Ik ben voor een koninklijk pardon voor PBerends, Sjun en Lucida.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:48 schreef Drugshond het volgende:
Free free set PBerends free.
[afbeelding]
Dat lot is zeker alleen de cda'er toegedaan?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Soijkerman is ueberhaupt niet te koop, daar moet je een ziel voor hebben.
Dat laat ik mooi staan.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Soijkerman
Wat?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat lot is zeker alleen de cda'er toegedaan?
het kost wat belijdenissen, maar dan kun je inderdaad uitgaan van een gunstig zieltjesklimaat. Of je daar wat aan hebt in de eeuwigheid, geen idee..quote:
Nee eikel, lul er niet omheen.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
het kost wat belijdenissen, maar dan kun je inderdaad uitgaan van een gunstig zieltjesklimaat. Of je daar wat aan hebt in de eeuwigheid, geen idee..
ach man, brand in het vagevuur!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee eikel, lul er niet omheen.
Je bent melaats.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom heb ik bij elke post een duim omhoog
Eenmaal Mao is wel voldoende en Drugshond gaat er binnenkort ook aan.quote:Weer heeft een of andere lul trouwens mijn avatar veranderd.
Örkebörketörke.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed nieuws, ik ga waarschijnlijk de master Turks doen.
Daarna ga ik alsnog naar de hemel. Zeg dan gewoon hel.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ach man, brand in het vagevuur!
Nee, eerst branden en geprikt worden, anders telt het niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarna ga ik alsnog naar de hemel. Zeg dan gewoon hel.
waarom wil je eigenlijk Turks leren?quote:
Zeg, wat moest dit eigenlijk voorstellen?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je hebt een geluk dat Johan_de_With niet wakker is.
Je bedoelt de goede en de slechte roeiers?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef Monidique het volgende:
Ja, want het vagevuur is de plaats waar de rechtspanenen gescheiden worden van de goddelozen, als ik het goed heb. Toch?
Volgens mij ook. Degenen die plezier hebben gehad in 't leven, moeten daar boetedoening voor doen. Kinderen ook, dat heeft iets met erfzonden te maken geloof ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef Monidique het volgende:
Ja, want het vagevuur is de plaats waar de rechtgespanenen gescheiden worden van de goddelozen, als ik het goed heb. Toch?
Omdat het interesant is en samenhangt met mijn hoofdstudie.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waarom wil je eigenlijk Turks leren?
Ja, mannen met grote piemels en mannen met kleine. Ik behoor tot die laatste categorie.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt de goede en de slechte roeiers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |