achjaquote:Op woensdag 27 april 2005 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar heeft Mitt dit aan verdiend?
DG en mitt durven eindelijk uit de kast te komen.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar heeft Mitt dit aan verdiend?
quote:
maar ik toch ook van jou, mittquote:Op woensdag 27 april 2005 18:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou wou niet de nieuwe Hools openen
En mij ook 1tje aub.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:59 schreef appelsientje het volgende:
doe mij dan maar een biertje eend!
Tja als het geld roeptquote:Op woensdag 27 april 2005 19:05 schreef rubbereend het volgende:
*bier uitdeeld
Jack naar tien, wie had dat gedacht
quote:Op woensdag 27 april 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
Iemand die naar RTL-Boulevard kijkt. Zag ik daar Golfer net in de bosjes ?
sorry dat kijk ik niet....quote:Op woensdag 27 april 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
k geef m groot gelijk dat ie gaat.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:09 schreef SCH het volgende:
Wat een homo-topic
Wat is die Jack Spijkerman toch een ontzettend naar baasje zeg, bah, bah en nog eens bah
Excuses aanvaardquote:
Ik ook, maar hij moet niet steeds roepen dat al die topbazen maar hun zakken aan het vullen zijn en dat hij nooit naar Talpa zou gaanquote:Op woensdag 27 april 2005 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k geef m groot gelijk dat ie gaat.
nee hoor Perezquote:
Kijk hier hebben we wat aanquote:
Dan moet je dus op 't terras zittenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:15 schreef JaWi het volgende:
Zooo. Zat ik vanmiddag braaf in de tuin, rijden er opeens 4 politieauto's en 4 brandweerauto's langs. Vervolgens nog 6 kleine brandweerauto's en allemaal mannetjes met maskers.
Dus ik ging kijken, een of andere gevaarlijke stof in het riool.
En toen mocht ik mijn huis niet meer in omdat ze de hele buurt af hadden gezet.
Jaquote:Op woensdag 27 april 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Komt AZ wel op TV morgen? Volgens de gids gaat het heel de avond over Bea.
Wat deed ik in welke bosjesquote:Op woensdag 27 april 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |