Lezen oetlul, Hans gaat met Gerard.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:18 schreef Dirkh het volgende:
Is Vanessa al zo omgebouwd dat ze een vent is?
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:23 schreef Isabeau het volgende:
It's too good to be true.
En daar kwam je nu pas achter?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:28 schreef static het volgende:
Overigens wel dat Connie vroeger voor hoer speelde.
"Vanessa" fluistert je geheugen plots.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:53 schreef MUUS het volgende:
-edit- Nee, niet Ria Valk, MUUS, die andere..... *denkt*
Ja, maar er was er nog één die onder de rode lampen had gezeten, maar ik vergeet haar naam steeds.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Vanessa" fluistert je geheugen plots.
Ik denk dat je dat niet wilt.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:55 schreef Sanne het volgende:
wil dat hoofd wel eens zien.
Yep, Connie uitgebreid in beeld, blijkt niks van te kloppen. Heeft appartement in A,dam gekocht en Privé maakt daaruit op dat ze een LAT-relatie hebben. Dáár was ze wat bozig over, morgenavond in Shownieuws een kijkje in dat appartement in opknapstaat. En verder was ze zóóó gelukkig met Hans.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:52 schreef static het volgende:
Was geloof ik op Shownieuws (hoorde het op de achtergrond); vanavond maar de herhaling kijken.
Euh, nee, door vrienden uit Den Haag. Niet van mij, maar van mijn tante.quote:
Imca Marina, Bonnie St. Clair, Corry Konings, Marianne Weber, Conny Vonk, Anneke Gronloh, Rita Corita, Anita Meijer?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, maar er was er nog één die onder de rode lampen had gezeten, maar ik vergeet haar naam steeds..
Joke Bruijs!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Imca Marina, Bonnie St. Clair, Corry Konings, Marianne Weber, Conny Vonk, Anneke Gronloh, Rita Corita, Anita Meijer?
Dat meen je niet.quote:
quote:Heb mijn moeder gebeld, omdat ik er niet op kon komen..
Zo lees je nog 's wat zegquote:Op woensdag 27 april 2005 21:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Joke Bruijs!
Heb mijn moeder gebeld, omdat ik er niet op kon komen..
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:10 schreef MUUS het volgende:
Heb mijn moeder gebeld, omdat ik er niet op kon komen..
Aan Hans jaquote:Op woensdag 27 april 2005 21:49 schreef Karina het volgende:
Hehe kan Joling eindelijk weer eens wat platen verkopen misschien.
Overmars is homoseksueel volgens geruchten.quote:
Sure.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:36 schreef Ole het volgende:
Joling zei net bij Stenders dat het allemaal niet waar is
Dat ie alleen vorige week een keer met de auto van Hans is opgehaald.. of zo..
ja jaquote:Op donderdag 28 april 2005 10:36 schreef Ole het volgende:
Jammerquote:Op donderdag 28 april 2005 10:36 schreef Ole het volgende:
Zou je toch niet zeggen gezien z'n vrouw.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Overmars is homoseksueel volgens geruchten.
Misschien is 't z'n zus welquote:Op donderdag 28 april 2005 19:25 schreef Murray het volgende:
[..]
Zou je toch niet zeggen gezien z'n vrouw.
http://lament.freewebspac(...)oensel-wk-lament.jpg
Och... 't zou niet de eerste zijn die daar een lekker wijf voor heeft getrouwd...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:43 schreef TheVulture het volgende:
En als Overmars toch homo blijkt te zijn heeft ie wel een megalekker wijf uitgekozen om het te verbergen!
Was je van plan Vanessa te troosten danquote:Op woensdag 27 april 2005 20:16 schreef Zon het volgende:
Oooh ik hoop zo dat het waar is!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |