Hoeveelste rijles was het?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:24 schreef Sylvana het volgende:
Net rijles gehad, en ik weet niet wat ik heb, maar de laatste 2 keer ging het echt voor geen meter
Steeds weer van die domme fouten als geen/weinig gas geven bij het optrekken, te vroeg/laat schakelen, niet goed kijken, bijzondere verrichtingen slecht doen, en me verkeersinzicht is ook 0,0 zo'n beetje
En krijg alleen maar commentaar dus tijdens me les, ook niet echt opbeurend dus, en zie het gewoon ff niet meer zitten
Ik heb nu 15 rijlessen gehadquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hoeveelste rijles was het?
Mijn instructeur zei nl. dat iedereen op den duur een moment kreeg van 1 of twee lessen waar het voor geen meter ging, en dat had bijna iedereen. Het komt dus nog wel goed!
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:28 schreef 1986-Link het volgende:
bedenk me eigelijk net dat ik vergeten was te posten dat ik dinsdag mn theorie B heb gehaald met 4 fout...
Julie horen nog over in het nieuws...![]()
wanneer heb je je examen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb nu 15 rijlessen gehad
En ik hoop maar dat het weer goed komt, want wil dat roze papiertje toch echt wel hebben
Das nog niet aangevraagd, moet me TTT ook nog doen en dat gebeurd meestal na 2/3 van de lessen en het gemiddelde van de rijschool is 32 lessen, dus dat duurt nog wel een les of wat voordat ik die hebquote:
Ay, ik ben ook voor de tweede keer gezakt, ik ging te laat aan de kant voor een fietser die op de weg toe aan kwam rijden vanaf een fietspad naast de weg. (moeilijk uit te leggen)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:25 schreef Demon-X het volgende:
vandaag (inmiddels gister ^^) weer praktijk examen gedaan, vorige x was k gezakt op te langzaam rijen, nu op te snel
nou ja volgende keer dan maar de gulden middenweg zoeken
Ook kan je het zien aan de voorrangsborden, buiten bebouwde kom, staan ze na ieder kruispunt en in de bebouwde kom ervoor.. Zo leerde ik het van me instructeur..quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:49 schreef Gelderland het volgende:
Daarna nog wat fouten en ook een keer gebeurd dat ik gewoon in de 3 door een binnenbocht heen scheurdewat dus niet mocht
![]()
iddquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
de auto slaat altijd op de slechtste momenten af he. Hoe meer auto's achter je (bv bij een stoplicht), hoe meer kans dattie afslaat
Ik heb het na 15 lessen ook nog wel eens hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:03 schreef veldmuis het volgende:
Waarom laat ik die bak nogsteeds afslaan.
'k heb nu 11,5 uur les gehad...nja en nog veel te gaan ben ik bang, al ging het vandaag echt heel lekker, op het laten afslaan na. Volgende keer nog beter proberen!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb het na 15 lessen ook nog wel eens hoor
maar gelukkig nooit op drukke kruispunten
Heb je na 11 uur nog geen snelweg gehad?? De snelweg valt best mee qua moeilijkheid.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
'k heb nu 11,5 uur les gehad...nja en nog veel te gaan ben ik bang, al ging het vandaag echt heel lekker, op het laten afslaan na. Volgende keer nog beter proberen!
En zeer binnekort ook snelweg, gelukkig! Ben die 30km zones wel ff beu.
Mja, ach. Weet dat het wat lang duurt, maarja, boeiendquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:06 schreef D-Industries het volgende:
11 lessen en nog geen snelweg wtf
makkelijkste wat er is, de snelweg
ik had het ook pas na 9 lessen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:06 schreef D-Industries het volgende:
11 lessen en nog geen snelweg wtf
makkelijkste wat er is, de snelweg
ik me proefles alquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik had het ook pas na 9 lessen hoor![]()
en ja het is niet moeilijk, gewoon gassen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |