen ook
![]()
En dan in augustus al!![]()
Dat is snelquote:Op donderdag 28 april 2005 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Nou, eerst maar even dat huis zien te kopen ook
![]()
En dan in augustus al!![]()
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik denk dat we wel gaan biedenWoei
* Gezellig! Gaan we meetenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom je welgeteld 10min van me af te wonen
Die slingerij straat helemaal uitrijden en je bent er haast
Coole smiliequote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kom maar eens dichterbij..........
[afbeelding]
Boers moet toch wel lukkenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Moeten we wel het meeste bieden. Dat is nog even een gok.
Maar stel je eens voor hee. Dude in Grun
Moddik nog Grunnings leer'n proat'n ook
Mooiquote:Op donderdag 28 april 2005 10:56 schreef Renesite het volgende:
(Nieuwtopic wordt gemaakt)
Komt goed hoorquote:
Spannend h`e?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
het ziet er ook errug leuk uit
Es komt wel helpen met haar familiebak om te verhuizenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Spannend h`e?
Arty zit nu de hypotheek bij elkaar te verdienen
Terwijl ik nu eigenlijk een heleboel moet gaan nabellen en regelen![]()
Maar eerst even uit de hyperbui komen
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bier en een zoen voor jou
Zomaar
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Es komt wel helpen met haar familiebak om te verhuizen
Sandertje regelt de catering
Ik wij mensen bij de afslag van de A7 wel de weg
Jij laad alles in
Arty laad alles in en Flash helpt hem
Komt goed
Viel wel mee. Twee redelijk smalle kamertjes (maar prima als werk- en logeerkamers) en 'e'en wat grotere met een een boel kastruimte. Best een groot huis! En een vetchique keuken en badkamer en voor mij allemaal leuke originele onzindetailsquote:Op donderdag 28 april 2005 11:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee
Jullie moeten mekaar zoenen! Arty en jij
Maare, waren die slaapkamertjes niet klein?
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een verhuismeet
Het erge is dat ik net in de bus al zat te bedenken hoe ik mijn servies het beste kan inpakken![]()
Hele huis is nog niet van ons
Oeh klefdoos-met-settledrangquote:Op donderdag 28 april 2005 11:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Het erge is dat ik net in de bus al zat te bedenken hoe ik mijn servies het beste kan inpakken![]()
Hele huis is nog niet van ons
Had foto's gemaakt!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Viel wel mee. Twee redelijk smalle kamertjes (maar prima als werk- en logeerkamers) en 'e'en wat grotere met een een boel kastruimte. Best een groot huis! En een vetchique keuken en badkamer en voor mij allemaal leuke originele onzindetails![]()
Kut ik wil dat huis echt![]()
Ik wil nu een ook liefdesbaby natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |