Klopt als een busquote:Op woensdag 27 april 2005 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou gekkie en zo is het klaar. We vergeten AMD en gaan lekker verder zoals het was toch?
DNAquote:
nee het is vrijdag, en vrijdag t/m zondag is 10 dagenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
half acht? En dan hebben we het over morgen of overmorgen?
Ik las 10 dagen, dus dat zou morgen zijn, maar je zei tot morgen tegen B, dus dat zaaide wat verwarrnig
ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:21 schreef leonieke het volgende:
En wij gaan naar beneden: warme bruine crème eten![]()
ywquote:
Hoe? Het is gewoon lekkerquote:
Spring toch morgen vroeg ff achter de pcquote:Op woensdag 27 april 2005 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
yw
Dude, ik lurkte ff terug, ga zo bed in
Mail me anders
Slaaplekker esquote:
ik ken het verschijnsel nietquote:Op woensdag 27 april 2005 22:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe? Het is gewoon lekker![]()
Ah euh.. warme bruine crème = bruine pudding hier.. Geen ijs (want dat eet je koud)
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
yw
Dude, ik lurkte ff terug, ga zo bed in
Mail me anders
Ehm buzz...?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja, ik heb het weer zien gebeuren vanavond...
mijn goodwill jegens hem is nu wel definitief opgebruikt.....
zei ik definitief ?
ja oke, dat bedoelde ik ook....
ik ben dan nog zo'n sukkel dat ik mensen een tweede kans geef, maar zelfs ik heb een grens, en die is nu definitef bereikt
Heeeeeeee, het huis gezien!! Nou van buiten dan hè? Ik vind het erg meevallen met de drukke weg (ik ben kennelijk echt een stadsequote:
maar wel de laatste... hij ontpopt zich als een wolf in schaapskleren..quote:Op woensdag 27 april 2005 22:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ehm buzz...?
AMD's tweede kans was twee maanden geleden meen ik toch?
Dit was ehm... kans 11 of zo
Ik mail je morgen zodra ik terug ben van het huis. Misschien krijg je het nog mee voor je vertrekquote:Op woensdag 27 april 2005 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spring toch morgen vroeg ff achter de pc
FF route printen enzo, gaan morgen middag pas weg, broer met nog theorie (her)examen doen
Graag gedaanquote:
Nee ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij wilde het wel weten?
Ik zit ook nog met een vraag hoor
maar.....maar.....ik had een vraag aan jouquote:Op woensdag 27 april 2005 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik wil het niet wetenNiets
Kappen nou
Hè gatverdamme
![]()
wij gaan morgen Mc'enquote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
Morgen moet ik weer snacken met mijn collega's, wat heb ik toch een zwaar leven![]()
Vandaag moest ik al voor een quick lunch naar de chinees![]()
O wat dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar.....maar.....ik had een vraag aan jou
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 april 2005 22:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard, eet alleen wat ik lekker vind
welterusten Stuquote:Op woensdag 27 april 2005 22:52 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen, welterusten allemaal![]()
![]()
Ik dacht dat menstruatie erg was!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:44 schreef Stuart het volgende:
Morgen moet ik weer snacken met mijn collega's, wat heb ik toch een zwaar leven![]()
Vandaag moest ik al voor een quick lunch naar de chinees![]()
Zal ik 'm dan maar even opzoeken?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:48 schreef D.Rose het volgende:
je postte 22 huisjes, nu weet ik nog niet welke het was
22???? Ik dacht de link van één specifiek huis?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je postte 22 huisjes, nu weet ik nog niet welke het was
vooruit dan maarquote:Op woensdag 27 april 2005 22:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar even opzoeken?
Ja thanksquote:Op woensdag 27 april 2005 22:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zal ik 'm dan maar even opzoeken?
er stond een link ja, en je had m 'huisje' genoemd, dus je bent al een eind op wegquote:Op woensdag 27 april 2005 22:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja thanks![]()
Hé, maar ik hád een link gepost!!
Nerd die ik ben![]()
Huisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |