Dan moet je op het oogje klikkenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:46 schreef Jump het volgende:
Sorry troel, maar ik kan niet lezen wat er in je post staat
ik kon toch moeilijk meteen cygnus (quote:Op woensdag 27 april 2005 18:48 schreef poepsie het volgende:
Nee wij hebben nooit genoeg van jou!
Dat weet je toch!![]()
![]()
Hm, hoe gaat dat nou met quotes dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 18:43 schreef HeatWave het volgende:
De ignore functie!!
* HeatWave installeert.
quote:
Waarom zou een publiek forum je de benodigdheden moeten geven het minder publiek te maken?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:29 schreef T1andonly het volgende:en dit kon Fok zelf niet bewerkstelligen?
Nee, want alles dat er niet IS, KAN per definitie niet natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:29 schreef T1andonly het volgende:en dit kon Fok zelf niet bewerkstelligen?
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:36 schreef tonks het volgende:
Kan er ook een nazi filter op de fp komen
Het is door sommige users vroeger wel eens aangekaart dat ze graag zoies zouden zien. Maar daar is nooit tijd en prioriteit voor geweest denk ik. Op een aantal andere fora kan het wel meen ik, maar ik maak denk ik geen gebruik van de feature, ik kan iedereen wel tolereren hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:38 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Waarom zou een publiek forum je de benodigdheden moeten geven het minder publiek te maken?
Als je anderen niet kunt tolereren, hoor je niet thuis in het publiek.
Correctquote:Op woensdag 27 april 2005 21:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, want alles dat er niet IS, KAN per definitie niet natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |