Dan moet je op het oogje klikkenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:46 schreef Jump het volgende:
Sorry troel, maar ik kan niet lezen wat er in je post staat
ik kon toch moeilijk meteen cygnus (quote:Op woensdag 27 april 2005 18:48 schreef poepsie het volgende:
Nee wij hebben nooit genoeg van jou!
Dat weet je toch!![]()
![]()
Hm, hoe gaat dat nou met quotes dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:43 schreef HeatWave het volgende:
De ignore functie!!
* HeatWave installeert.
quote:
Waarom zou een publiek forum je de benodigdheden moeten geven het minder publiek te maken?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:29 schreef T1andonly het volgende:en dit kon Fok zelf niet bewerkstelligen?
Nee, want alles dat er niet IS, KAN per definitie niet natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:29 schreef T1andonly het volgende:en dit kon Fok zelf niet bewerkstelligen?
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:36 schreef tonks het volgende:
Kan er ook een nazi filter op de fp komen
Het is door sommige users vroeger wel eens aangekaart dat ze graag zoies zouden zien. Maar daar is nooit tijd en prioriteit voor geweest denk ik. Op een aantal andere fora kan het wel meen ik, maar ik maak denk ik geen gebruik van de feature, ik kan iedereen wel tolereren hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Waarom zou een publiek forum je de benodigdheden moeten geven het minder publiek te maken?
Als je anderen niet kunt tolereren, hoor je niet thuis in het publiek.
Correctquote:Op woensdag 27 april 2005 21:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, want alles dat er niet IS, KAN per definitie niet natuurlijk.
Zei er iemand iets? Ik zie alleen maar een oogjequote:Op donderdag 28 april 2005 10:49 schreef Cynix ® het volgende:
Leuk bedacht.
Maar geen schouderklopje.![]()
Dujour johquote:Op donderdag 28 april 2005 10:32 schreef dujour het volgende:
edit
Zo eerst de ajaxieden blokkerenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:54 schreef pascalheister het volgende:
cool ff proberen
Natuurlijk werkt het. Ik ben al wekenlang beta's aan het testen.quote:
hulde die block had ik niet zo nodig maar dit is geweldigquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:
Ik heb er nu ook een optie ingebouwd die mogelijk maakt om PI's te gebruiken bij snelreageren.
Alleen zowel blocken als quickpi's lijkt niet te werken als je moderator bent.
http://fokblock.blogspot.com/
Echt wel. QuickPI's.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hulde die block had ik niet zo nodig maar dit is geweldig
Ik ben op snuffelstage.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:43 schreef QyRoZ het volgende:
Jij was toch zo tegen QuickPI's, Slarioux?
huh, ik kan gewoon blocken hoor?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:
Ik heb er nu ook een optie ingebouwd die mogelijk maakt om PI's te gebruiken bij snelreageren.
Foksilver?quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:42 schreef Slarioux het volgende:
Als modje verneuk je de TA nogal. En in fokforum_light doet ie het niet
Maar wel zeer okay, uiteraard
Dat blocken is bijzaak.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:04 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee hoor, alleen Quick P.I's aanzetten wel behoorlijk!
idd waar blijft ie !quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:55 schreef QyRoZ het volgende:
En waar blijft die schouderklop?
Ik kan alleen maar kiezen uit fokforum_dark, text_only en foksilver, dus ik kan ook slechts die templates gebruiken. Ja, ik snap echt niet dat er gewoon wat beter gebruik wordt gemaakt van CSS, in plaats van elke template hele andere ID- en class-namen te geven. Foksilver werkt dan weer met span, Fokforum_dark met TD. Het is een zooitje.quote:
Valt wel mee hoor. Bedenk je dat foksilver door Danny is gebouwd, een jaar of wat geleden, en dark door mij, vrij recent, met meer oog voor xhtml dingessen en bandbreedte gebruik enzo. Dat 2 templates een andere opbouw hebben vind ik niet echt "een zooitje".quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar kiezen uit fokforum_dark, text_only en foksilver, dus ik kan ook slechts die templates gebruiken. Ja, ik snap echt niet dat er gewoon wat beter gebruik wordt gemaakt van CSS, in plaats van elke template hele andere ID- en class-namen te geven. Foksilver werkt dan weer met span, Fokforum_dark met TD. Het is een zooitje.
De oude nieuwe?quote:
Natuurlijk, zó erg is het niet, maar het zou toch wat handiger zijn geweest als bij het overstappen op Replique meteen goed gebruikt werd gemaakt van CSS? Ach, het houdt mij in ieder geval van de straat,quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Bedenk je dat foksilver door Danny is gebouwd, een jaar of wat geleden, en dark door mij, vrij recent, met meer oog voor xhtml dingessen en bandbreedte gebruik enzo. Dat 2 templates een andere opbouw hebben vind ik niet echt "een zooitje".
Tja, als, maar de layout die er destijds lag was oorspronkelijk voor topix bedoelt, en nog niet helemaal af. Danny heeft de boel toen in 2 dagen naar een nieuwe template engine verbouwd. Niet echt netjes, maar daar had ie ff geen tijd voorquote:Op vrijdag 29 april 2005 23:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk, zó erg is het niet, maar het zou toch wat handiger zijn geweest als bij het overstappen op Replique meteen goed gebruikt werd gemaakt van CSS? Ach, het houdt mij in ieder geval van de straat,.
Maar vóór Quake 4.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Na de release van Duke Nukem Forever dus?
"Zowel blocken als Quickpi's"quote:
Quake 4 is van ID, dus ja, ik kies mijn woorden zorgvuldig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
die is dus pas aangekondigd, dus pas op wat je zegt.
Nee, dat bedoelde Monidique niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Zowel blocken als Quickpi's"
Samen werkt het dus niet.
Misschien wel, ik weet het niet. Ik kan het ook niet echt testen, hè,quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Zowel blocken als Quickpi's"
Samen werkt het dus niet.
Posticons bij het snelreageren.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:15 schreef Zpottr het volgende:
Even tussendoor: wat zijn (quick)PI's?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:
Dat moet vrij simpel te maken zijn, ja, maar het kan nog niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Kunnen topics van geblokkeerden ook uit de AT geweerd worden?
Die block functie gebruik ik ook niet, alleen de quick pi'squote:Op maandag 2 mei 2005 00:50 schreef DaMook het volgende:
Wat een kut plugin, zo krijg je dalijk allemaal discussies die langs elkaar heen lopen omdat je de helft van de reacties niet gelezen hebt. Ik vind dit in dezelfde categorie vallen als adblockers
. (damn wat ga ik bij veel mensen geblokt worden nu
)
Naja iig wel knap dat je hier tijd voor vrijmaakt om zoiets te maken.
Nee hoor, omdat je je niet meer ergert aan pagina´s vol postopkrikreacties van iemand als dolle hond, dr flash of stuart, kan je je meer tot de kern houden en juist inhoudelijker reageren. Hulde. PI in de quickreply vind ik dan weer overbodig, moeite nemen voor een reactie is toch wel het minst vereiste.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:50 schreef DaMook het volgende:
Wat een kut plugin, zo krijg je dalijk allemaal discussies die langs elkaar heen lopen omdat je de helft van de reacties niet gelezen hebt. Ik vind dit in dezelfde categorie vallen als adblockers
)
Ja, door dat extra 'reageer' knopje in te drukken wordt je reactie ook echt van een hoger niveauquote:Op maandag 2 mei 2005 23:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
moeite nemen voor een reactie is toch wel het minst vereiste.
quote:Op zondag 1 mei 2005 18:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat moet vrij simpel te maken zijn, ja, maar het kan nog niet.
Dat lijkt mij inderdaad ook irritant.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:50 schreef DaMook het volgende:
)
Naja iig wel knap dat je hier tijd voor vrijmaakt om zoiets te maken.
maaar je ziet wel dat ze gereageerd hebben, dus als je tòch nieuwsgierig bent dan klap je de reactie wel weer openquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:20 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook irritant.
Stel je blockt iemand en er loopt een topic.
Daarin wordt iets verkeerds gezegd.
3 mensen die jij hebt geblocked verbeteren dat. Jij komt 10 minuten later in dat topic en ziet die ongelofelijke stomme fout en gaat hem nog eens lekker voor de 4e keer verbeteren.
Oh sorry, dat heb ik dan niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
maaar je ziet wel dat ze gereageerd hebben, dus als je tòch nieuwsgierig bent dan klap je de reactie wel weer open
Zie je, ook zonder deze extensie zie je wel eens dingen over het hoofd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:51 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Oh sorry, dat heb ik dan niet gelezen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zie je, ook zonder deze extensie zie je wel eens dingen over het hoofd.
Handig, twee rechterhanden. Is dat nieuwe klusforum niet iets voor je?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:40 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Zo, ff een paar lelijke [afbeelding][afbeelding]US trollen[afbeelding]
[afbeelding] blocken
Tuurlijk wel, maar volgens mij had ik dat ook al geprobeerd.quote:
Met een # werkt het beter ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:42 schreef Jump het volgende:
als je ze oranje wilt: #FF6600 als kleur opgeven
en ie zetniet alle moderatorss in het kleur dat ik wil
edit: in gesloten stickies/topics werkt het kleurtje niet
Nee. Maarquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat Quick-PI-dingetje is er dus ook niet voor IE?
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat Quick-PI-dingetje is er dus ook niet voor IE?
jij kan ook al quick quoten?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Nee.
Deze Quickreply post mét PI wordt mede mogelijk gemaakt door Fokblock i.s.m. Firefox.![]()
Sttttttt.quote:
Maar ik hebquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. MaarFirefox
heeft zoooooooveel voordelen.
Erm....quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
Kun je niet instellen dat je alleen maar berichten van bepaalde users ziet, en niet dat je geen berichten van een bepaalde user ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |