Hmm ja..maar ik vraag me nu af:quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:31 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Gewoon meteen examen doen. Het geld dat je voor de TTT zou gebuiken kun je beter besteden aan een nieuw examen (mocht je de eerste keer zakken).
Nou vanwege de smsjes van 'succes he' en 'hoe is het gegaan?' Als ik het gehaald heb dan horen ze het vanzelf van mijquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als die mensen dat weten dan?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:53 schreef Fisher het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
eindelijk heeft Fisher z'n rijbewijs, niet dat ik nu zoveel beter reed als de vorige keren, maar ik heb 'm wel... lekker heel de avond gereden, echt geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd, moet voor het eine van de maand ook. hoop dat ik het haalquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:53 schreef Fisher het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
eindelijk heeft Fisher z'n rijbewijs, niet dat ik nu zoveel beter reed als de vorige keren, maar ik heb 'm wel... lekker heel de avond gereden, echt geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je moet daar niet al te lang stil bij blijven staan dat 't een paar keer minder is gegaan.. komt gewoon weer terug, don't worry...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:33 schreef Sylvana het volgende:
Ik word echt gek van mezelf
Rijles ging weer vet beroerd, verkeersinzicht is na 16 lessen nog steeds 0,0, maak steeds de verkeerde beslissingen enzo, zit nog steeds met me voeten te kloten enzo, arrrg, dit is echt niet leuk
komt helemaal goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
ik heb ook weer rijles gehad, maar het ging wel lekker eigenlijk
Ik moet alleen nog eventjes bochtje achteruit en links/rechts afslaan verbeteren en dan was het goed zei hij! Maar dat moet dan ook want moet voor het eind van deze maand nog afrijden
ja thanks, ben er echt van aan 't genieten.. lekker met auto toeren gisteren, vandaag ermee naar stagequote:
Gefeli! Zo deed ik het dus ook de eerste paar dagen, tot ik moest tankenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja thanks, ben er echt van aan 't genieten.. lekker met auto toeren gisteren, vandaag ermee naar stage
Oh.. hoe dat zo?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef donald_dick het volgende:
vandaag had ik een leuke rijles, scheelde weinig of ik was vol in de vangrail geschoten
te wilde bocht naar rechts, zodat ik bijna een kwart draai maaktquote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:31 schreef donald_dick het volgende:
http://www.richardvaneck.nl/ kan je gratis theorie oefenen!
Wat is dat die ´Moduele 1 toetst (RIS)` ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:36 schreef Boink het volgende:
Ondertussen 6 rijlessen gehad. Aanstaande dinsdag Module 1 toets (RIS) Bevalt me goed en 16 juni theorie
Bij de RIS-methode ( rijopleiding-in-stappen) heb je 4 modules en na elke module moet je een toets maken voordat je naar de volgende module magquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:37 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wat is dat die ´Moduele 1 toetst (RIS)` ?
Nou je mag sowieso naar de volgende module, maar of je dan weet of je module 1 onder de knie hebt weet je dan niet..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bij de RIS-methode ( rijopleiding-in-stappen) heb je 4 modules en na elke module moet je een toets maken voordat je naar de volgende module mag
Wat mij vertelt is met mijn methode dat ik maar 30 min hoef te rijdenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:53 schreef ChRoNiC het volgende:
Hoe lang duurt het rijexamen nou eigenlijk vraag ik me af?
Een uur? Dertig minuten??
Tell me
3 kwartier, waarvan een half uur het daadwerkelijke rijden. Meestal is het minder dan een half uur rijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:53 schreef ChRoNiC het volgende:
Hoe lang duurt het rijexamen nou eigenlijk vraag ik me af?
Een uur? Dertig minuten??
Tell me
En dan hoef je dus aan het einde geen examen te doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bij de RIS-methode ( rijopleiding-in-stappen) heb je 4 modules en na elke module moet je een toets maken voordat je naar de volgende module mag
Nee, de 1e toets wordt als het meezit door een andere instructeur gedaan. De rest van de toetsen zeker. De laatste toets de 4e is een TTT. Daar doe je dus gewoon alle verichtingen. En dan met examen hoef je nog maar 30 min te rijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:20 schreef wlsandman het volgende:
[..]
En dan hoef je dus aan het einde geen examen te doen?
Dus als je alle vier de toetsen heb gehaald dan ben je geslaagd?
Oke dus het zit ongeveer zo,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:12 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
3 kwartier, waarvan een half uur het daadwerkelijke rijden. Meestal is het minder dan een half uur rijden.
ik heb zo'n 40min gereden.. de rest van de tijd gebruiken ze om paperassen in te vullen, voorgesprek, nagesprek en that's it.. stelt eigenlijk helemaal geen kloot voor maar 't is toch een pokke examenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:49 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Oke dus het zit ongeveer zo,
Je rijdt een half uur of minder (hoe lang moesten jullie??)
Wat doe je dan de rest van de tijd??
Ik hoefde met m'n normale examen (dus niet die RIS) maar 20 minuutjes te rijden, en nog geslaagd ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:38 schreef Boink het volgende:
[..]
Nee, de 1e toets wordt als het meezit door een andere instructeur gedaan. De rest van de toetsen zeker. De laatste toets de 4e is een TTT. Daar doe je dus gewoon alle verichtingen. En dan met examen hoef je nog maar 30 min te rijden.
Bij mij vrij weinig, ff kennismakingsgeprekje enzo, ff uitleggen wat je precies gaat doen (dus gewoon rijden en zijn aanwijzingen opvolgen) en dan meld hij je, als het goed is, dat je geslaagd bentquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:16 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat voor shit bespreek je allemaal dan met je examinator?
Kijk hier heb ik wat aan,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:57 schreef Smoved het volgende:
[..]
Ik hoefde met m'n normale examen (dus niet die RIS) maar 20 minuutjes te rijden, en nog geslaagd ook
[..]
Bij mij vrij weinig, ff kennismakingsgeprekje enzo, ff uitleggen wat je precies gaat doen (dus gewoon rijden en zijn aanwijzingen opvolgen) en dan meld hij je, als het goed is, dat je geslaagd bent
proficiatquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:32 schreef Skv het volgende:
Ik heb het eindelijk gehaald
RIS, 47 lessen, 2 examens.
Vrijdag de 13e om 13:13ben ik geslaagd, na een (naar mijn mening) beroerde rit.
Ik was mn vrijstelling kwijt, dus moet bijzondere verrichtingen. Rechtuit in vak ging nog verkeerd van de zenuwen, raakte nóg de stoep
Keren op de weg ging verneukt, t was tyfus heet in de auto, druk op de weg, motor sloeg een keer af...
Maarja, ik reed verkeersveilig volgens de CBR-examinatrice.
Ik heb mn papiertje
Net mn eerste zelfstandige ritjequote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:24 schreef Fisher het volgende:
[..]
proficiat
beter hè, nu eindelijk zelf rijden?
oef jaguar, nice.. very nicequote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Net mn eerste zelfstandige ritje
In een über mooie Jaguar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |