Hmm ja..maar ik vraag me nu af:quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:31 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Gewoon meteen examen doen. Het geld dat je voor de TTT zou gebuiken kun je beter besteden aan een nieuw examen (mocht je de eerste keer zakken).
Nou vanwege de smsjes van 'succes he' en 'hoe is het gegaan?' Als ik het gehaald heb dan horen ze het vanzelf van mijquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als die mensen dat weten dan?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:53 schreef Fisher het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
eindelijk heeft Fisher z'n rijbewijs, niet dat ik nu zoveel beter reed als de vorige keren, maar ik heb 'm wel... lekker heel de avond gereden, echt geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd, moet voor het eine van de maand ook. hoop dat ik het haalquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:53 schreef Fisher het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
eindelijk heeft Fisher z'n rijbewijs, niet dat ik nu zoveel beter reed als de vorige keren, maar ik heb 'm wel... lekker heel de avond gereden, echt geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je moet daar niet al te lang stil bij blijven staan dat 't een paar keer minder is gegaan.. komt gewoon weer terug, don't worry...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:33 schreef Sylvana het volgende:
Ik word echt gek van mezelf
Rijles ging weer vet beroerd, verkeersinzicht is na 16 lessen nog steeds 0,0, maak steeds de verkeerde beslissingen enzo, zit nog steeds met me voeten te kloten enzo, arrrg, dit is echt niet leuk
komt helemaal goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
ik heb ook weer rijles gehad, maar het ging wel lekker eigenlijk
Ik moet alleen nog eventjes bochtje achteruit en links/rechts afslaan verbeteren en dan was het goed zei hij! Maar dat moet dan ook want moet voor het eind van deze maand nog afrijden
ja thanks, ben er echt van aan 't genieten.. lekker met auto toeren gisteren, vandaag ermee naar stagequote:
Gefeli! Zo deed ik het dus ook de eerste paar dagen, tot ik moest tankenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja thanks, ben er echt van aan 't genieten.. lekker met auto toeren gisteren, vandaag ermee naar stage
Oh.. hoe dat zo?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef donald_dick het volgende:
vandaag had ik een leuke rijles, scheelde weinig of ik was vol in de vangrail geschoten
te wilde bocht naar rechts, zodat ik bijna een kwart draai maaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |