ach, in een vliegtuig gaat het snelstquote:Op woensdag 27 april 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik haat reizen op welke wijze dan ook
boot zou nog t beste zijn
Buzzerquote:Op woensdag 27 april 2005 22:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi Dude
je hebt helemaal gfelijk
Speedy, je laat je niet wegjagen hoor.
Het leek even goed te gaan met A. maar het gaat weer bergafwaarts
Oh jijquote:Op woensdag 27 april 2005 22:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal lief voor mijhou van jullie!
Ja ma ma ma ma ma maarquote:Op woensdag 27 april 2005 22:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
stel je niet zo aan
het is woensdagavond, niet emotioneel worden.
neem een pintje
ik zit ook achter een palmpje
Ik hou al helemaal van jou schatquote:
Doei doei moppiequote:Op woensdag 27 april 2005 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan ga ik ook meestal.
als ik naar boven ga aan de pc ook![]()
Nu ga ik dus lekker voor de tv hangen
Daag D.![]()
![]()
fijne avond allemaal ..![]()
ik heb geen hekel aan vliegen op zich hoor, alleen dat gezeul met de bagage stemt mij niet tot vreugdequote:Op woensdag 27 april 2005 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik haat reizen op welke wijze dan ook
boot zou nog t beste zijn
Ja ik zag jou hem nog toeschietelijk groeten.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi Dude
je hebt helemaal gfelijk
Speedy, je laat je niet wegjagen hoor.
Het leek even goed te gaan met A. maar het gaat weer bergafwaarts
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
En zo rap
Maar jij bent idd ook zoals de Belgen
Helemaal niet zelfsquote:Op woensdag 27 april 2005 22:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nu mag ik toch maar eens een 4 op een rij geven he?
Nee dus
Firefox en blockerquote:Op woensdag 27 april 2005 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Anyway, gelukkig valt hij vanzelf telkens weer door de mand, daar hoeven we weinig voor te doen![]()
quote:
ja, ik heb het weer zien gebeuren vanavond...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik zag jou hem nog toeschietelijk groeten.
Dat siert je misschien, maar hoe vaak wou je het nog proberen met hem? Het zijn geen 'buien' van hem, dat gedrag, het is zijn persoonlijkheid.
Anyway, gelukkig valt hij vanzelf telkens weer door de mand, daar hoeven we weinig voor te doen![]()
half acht? En dan hebben we het over morgen of overmorgen?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
we vliegen om 11 uur, dus we moeten iets van half acht de deur uit.... per auto met onze kids is niet te doen... Het is 2500 kilometer, en er zijn dagen bij dat de oudste meer dan 20x per dag naar de wc moet... Dat wil ik het meiske niet aandoen.
Nou gekkie en zo is het klaar. We vergeten AMD en gaan lekker verder zoals het was toch?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zucht als ik jullie toch niet had.
AMD is zeker een kwal ik heb em geblockt op msn en hier op FOK!
Ik ben idd te lang aardig geweest maar dat ik nu voorbij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan jullie ook niet missen
![]()
![]()
Jullie zijn allemaal lief voor mijhou van jullie!
Tot morgen schatjequote:Op woensdag 27 april 2005 22:21 schreef leonieke het volgende:
En wij gaan naar beneden: warme bruine crème eten![]()
Heerlijk om bij de hand te hebben tijdens het lezen
En dan rustig slapen (ofzo)
Tot morgen luitjes
Tot morgen Leoniekequote:Op woensdag 27 april 2005 22:21 schreef leonieke het volgende:
En wij gaan naar beneden: warme bruine crème eten![]()
Heerlijk om bij de hand te hebben tijdens het lezen
En dan rustig slapen (ofzo)
Tot morgen luitjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |