Klopt, dan is het nog knapper. De etappes in de Giro gaat hij weer vele malen op zijn naam schrijven.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en toch ging die niet echt voluit tov gisteren.
precies Petacchi ging wel aan maar hij versnelde pas als hij iemand zoals Lombardi ofzo langszei voelde komen. Toen Lombardi aanging zag je Petacchi ff versnellen onder het motto van "hé vriend w8 ff ik ben hiet de snelste" maar verders hield die in, bleef kijken waar de rest was en won met 6 vingers in de neus.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, dan is het nog knapper. De etappes in de Giro gaat hij weer vele malen op zijn naam schrijven.
Ik vraag me af of hij voor de Giro-overwinning gaat. De Tour heeft hij toch (ook) als doel gesteld? En Lampre heeft nog een kandidaat-eindwinnaar (Simoni).quote:
Cunego:quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:16 schreef Zwansen het volgende:
Ja hij zal toch moeten kiezen, Tour én Giro beiden goed rijden zie ik hem nu nog niet doen...
Daarom, en aangezien Simoni geen Tour rijdt..lijkt Simoni mij kopman. Het zal idd waarschijnlijk wel van het klassement na een aantal bergetappes afhankelijk zijn of Simoni daadwerkelijk voor de eindoverwinning gaat.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, naar de Tour om te leren. Hij ging vorig jaar ook naar de Giro om te leren.
Ik zou Contador toch nog niet volledig uitsluiten voor de eindzege ...quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:35 schreef Zwansen het volgende:
Botero gaat dus de eindzege pakken denk ik... Die heeft ook wel eens mindere tijden gehad.
Ja, Dekker vast in het groen. Zat weer mee met een ontsnapping die geen ruimte (1-1,5 min) kreeg van het peloton. Pakte zes puntjes onderweg en kan het groene trikot dus mee naar België nemen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:34 schreef NRH het volgende:
Vandaag hele etappe gemist. Contador won. Botero, Cunego en Menchov volgden op 11 seconden. Morgen de afsluitende tijdrit. Cuenogo 1. Botere 2 op drie socende, Menchov 3 op dertien seconden en Contador 4 op negentien seconden.
Erik Dekker nog steeds de groene trui?
Ik geef Contador zelfs het voordeel tov Botero. Contador heeft al bewezen dit jaar Tijdritten te kunnen winnen. Voor Botero is het al 3 jaar terug dat hij een tijdrit won. Zoals die zelf zegt hij heeft geen referentie nog. Menchov zou ik ook niet afschrijven gaat nog serieus bergop morgen in de laatste 5 km.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zou Contador toch nog niet volledig uitsluiten voor de eindzege ...
Menchov voor Contador.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:44 schreef NRH het volgende:
Botero wint de Ronde van Romandië en de tijdrit.
1. Botero
2. Cunego
3. Contador
4. Menchov
Ja dacht het welquote:Op zondag 1 mei 2005 16:52 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Menchov voor Contador.
Goeie uitslag dus van Menchov. Rijdt-ie de Giro eigenlijk?
Vreemde rangschikking toch. Tot voor Romandië stond Davitamon-Lotto eerst en dat lijkt me nu niet meteen dé ploeg van het voorjaar.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:26 schreef placebeau het volgende:
Rabobank staat nu dankzij menchov op de eerste plaats in de Pro tour stand, voor Team CSC en Davitamon - Lotto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |