Een bekend probleem wanneer je een parallel modem hebt geīnstalleerd. De klokgenerator loopt dan out-of-sync waardoor de northbridge te koud en de southbridge te warm wordt. Dit is weer op te vangen met een colling-unit waarbij de rotational speed adaptive is, maar dit werkt alleen op de modernere moederborden.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:41 schreef buzzer het volgende:
ik heb gisteren de kloksnelheid nog gelijk gezet met de atoomklok, dat was een heidens karwei
alleen loopt mijn cd-rom speler nu 3 minuten voor...
oke, jij wintquote:Op woensdag 27 april 2005 23:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een bekend probleem wanneer je een parallel modem hebt geīnstalleerd. De klokgenerator loopt dan out-of-sync waardoor de northbridge te koud en de southbridge te warm wordt. Dit is weer op te vangen met een colling-unit waarbij de rotational speed adaptive is, maar dit werkt alleen op de modernere moederborden.
Zo is datquote:Op woensdag 27 april 2005 23:46 schreef ArtyShock het volgende:
Maar Flash, een mod is toch altijd op tijd om nog even in een topic te posten?
lol ja, ik heb ook al een paar keer een slotje gemist....quote:Op woensdag 27 april 2005 23:46 schreef ArtyShock het volgende:
Maar Flash, een mod is toch altijd op tijd om nog even in een topic te posten?
Jij bent me altijd voor als ik iets wil uitleggenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een bekend probleem wanneer je een parallel modem hebt geīnstalleerd. De klokgenerator loopt dan out-of-sync waardoor de northbridge te koud en de southbridge te warm wordt. Dit is weer op te vangen met een colling-unit waarbij de rotational speed adaptive is, maar dit werkt alleen op de modernere moederborden.
Maar zodra het aantal posts de vierhonderd nadert ga je toch wel op zoek of er een volgend deeltje van het topic is?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:48 schreef buzzer het volgende:
lol ja, ik heb ook al een paar keer een slotje gemist....
ik moet er nog steeds aan wennen...
"goed" zou een leugen zijnquote:
Hij pretendeert opeens ook verstand van computers te hebbenquote:
Aan je technische kennis kan het niet liggen... Misschien tik ik iets sneller?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Jij bent me altijd voor als ik iets wil uitleggen![]()
Dan laten we dat lekker liefkoppie.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"goed" zou een leugen zijn
Maar meer daarover later, waarschijnlijk pas veel later
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bent me altijd voor als ik iets wil uitleggen![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan laten we dat lekker liefkoppie.
Ik ben in elk geval blij je weer even hier te zien.
Nee, ja, maak ons nieuwsgierig. Een beetje stiekem interessant lopen doen hč. Nee, ik hoef het al niet meer te weten.quote:
Ja hāllo. Het is een doodnormale werkdag hoor. Ik kan echt niet de hele nacht opzitten totdat jij eens even zin hebt om je hart te luchten.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar meer daarover later, waarschijnlijk pas veel later
We kleppen morgen wel bijquote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij pretendeert opeens ook verstand van computers te hebben
Ik laat hem maar
Ja toen jij lekker je Schroevers deed, zat ík bloed, zweet en tranen te vergieten in Sillicon Gates in New York ten einde deze top job die ik nu heb bij BMI te bemachtigen ja!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Aan je technische kennis kan het niet liggen... Misschien tik ik iets sneller?
Ik ben blij dat ik gewoon een tweepersoons heb gehaald bij de Bedderie.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef buzzer het volgende:
ik ga mijn mandje in..
welterusten voor zo, en tot morgen
Kom, ik ga hier nog ff lekker serieus op inquote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee, ja, maak ons nieuwsgierig. Een beetje stiekem interessant lopen doen hč. Nee, ik hoef het al niet meer te weten.
[..]
Ja hāllo. Het is een doodnormale werkdag hoor. Ik kan echt niet de hele nacht opzitten totdat jij eens even zin hebt om je hart te luchten.
Welterusten buzzer, slaap zacht!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:54 schreef buzzer het volgende:
ik ga mijn mandje in..
welterusten voor zo, en tot morgen
Goedquote:
Wil je me niet zo pesten? Ik heb geprobeerd de tekst aan te passen maar ik mag jouw post niet wijzigen.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom, ik ga hier nog ff lekker serieus op in
<<insert random geneuzel of your liking>>
ff danny in zn kont likken, dan mag je mod wordenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wil je me niet zo pesten? Ik heb geprobeerd de tekst aan te passen maar ik mag jouw post niet wijzigen.
Hč getver Fles!!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ff danny in zn kont likken, dan mag je mod worden
Ja, ja. Secretaresse bij advocatenkantoor Body, Mass & Index zeker?quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja toen jij lekker je Schroevers deed, zat ík bloed, zweet en tranen te vergieten in Sillicon Gates in New York ten einde deze top job die ik nu heb bij BMI te bemachtigen ja!!!![]()
Spijker, kop, en zoquote:Op woensdag 27 april 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed
Morgen naar een huis kijken in Grun.
Wat ga jij morgen doen? Nog even lekker rustig aan? Zou ik doen. Soms kan de hele wereld in bonken storten, vind je niet?
Spare me the lumpy detailsquote:Op woensdag 27 april 2005 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hč getver Fles!!
Kussen is toch veel tederder dan likken![]()
Ja en ze hebben me gevraagd volwaardig partner te worden!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 23:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, ja. Secretaresse bij advocatenkantoor Body, Mass & Index zeker?
Hmm. Nee dank je.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ff danny in zn kont likken, dan mag je mod worden
Heeee... klinkt gek, maar ik zie opeens een programma-format voor me!quote:
Oh okeequote:Op donderdag 28 april 2005 00:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Nee dank je.
En dan heb ik het nog niet eens over het kontlikken.
Nou, als ze nog referenties nodig hebben: je roept maar hoor. Geen probleem.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en ze hebben me gevraagd volwaardig partner te worden!!!
Dat kan ookquote:Op donderdag 28 april 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heeee... klinkt gek, maar ik zie opeens een programma-format voor me!
![]()
Nee het is sowieso wel dik in orde, maar bedanktquote:Op donderdag 28 april 2005 00:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, als ze nog referenties nodig hebben: je roept maar hoor. Geen probleem.![]()
Ome Flessie, slaap wel en vooral goed.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar lievelingetjes, ome flessie gaat zo te bedde
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okeeWil dan ook niet mijn posts wijzigen
Truste dudekopkequote:Op donderdag 28 april 2005 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ome Flessie, slaap wel en vooral goed.
Morgen weer een dag en tot dan!
quote:Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee het is sowieso wel dik in orde, maar bedankt
Preciesquote:Op donderdag 28 april 2005 00:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Jij nodigde me uit random geneuzel in te voegen... Nee, het is al duidelijk.
Ik ben genomen, van achteren, en het was géén likken.
Maar goed, sterkte met al datgene wat je tegenzit. 't Is hier nou ook niet bepaald de plek waar ieder z'n ziel en zaligheid blootlegt.
Nou ja, sommige mensen...
Doe ze de groeten in dromenland! Wij gaan er straks ook naar toe.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar lievelingetjes, ome flessie gaat zo te bedde
O okee, dan zien we jullie daar welquote:Op donderdag 28 april 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Doe ze de groeten in dromenland! Wij gaan er straks ook naar toe.
Dag, tot dan!quote:Op donderdag 28 april 2005 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Last call
Okee tot ziens aan de andere kant van de duistere uren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |