Op de één of andere manier had ik zelf dat gevoel al toen de "nieuwe" Kuip er kwam....quote:Op zondag 1 mei 2005 20:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens het Legioen zelf is het Legioen niet meer wat het was.![]()
Nee Ajax dan, dat heeft echt een hell van een seizoen gedraaidquote:Op zondag 1 mei 2005 21:12 schreef Chadi het volgende:
Zelfs voor een ajacied is dit Feyenoord niet leuk meer
En dan nog tweede.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef SCH het volgende:
Nee Ajax dan, dat heeft echt een hell van een seizoen gedraaid![]()
Als wij pas echt loskomen heb je echte een internationale topper nodig om ons af te stoppen.quote:
Maar goed, die komen niet naar Feyenoordquote:Op zondag 1 mei 2005 21:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als wij pas echt loskomen heb je echte een internationale topper nodig om ons af te stoppen.
HIj bedoelde clubquote:
Feijenoord is dan ook geen concurrent meer. De klassieker is nog steeds wel leuk, vooral met Loekie.quote:
Juni gok ik, de ergste vernederingen zijn dan weer een beetje vergeven, en dan komt er een communique van die kale dat de "samenwerking ten einde is wegens gebrek aan chemie". Gullit verdwijnt door de achterdeur, Petrovic volgt hem, in tranen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:31 schreef JaWi het volgende:
Maar goed, wanneer zal Gullit opstappen?
Mooi scenario. En Dirk zal dan ook wel vertrekken.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Juni gok ik, de ergste vernederingen zijn dan weer een beetje vergeven, en dan komt er een communique van die kale dat de "samenwerking ten einde is wegens gebrek aan chemie". Gullit verdwijnt door de achterdeur, Petrovic volgt hem, in tranen.
En dan wordt Feyenoord volgend seizoen kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi scenario. En Dirk zal dan ook wel vertrekken.
Statistisch gezien zijn ze pas in 2009 weer aan de beurtquote:Op zondag 1 mei 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
En dan wordt Feyenoord volgend seizoen kampioen.
Zelfs SCH wordt eerder kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
En dan wordt Feyenoord volgend seizoen kampioen.
pas?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Statistisch gezien zijn ze pas in 2009 weer aan de beurt.
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Statistisch gezien zijn ze pas in 2009 weer aan de beurt.
oooo nog maar 3... dat valt nog wel meequote:Op zondag 1 mei 2005 21:52 schreef Erasmusch het volgende:
Jorien zegt altijd dat ie in 2008 weg is. Nog 3 overgangsjaren dus.
Nou ja, dan liggen we toch precies op schema voor die 10jaar? ach ken nog wel ff teren op de UEFA-cup, maar veel langer moet het niet durenquote:Op zondag 1 mei 2005 21:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo nog maar 3... dat valt nog wel mee
Zometeen lig je nog voorop schema
Het kampioenschap van de eerste divisie moet toch haalbaar zijn, in twee jaar.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Volgens mij wil Jorien afscheid nemen met een prijs en met gejuich.
Waarschijnlijk blijft hij dus net zo lang tot dat Feyenoord weer een prijs pakt helaas is hij juist de reden dat ze elk jaar niks pakken en daarom zou Jorien er nog wel heeeéééééééééééél lang zitten
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het kampioenschap van de eerste divisie moet toch haalbaar zijn, in twee jaar.![]()
Wel eens van een kroeg gehoord??????????quote:Op zondag 1 mei 2005 19:58 schreef appelsientje het volgende:
En waar is Cart_man als je hem nodig hebt ??
Idd, stonden welgeteld drie supporters + ik voor het Maasgebouw los te gaan.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:24 schreef The_Hives het volgende:
dat de supporters nog zo rustig zijn
Ja dusquote:Op zondag 1 mei 2005 23:09 schreef mitt het volgende:
Was Bosschaart zo slecht dat ie al vroeg gewisseld werd?
quote:Op zondag 1 mei 2005 22:10 schreef The_Hives het volgende:
Ik zou nu wel een reclamefilmpje willen zien hoe Gullit tegenwoordig vanuit Amsterdam naar rotterdam rijdt.
Wéér een anvallende middenvelder? Waarom niet gewoon een middenvelder of een verdedigende middenvelder?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:10 schreef JeroenV het volgende:
Volgens een gozer op Feyenoord Netwerk is Simons zo goed als rond en zijn ze in onderhandeling met nog meer spelers. Niemeyer wordt genoemd en nog een aanvallende middenvelder, die ook in de belangstelling gestaan zou hebben van Ajax en/of PSV.
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum2/990-43.php
Voor wat het waard is...
Waarschijnlijker een mentale speler die het elftal weer op moet krikkenquote:Op zondag 1 mei 2005 23:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wéér een anvallende middenvelder? Waarom niet gewoon een middenvelder of een verdedigende middenvelder?
Krikken doen ze maar in de havenquote:Op maandag 2 mei 2005 00:21 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijker een mentale speler die het elftal weer op moet krikken
Waar het grootste deel van de selectie ook thuishoort.quote:
Evenals die van Ajax.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar het grootste deel van de selectie ook thuishoort.
Lijkt op een middenveld van het niveau Vitesse/Twentequote:Op maandag 2 mei 2005 00:54 schreef Radegast het volgende:
Waar speelt Schreuder volgend seizoen eigenlijk?
Lijkt mij toch iemand die dit Feyenoord kan gebruiken, het is geen topvoetballer maar wel iemand die rust kan brengen op het middenveld.
Een middenveld met Bart Goor, Alfred Schreuder en Nicky Hofs. Weinig mis mee, dacht ik.
Mja op dit moment is het van het niveau van rbc, dus dat lijkt me wel al een hele vooruitgang. FF afwachten wat ze werkelijk rond weten te krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Lijkt op een middenveld van het niveau Vitesse/Twente
en dat is vast niet de bedoeling.
Misschien toch Simons.quote:'Feyenoord was niet te traag met Bosvelt'
[ Voetbal International ]
Feyenoord had gehoopt Paul Bosvelt opnieuw in te kunnen lijven, maar de Rotterdammers handelden net iets trager dan SC Heerenveen. Al denken zij daar zelf anders over. Technisch directeur Mark Wotte vertelde voor de camera's van Canal+ dat Bosvelt terug had kunnen komen, onafhankelijk van de eventuele komst van Timmy Simons. 'We hebben er goed over nagedacht.'
Wotte: 'Tien dagen geleden hadden we laten weten aan zijn zaakwaarnemer dat we belangstelling hadden, maar we meldden ook dat hij nog wel even zou moeten wachten op ons voorstel. Donderdag besloten we hem voor volgend jaar een aanbieding te doen.'
Feyenoord deed Bosvelt ook nog een voorstel om na zijn loopbaan in de jeugdopleiding aan de slag te gaan. 'Vrijdagochtend hebben we Paul gebeld, maar hij vertelde dat hij al heel ver was met een andere club. Ik heb toen gezegd Denk er nog eens goed over, maar Paul vertelde dat hij zijn woord al had gegeven en dat niet meer terug zou nemen. Ik had graag eerder geweten dat er een andere club een bod had gedaan.'
Coach Ruud Gullit liet doorschemeren dat hij vermoedt dat de 35-jarige Bosvelt liever niet naar Feyenoord wilde komen. 'Als je weet dat de club waar je gespeeld hebt interesse heeft, dan teken je niet ergens anders omdat de club te laat zou zijn. Dan heb je zelf andere plannen gehad.'
Wotte liet zich ook uit over de eventuele transfer van Timmy Simons. Feyenoord probeert de 28-jarige middenvelder over te nemen van Club Brugge. 'We hebben een goed gesprek gehad, maar we hebben met Club Brugge besloten om pas naar buiten te komen met informatie nadat zij kampioen zijn geworden.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |