Dan nog wel bij Quick-step, je vraagt je toch af hoeveel parketvloeren die heeft gekocht om daar een contract te krijgen ...quote:Op woensdag 27 april 2005 17:10 schreef mitt het volgende:
Dat die Addy Engels nog steeds mag rijden zeg
Engels zou ook ooit heel goed worden.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan nog wel bij Quick-step, je vraagt je toch af hoeveel parketvloeren die heeft gekocht om daar een contract te krijgen ...
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef mitt het volgende:
Die Belg loopt voor.
'Baldato valt!' owh? oja
Ze hadden daar een tijdje problemen met de transmissie van de beelden in de etappe , wellicht zat de commentator "live" uit zijn venstertje te kijken naar de sprint en kwamen de beelden een seconde of 2 achter ?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef mitt het volgende:
Die Belg loopt voor.
'Baldato valt!' owh? oja
Steels, Quaranta en Lombardi waren ooit echt heel snelquote:Op woensdag 27 april 2005 17:12 schreef Lortnoc het volgende:
Wie hebben we nog meer....Steels, Perdiguero, Dean, Quaranta, Lombardi. Weinig echt heel snelle manner aan de start iig.
het enige dat Lombardi ooit mocht is de sprint aantrekken voor mooie Mario..quote:Op woensdag 27 april 2005 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Steels, Quaranta en Lombardi waren ooit echt heel snel. Eigenlijk allemaal puurdere sprinters dan Petacchi.
Lombardi heeft toch meerdere ritten in de Rondes van Italie en Spanje gewonnen hoor. Vaak in de massasprint. Eigenlijk heeft die weinig bij CIpo gereden, enkel in 2002, 3 & 4quote:Op woensdag 27 april 2005 20:45 schreef sjengpieterse het volgende:
[..]
het enige dat Lombardi ooit mocht is de sprint aantrekken voor mooie Mario..
En ik denk niet dat er een puurdere sprinter is dan Petacchi, behalve Cipo misschien.
Ik verwacht dit jaar weer weinig tegenstand voor Petacchi in de Giro.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Steels, Quaranta en Lombardi waren ooit echt heel snel. Eigenlijk allemaal puurdere sprinters dan Petacchi.
Jij bedoelt Romandië. (Lombardije is wel belangrijk en ligt in Italië!)quote:Op woensdag 27 april 2005 20:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik verwacht dit jaar weer weinig tegenstand voor Petacchi in de Giro.
Ronde van Lombardije was vroeger veel belangrijker dan nu, nu wordt het door de meeste niet-Zwitsers slechts als voorbereiding gezien op de Giro of las leuk tussendoortje. Toch leuk dat het zijn plaats in de ProTour gekregen heeft.
Ben ik het dus helemaal niet mee eens. Hij doet het vooral op kracht, kan niet echt meer versnellen in de laatste 100 meter (OK, hij valt niet stil, maar dat is toch iets heel anders) en hij is vrij afhankelijk van z'n treintje. Maar z'n trein is wel de meest indrukwekkende die nu rondrijdt, misschien wel één van de beste ooit.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:45 schreef sjengpieterse het volgende:
[..]
En ik denk niet dat er een puurdere sprinter is dan Petacchi, behalve Cipo misschien.
Ach het verschil is miniemquote:Op woensdag 27 april 2005 20:59 schreef NRH het volgende:
[..]
Jij bedoelt Romandië. (Lombardije is wel belangrijk en ligt in Italië!)![]()
Tja.... ik vind de echte klimmers ook degenen die naar boven "trippelen", niet degenen die puur op kracht naar boven beuken. Ik vind de echte tennissers ook degenen die al eens een balletje plaatsen, niet degenen die gewoon alles keihard over het net rammen. Ik vind de echte voetballers degenen die zich af en toe eens aan een passeerbeweging wagen, niet degenen die als een pletwals alles 90 minuten omver walsen.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:17 schreef placebeau het volgende:
Maar om nu die laatste de echte sprinter te noemen...
Ach ja, het is een beetje een eindeloze discussie wat nu een echte sprinter is.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:17 schreef placebeau het volgende:
Tja, da's het verschil tussen een machtssprinter en een explosieve sprinter. Maar om nu die laatste de echte sprinter te noemen... In het baanwielrennen moet je natuurlijk wel spurten à la Mc Ewen en niet puur op de macht à la Petacchi.
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar dit heeft nog weinig met de Ronde van Romandie te maken.
Behalve als hij over de bergen gaat. Alleen 2001 ging hij nog met de hakken over de sloot in de Tour, de laatste twee jaar was hij zelfs bang voor de bergen.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach ja, het is een beetje een eindeloze discussie wat nu een echte sprinter is.
Petacchi is dan misschien geen 'eindjump - sprinter' zoals somige puristen dat als echte sprinter zien, maar hij wint bijna alle sprints. Zijn resultaten spreken dus wel voor zich.
Ik dacht altijd dat ik het verkeerd verstond en dat er Ronde van Normandie bedoeld werd.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:59 schreef NRH het volgende:
[..]
Jij bedoelt Romandië. (Lombardije is wel belangrijk en ligt in Italië!)![]()
Dát wél.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een overmacht weer. Ik blijf het erg knap vinden.
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:13 schreef Ambrosius het volgende:Petacchi
Wat een overmacht weer. Ik blijf het erg knap vinden.
Klopt, dan is het nog knapper. De etappes in de Giro gaat hij weer vele malen op zijn naam schrijven.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en toch ging die niet echt voluit tov gisteren.
precies Petacchi ging wel aan maar hij versnelde pas als hij iemand zoals Lombardi ofzo langszei voelde komen. Toen Lombardi aanging zag je Petacchi ff versnellen onder het motto van "hé vriend w8 ff ik ben hiet de snelste" maar verders hield die in, bleef kijken waar de rest was en won met 6 vingers in de neus.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, dan is het nog knapper. De etappes in de Giro gaat hij weer vele malen op zijn naam schrijven.
Ik vraag me af of hij voor de Giro-overwinning gaat. De Tour heeft hij toch (ook) als doel gesteld? En Lampre heeft nog een kandidaat-eindwinnaar (Simoni).quote:
Cunego:quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:16 schreef Zwansen het volgende:
Ja hij zal toch moeten kiezen, Tour én Giro beiden goed rijden zie ik hem nu nog niet doen...
Daarom, en aangezien Simoni geen Tour rijdt..lijkt Simoni mij kopman. Het zal idd waarschijnlijk wel van het klassement na een aantal bergetappes afhankelijk zijn of Simoni daadwerkelijk voor de eindoverwinning gaat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, naar de Tour om te leren. Hij ging vorig jaar ook naar de Giro om te leren.
Ik zou Contador toch nog niet volledig uitsluiten voor de eindzege ...quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:35 schreef Zwansen het volgende:
Botero gaat dus de eindzege pakken denk ik... Die heeft ook wel eens mindere tijden gehad.
Ja, Dekker vast in het groen. Zat weer mee met een ontsnapping die geen ruimte (1-1,5 min) kreeg van het peloton. Pakte zes puntjes onderweg en kan het groene trikot dus mee naar België nemen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:34 schreef NRH het volgende:
Vandaag hele etappe gemist. Contador won. Botero, Cunego en Menchov volgden op 11 seconden. Morgen de afsluitende tijdrit. Cuenogo 1. Botere 2 op drie socende, Menchov 3 op dertien seconden en Contador 4 op negentien seconden.
Erik Dekker nog steeds de groene trui?
Ik geef Contador zelfs het voordeel tov Botero. Contador heeft al bewezen dit jaar Tijdritten te kunnen winnen. Voor Botero is het al 3 jaar terug dat hij een tijdrit won. Zoals die zelf zegt hij heeft geen referentie nog. Menchov zou ik ook niet afschrijven gaat nog serieus bergop morgen in de laatste 5 km.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zou Contador toch nog niet volledig uitsluiten voor de eindzege ...
Menchov voor Contador.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:44 schreef NRH het volgende:
Botero wint de Ronde van Romandië en de tijdrit.
1. Botero
2. Cunego
3. Contador
4. Menchov
Ja dacht het welquote:Op zondag 1 mei 2005 16:52 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Menchov voor Contador.
Goeie uitslag dus van Menchov. Rijdt-ie de Giro eigenlijk?
Vreemde rangschikking toch. Tot voor Romandië stond Davitamon-Lotto eerst en dat lijkt me nu niet meteen dé ploeg van het voorjaar.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:26 schreef placebeau het volgende:
Rabobank staat nu dankzij menchov op de eerste plaats in de Pro tour stand, voor Team CSC en Davitamon - Lotto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |