Feijenoord is dan ook geen concurrent meer. De klassieker is nog steeds wel leuk, vooral met Loekie.quote:
Juni gok ik, de ergste vernederingen zijn dan weer een beetje vergeven, en dan komt er een communique van die kale dat de "samenwerking ten einde is wegens gebrek aan chemie". Gullit verdwijnt door de achterdeur, Petrovic volgt hem, in tranen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:31 schreef JaWi het volgende:
Maar goed, wanneer zal Gullit opstappen?
Mooi scenario. En Dirk zal dan ook wel vertrekken.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Juni gok ik, de ergste vernederingen zijn dan weer een beetje vergeven, en dan komt er een communique van die kale dat de "samenwerking ten einde is wegens gebrek aan chemie". Gullit verdwijnt door de achterdeur, Petrovic volgt hem, in tranen.
En dan wordt Feyenoord volgend seizoen kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi scenario. En Dirk zal dan ook wel vertrekken.
Statistisch gezien zijn ze pas in 2009 weer aan de beurtquote:Op zondag 1 mei 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
En dan wordt Feyenoord volgend seizoen kampioen.
Zelfs SCH wordt eerder kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
En dan wordt Feyenoord volgend seizoen kampioen.
pas?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Statistisch gezien zijn ze pas in 2009 weer aan de beurt.
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Statistisch gezien zijn ze pas in 2009 weer aan de beurt.
oooo nog maar 3... dat valt nog wel meequote:Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef Erasmusch het volgende:
Jorien zegt altijd dat ie in 2008 weg is. Nog 3 overgangsjaren dus.
Nou ja, dan liggen we toch precies op schema voor die 10jaar? ach ken nog wel ff teren op de UEFA-cup, maar veel langer moet het niet durenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo nog maar 3... dat valt nog wel mee
Zometeen lig je nog voorop schema
Het kampioenschap van de eerste divisie moet toch haalbaar zijn, in twee jaar.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens mij wil Jorien afscheid nemen met een prijs en met gejuich.
Waarschijnlijk blijft hij dus net zo lang tot dat Feyenoord weer een prijs pakt helaas is hij juist de reden dat ze elk jaar niks pakken en daarom zou Jorien er nog wel heeeéééééééééééél lang zitten
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het kampioenschap van de eerste divisie moet toch haalbaar zijn, in twee jaar.![]()
Wel eens van een kroeg gehoord??????????quote:Op zondag 1 mei 2005 19:58 schreef appelsientje het volgende:
En waar is Cart_man als je hem nodig hebt ??
Idd, stonden welgeteld drie supporters + ik voor het Maasgebouw los te gaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:24 schreef The_Hives het volgende:
dat de supporters nog zo rustig zijn
Ja dusquote:Op zondag 1 mei 2005 23:09 schreef mitt het volgende:
Was Bosschaart zo slecht dat ie al vroeg gewisseld werd?
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:10 schreef The_Hives het volgende:
Ik zou nu wel een reclamefilmpje willen zien hoe Gullit tegenwoordig vanuit Amsterdam naar rotterdam rijdt.
Wéér een anvallende middenvelder? Waarom niet gewoon een middenvelder of een verdedigende middenvelder?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:10 schreef JeroenV het volgende:
Volgens een gozer op Feyenoord Netwerk is Simons zo goed als rond en zijn ze in onderhandeling met nog meer spelers. Niemeyer wordt genoemd en nog een aanvallende middenvelder, die ook in de belangstelling gestaan zou hebben van Ajax en/of PSV.
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum2/990-43.php
Voor wat het waard is...
Waarschijnlijker een mentale speler die het elftal weer op moet krikkenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wéér een anvallende middenvelder? Waarom niet gewoon een middenvelder of een verdedigende middenvelder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |