Goedenmorgenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaalIk ga ff douchen
Stom stom stomquote:Een 14-jarige Eindhovenaar is gistermorgen met de auto van zijn moeder een woning binnengereden. De tiener had toestemming gekregen de auto een stukje achteruit te rijden, maar toen hij wilde remmen drukte hij per ongeluk het gaspedaal in.
Door deze vergissing reed de jongen achteruit een huis in. Zijn moeder probeerde de auto nog tegen te houden, maar kwam ten val en moest in het ziekenhuis behandeld worden. De jongen bleef ongedeerd.
Het huis kwam er echter niet zo gelukkig van af. De pui van de woning raakte zwaarbeschadigd. Ook een deel van de inboedel is vernield. Het betreffende huis was niet van de vrouw zelf.
Mogguh B.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jongen (14) rijdt huis binnen met auto
[..]
Stom stom stom![]()
![]()
![]()
en dan nog maar te zwijgen over de samenscholing van al die rottige zandkorreltjes...quote:
lolquote:Op donderdag 28 april 2005 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Stom stom stom![]()
![]()
![]()
Gniffelquote:Op donderdag 28 april 2005 10:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Stom stom stom![]()
![]()
![]()
Is het niet om gewoon boos van te wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dan nog maar te zwijgen over de samenscholing van al die rottige zandkorreltjes...
lolquote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Renesite het volgende:
Loopt hier in de straat ook nog een hangbejaarde rond
Gegen die Mauer und abschießenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Renesite het volgende:
Loopt hier in de straat ook nog een hangbejaarde rond
Verdomme, probeert een gesprek met me pa te beginnenquote:
Maar dat schuurt toch lekker ?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
en dan nog maar te zwijgen over de samenscholing van al die rottige zandkorreltjes...
Misschien, is hij wel, een beetje, onzichtbaarquote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie niets, waarom zie ik die ezel niet ?![]()
Je vader kan praten met die hangbejaarden ? Die spreken toch geen ABN ?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verdomme, probeert een gesprek met me pa te beginnen
Wat een lul
Fok!Blogquote:Op donderdag 28 april 2005 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie niets, waarom zie ik die ezel niet ?![]()
O een soort van fantasie vriendje ?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien, is hij wel, een beetje, onzichtbaar
MAAR IK HOOR HEM WEL!
Groningsquote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vader kan praten met die hangbejaarden ? Die spreken toch geen ABN ?
Maar dan niet vriendjequote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O een soort van fantasie vriendje ?![]()
quote:
Ik had FOK! nog niet opgestartquote:
Hoi schatquote:
Hoi Bengeltjequote:Op donderdag 28 april 2005 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat hebben we al gehad...
Goedemorgen Mutz![]()
mogguh MutZ...quote:
Als ik FOK! opstart, dan weet ik zeker dat er niets meer van m'n huiswerk terecht komt...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
tsk, das toch t eerste wat je doehoet!
Hij zag mij online komen op msn...quote:Op donderdag 28 april 2005 10:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
mogguh MutZ...
die Rene heeft toch wel een vooruitziende blik
Truequote:Op donderdag 28 april 2005 10:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als ik FOK! opstart, dan weet ik zeker dat er niets meer van m'n huiswerk terecht komt...
Daarom heb ik eerst ff wat aan m'n huiswerk gedaan...quote:
Ik??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |