Tjonge wat vervelendquote:
Dat is altijd gezellig.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tjonge wat vervelend
Zo aankomend weekend, en dan vooral zondag wordt 't echt super lekker weer
BBQ-en
quote:
Aleen vandaag 2 uurtjes college gevolgd, de rest vrijquote:
* appelsientje schuift een biertje doorquote:Op woensdag 27 april 2005 22:28 schreef rubbereend het volgende:
hup Chelsea, zo uitvergaderd! Bier graag
Dat is inderdaad het fijne van de zomer,quote:Op woensdag 27 april 2005 22:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]en lekker
dat vind ik ook altijd zo fijn van de zomerslekker buiten zitten, biertje drinken enzo
quote:
Heuj die ken ik!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Je hebt werkpaarden en raspaarden...
En natuurlijk de kleding...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het fijne van de zomer,
Hoho. Ik heb 1,5 uur gefitnessed en 10 km gelopenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Je hebt werkpaarden en raspaarden...
Gast wat zal jij moe wezenquote:Op woensdag 27 april 2005 22:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoho. Ik heb 1,5 uur gefitnessed en 10 km gelopen.
quote:
Dat is ook een voordeel van de zomer ja, maar voor de rest vind ik de zomer eigenlijk niet zo. Vooral niet als de temperatuur zo rond de 30 graden celsius is.quote:
ik geef bluezz voor het eerst is gelijk.altijd dat voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie.
En die film kende ik ook al
Ach heerlijk manquote:Op woensdag 27 april 2005 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook een voordeel van de zomer ja, maar voor de rest vind ik de zomer eigenlijk niet zo. Vooral niet als de temperatuur zo rond de 30 graden celsius is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |