Volgens mij is het 9 van de 10 keer woensdag middag. Werkt er dan een stagair daar?quote:
Je denkt dat die stagair van de fiets af is gestapt?quote:Op woensdag 27 april 2005 15:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij is het 9 van de 10 keer woensdag middag. Werkt er dan een stagair daar?
Dat was inderdaad best wel aardig vervelend, ja.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:47 schreef miss_sly het volgende:
Het ging al eventjes niet zo lekker, dus het was te verwachten
Als het maar niet terug is naar hoe het een paar weken geleden was
Nee, staat er niet bij. De bedoeling is geloof ik zelfs dat je er om lacht.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh...Staat er ook nog bij of iemand die arme pluizen gered heeft?
Oh.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:11 schreef Alicey het volgende:
Nee, staat er niet bij. De bedoeling is geloof ik zelfs dat je er om lacht.
Het schijnt vaker te gebeuren dat cameramannen liever iets vastleggen dan het voorkomen.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De cameraman is natuurlijk alleen al medeplichtig aan dit drama... Hij had het kunnen voorkomen.
Dat Sudanese meisje.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
Het schijnt vaker te gebeuren dat cameramannen liever iets vastleggen dan het voorkomen.
Ja, dat hebben ze. Dit is een oude serie die al heeeeel lang geleden op wat blogs stond. Ze zijn er uit gehaald en de hele meute liep vervolgens weer verder richting sloot. Daar zijn dus ook foto's van...quote:Op woensdag 27 april 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh...Staat er ook nog bij of iemand die arme pluizen gered heeft?
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef Doffy het volgende:
Ja, dat hebben ze. Dit is een oude serie die al heeeeel lang geleden op wat blogs stond. Ze zijn er uit gehaald en de hele meute liep vervolgens weer verder richting sloot. Daar zijn dus ook foto's van...
En ze leefden nog eh.. lang en gelukkig.
Tsja, ik vraag me af hoeveel mensen dit op zichzelf leuk vinden, en hoeveel mensen dit leuk vinden vanwege het laddish zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:50 schreef Alicey het volgende:
Ik vind bij het uitbaggeren van wat e-mail zojuist dit zielige plaatje:
[afbeelding]
Waddan?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat Sudanese meisje.Maar die cameraman heeft een paar maanden later zelfmoord gepleegd.
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze. Dit is een oude serie die al heeeeel lang geleden op wat blogs stond. Ze zijn er uit gehaald en de hele meute liep vervolgens weer verder richting sloot. Daar zijn dus ook foto's van...
En ze leefden nog eh.. lang en gelukkig.
Kon hij het voorkomen?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
Het schijnt vaker te gebeuren dat cameramannen liever iets vastleggen dan het voorkomen.
Ok verhaal gevonden maar ik kan niet vinden of hij er wat aan kon doen. Toch zal het wakker schudden van de wereld hiermee meer mensenlevens in die regio hebben gered denk ikquote:Op woensdag 27 april 2005 18:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zoek maar eens op Kevin Carter.
Natuurlijk had hij iets kunnen doen (hij heeft de gier trouwens weggejaagd na het nemen van de foto). Hij had het meisje mee kunnen nemen. Maar even verderop lagen honderden andere mensen te creperen.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:12 schreef livEliveD het volgende:
Ok verhaal gevonden maar ik kan niet vinden of hij er wat aan kon doen. Toch zal het wakker schudden van de wereld hiermee meer mensenlevens in die regio hebben gered denk ik
Had ie eten enzo bij zich dan? Was het kind sowieso te redden? Ik denk dat wij zo'n situatie toch echt moeilijk kunnen inschatten.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:28 schreef Alicey het volgende:
Als hij het kan filmen zou ik zeggen van wel..
Dan zou ik hetzelfde als hij hebben gedaan. Ja sorry maar ik vind het hypocriet om hem hierop te veroordelen.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Natuurlijk had hij iets kunnen doen (hij heeft de gier trouwens weggejaagd na het nemen van de foto). Hij had het meisje mee kunnen nemen. Maar even verderop lagen honderden andere mensen te creperen.
Ik veroordeel hem ook helemaal niet, integendeel. Ik heb medelijden met hem. Hij heeft niet voor niets zelfmoord gepleegd.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:51 schreef livEliveD het volgende:
Dan zou ik hetzelfde als hij hebben gedaan. Ja sorry maar ik vind het hypocriet om hem hierop te veroordelen.
Ik word van magnums ook niet dikquote:
Een keertje zondigen is toch niet erg?quote:Alleen heb ik op dit moment zo'n zin in dingen waar je dik van wordt...
Ik weet iets wat nog veel lekkerder is, en je valt er ook nog van afquote:Op woensdag 27 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar je wordt er niet dik van.
Alleen heb ik op dit moment zo'n zin in dingen waar je dik van wordt...
Nee, je valt er van af.quote:
Maar dan moet je wel iets in huis hebben...quote:Een keertje zondigen is toch niet erg?
Hmmm, let me guess...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef Haushofer het volgende:
Ik weet iets wat nog veel lekkerder is, en je valt er ook nog van af
Wanneer krijg jij es een gevuld fotoboek? Zit er al tijden op te wachten ejquote:Op woensdag 27 april 2005 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, je valt er van af.
[..]
Maar dan moet je wel iets in huis hebben...
Hmmm, let me guess...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef Haushofer het volgende:
Koffie zeker?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ikke niet hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmmm, let me guess...
Daar kun je trouwens ook dik van worden als je iets vergeet.
Ik heb geen recente foto's. Maar weet je wat? Ik ga zaterdag negen dagen naar Polen en mijn vader neemt zijn digitale camera mee, dus ik zal zorgen voor wat leuke foto's.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:25 schreef Haushofer het volgende:
Wanneer krijg jij es een gevuld fotoboek? Zit er al tijden op te wachten ej![]()
Daar lijkt het wel soms op ja.quote:
Dat probleem ken ik. Dat is vreselijk. Ik wil dan ook niet iets gaan halen, want dan ga ik overdrijven.quote:Maar dan moet je wel iets in huis hebben...
Ej ja, waar is die koffie obsessie toch gebleven die hier altijd heerste?quote:
Er komen toch ook wel foto's als reisverslag?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen recente foto's. Maar weet je wat? Ik ga zaterdag negen dagen naar Polen en mijn vader neemt zijn digitale camera mee, dus ik zal zorgen voor wat leuke foto's.
Hou ik je aan. Ken nou je halve sexleven, dus ik ben benieuwd naar foto'squote:Op woensdag 27 april 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen recente foto's. Maar weet je wat? Ik ga zaterdag negen dagen naar Polen en mijn vader neemt zijn digitale camera mee, dus ik zal zorgen voor wat leuke foto's.
Iedereen is overgelopen naar Senseo denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ej ja, waar is die koffie obsessie toch gebleven die hier altijd heerste?
LOL Hoe moet ik mij op een meet vertonen?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:29 schreef Haushofer het volgende:
Hou ik je aan. Ken nou je halve sexleven, dus ik ben benieuwd naar foto's![]()
Hoe lang is dit geleden?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Hoe moet ik mij op een meet vertonen?
Dit ben ik met mijn penvriend Jamie in de gevangenis in Texas:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |