quote:Op woensdag 27 april 2005 17:44 schreef pfaf het volgende:
Fatima Moreira de Melo - Amy Taylor
Sylvia Karres - Amy Acuff
maria sharapova - Sasha Cohen
Meghan Heany Grier - Anna Kournikova
Franziska von Almsick - Anni Friesinger
Daniëlle Overgaag - Misty May
Niki Gudex - Sina Schielke
Karin Rodrigues - Milene Domingues
ja cohen heeft makkelijk gelootquote:
Ja ik kan ook niet ontkennen dat ze dr niet goed uitziet. Maar ja wel te oud voor mij, Sharapova komt meer in de richtingquote:
Je moet even je stempost aanpassen. Bij de een na laatste post zijn beide vrouwe vetgedrukt en bij de laatste geen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:08 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet ontkennen dat ze dr niet goed uitziet. Maar ja wel te oud voor mij, Sharapova komt meer in de richting![]()
Dat komt om dat ik bij de een na laatste niet kan kiezen. En bij de laatste ook niet kan kiezen maar dan andersom.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet even je stempost aanpassen. Bij de een na laatste post zijn beide vrouwe vetgedrukt en bij de laatste geen.![]()
OK op die manier. Het leek even alsof je je vergist had.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:13 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat komt om dat ik bij de een na laatste niet kan kiezen. En bij de laatste ook niet kan kiezen maar dan andersom.
Oke, jammer genoeg gaat dat zo niet, dus ik ga hem zo ff aan passen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK op die manier. Het leek even alsof je je vergist had.
Maar nu begrijp ik het![]()
Sorry, nog niet gezien.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:03 schreef rubbereend het volgende:
heb je de uitslag van de vorige ronde ergens, ben k wel nieuwsgierig naar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |