Dan zeg je zeker ook 'pienantie'quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:48 schreef LuQas het volgende:
O ik heb ook 18 jaar lang gedacht dat de term voor aanraken van de bal met de hand in de voetbal 'hens' heette in plaats van 'hands'
Ik zei het niet, maar je bent niet de enigequote:Op donderdag 26 mei 2005 01:48 schreef Aquapulvis het volgende:
Als peuter zei ik schandalen ipv sandalen![]()
En ik kon als kind (halverwege jaren 70, toen had je veel Postbus 51 spotjes over 'Zuinig met energie', met die smeltende aarde als logo) maar niet onthouden hoe je 'energie' uitsprak.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef runaway het volgende:
ik zei als kind altijd : ingredrienten (dus in-gre-drien-ten) ipv ingrediënten (in-gre-die-enten)
Ik weet nou eigenlijk nog niet wat het isquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef LibertarianX het volgende:
[..]
Ken beide niet, zal wel een regionaal verhaal zijn.
Die jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef LibertarianX het volgende:
Google zegt meelkoekjes zijn Biscuitjes.
Maar ze had vast uitstekende tafelmanieren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:22 schreef _Arual_ het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft tot de brugklas havo-VWO volgehouden dat ze hoogbeschaafd was.
Ik noemde dat hoogbegaafd, en kwam wel op het VWO terecht. Zij niet.
Daarom heb ik mijn zwemdiploma gehaald.. Wij hoefden maar 7 meter ver onder water.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:55 schreef Fury_of_Elves het volgende:
Om je zwemdiploma te halen moest je tien meter onder water zwemmen, ik dacht dat je dan altijd 10 meter diep moest zwemmen. (doh)
Dat heb ik ook altijd gedacht!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:55 schreef Fury_of_Elves het volgende:
Om je zwemdiploma te halen moest je tien meter onder water zwemmen, ik dacht dat je dan altijd 10 meter diep moest zwemmen. (doh)
Je hoofd onder water en dan 7 meter zwemmen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:18 schreef Murray het volgende:
Hey, van dat zwemmen wist ik ook niet.
Ik mocht niet meer zwemmen, dus voor B ben ik ook nooit gegaan, maar je hoeft dus alleen maar je hoofd onder water te houden? Er staat wel iets bij dat ik zoiets gezien heb, en dat ik het maar raar vond.
7 meter nog wel...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hoofd onder water en dan 7 meter zwemmen.![]()
Je moet wel vrij diep het water induiken om die 7 meter al zwemmend onder water te kunnen blijven.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:30 schreef Murray het volgende:
[..]
7 meter nog wel...
Maar het was ook een diep wedstrijdbad waarin wij les hadden, ik had ook echt het idee dat we diep onder water moesten.
(...)
Dat was het!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet wel vrij diep het water induiken om die 7 meter al zwemmend onder water te kunnen blijven.
je drinkt door- of met een rietje, niet uitquote:Op zondag 22 mei 2005 22:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En stopcontacten drinken ook uit een rietje?![]()
Behalve als je het rietje eerst vult met vloeistof en vervolgens dit weer opdrinkt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je drinkt door- of met een rietje, niet uit
Same here.. Of dingen opduiken...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:39 schreef Biancavia het volgende:
Mijn kont kwam altijd boven drijven als ik dat onderwater zwemmen moest doen.
Ohja, en wij moesten wel door een soort hoepel zwemmen die op de bodem van het zwembad stond.
Ja, dat komt elk deel een aantal keer langsquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:14 schreef kokos het volgende:
Bassie is vluggie japie!![]()
![]()
![]()
:D;d;d;d;:D:D;d;:D:D;d;`111!!!!!!!!!!!11111111111 11111 d:D:D:D;d:Dd
![]()
: ddTwaaalkK!!!111
WISTEN JUELLIE DAT AL!>!?>!?!!
Johquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ja, dat komt elk deel een aantal keer langs
De ViaViaquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:02 schreef TheFrankey het volgende:
dat ' zien is kopen' niet betekend dat je het MOET kopen als je het gezien hebt...
Vondt dat altijd zo raar in de ViaVia vroeger.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |