Ik word van magnums ook niet dikquote:
Een keertje zondigen is toch niet erg?quote:Alleen heb ik op dit moment zo'n zin in dingen waar je dik van wordt...
Ik weet iets wat nog veel lekkerder is, en je valt er ook nog van afquote:Op woensdag 27 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar je wordt er niet dik van.
Alleen heb ik op dit moment zo'n zin in dingen waar je dik van wordt...
Nee, je valt er van af.quote:
Maar dan moet je wel iets in huis hebben...quote:Een keertje zondigen is toch niet erg?
Hmmm, let me guess...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef Haushofer het volgende:
Ik weet iets wat nog veel lekkerder is, en je valt er ook nog van af
Wanneer krijg jij es een gevuld fotoboek? Zit er al tijden op te wachten ejquote:Op woensdag 27 april 2005 20:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, je valt er van af.
[..]
Maar dan moet je wel iets in huis hebben...
Hmmm, let me guess...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef Haushofer het volgende:
Koffie zeker?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:24 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ikke niet hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmmm, let me guess...
Daar kun je trouwens ook dik van worden als je iets vergeet.
Ik heb geen recente foto's. Maar weet je wat? Ik ga zaterdag negen dagen naar Polen en mijn vader neemt zijn digitale camera mee, dus ik zal zorgen voor wat leuke foto's.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:25 schreef Haushofer het volgende:
Wanneer krijg jij es een gevuld fotoboek? Zit er al tijden op te wachten ej![]()
Daar lijkt het wel soms op ja.quote:
Dat probleem ken ik. Dat is vreselijk. Ik wil dan ook niet iets gaan halen, want dan ga ik overdrijven.quote:Maar dan moet je wel iets in huis hebben...
Ej ja, waar is die koffie obsessie toch gebleven die hier altijd heerste?quote:
Er komen toch ook wel foto's als reisverslag?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen recente foto's. Maar weet je wat? Ik ga zaterdag negen dagen naar Polen en mijn vader neemt zijn digitale camera mee, dus ik zal zorgen voor wat leuke foto's.
Hou ik je aan. Ken nou je halve sexleven, dus ik ben benieuwd naar foto'squote:Op woensdag 27 april 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen recente foto's. Maar weet je wat? Ik ga zaterdag negen dagen naar Polen en mijn vader neemt zijn digitale camera mee, dus ik zal zorgen voor wat leuke foto's.
Iedereen is overgelopen naar Senseo denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:28 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ej ja, waar is die koffie obsessie toch gebleven die hier altijd heerste?
LOL Hoe moet ik mij op een meet vertonen?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:29 schreef Haushofer het volgende:
Hou ik je aan. Ken nou je halve sexleven, dus ik ben benieuwd naar foto's![]()
Hoe lang is dit geleden?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL Hoe moet ik mij op een meet vertonen?
Dit ben ik met mijn penvriend Jamie in de gevangenis in Texas:
[afbeelding]
Kweetet. Ik heb niks recenters...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
Heel anders dan nu.
En die 2e foto vertekent je lengte heel erg.
Zelfportret kun je proberen, alleen is het moeilijk om dat met een ontspannen houding te doen..quote:Op woensdag 27 april 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kweetet. Ik heb niks recenters...Alleen in mijn telefoon, maar die kan ik dus niet versturen.
Kinky. Wanneer was die meet ook alweer?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's mooi, ik laat het op het moment weer lang groeien.
Het is gelukt, ik heb de instellingen van T-Mobile gekregen, en dit is een recente foto:quote:Op woensdag 27 april 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
Zelfportret kun je proberen, alleen is het moeilijk om dat met een ontspannen houding te doen..
Plaatje op de armquote:Op woensdag 27 april 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is gelukt, ik heb de instellingen van T-Mobile gekregen, en dit is een recente foto:
Mooie foto.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is gelukt, ik heb de instellingen van T-Mobile gekregen, en dit is een recente foto:![]()
![]()
Net onder de douche vandaan.
Ik weet niet of dat prettig is. Misschien wel, het schijnt een klein beetje pijn te doen. Ben je het eens met wat je ouders leerden?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef SingleCoil het volgende:
hint: je hebt een lamp op je hoofd.
Is het prettig jezelf te laten beschilderen ? Mijn ouders leerden mij dat zelfmutilatie niet zo chique is
LOL Als ik al een tatto zou nemen zou het zeker niet die zijn!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten, meid.
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef SingleCoil het volgende:
hint: je hebt een lamp op je hoofd.
Ach. Ik weet niet of ik het weer zou doen, maar ik ben er wel blij mee. Het laten zetten op zich is wel leuk, ik vond het wel een opwindend gevoel.quote:Is het prettig jezelf te laten beschilderen ?
Eh, ja. Een fles nep-Bailey's om precies te zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:21 schreef livEliveD het volgende:
Zie ik daar nu een drankfles op de achtergrond staan![]()
Hoezo nepquote:Op woensdag 27 april 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eh, ja. Een fles nep-Bailey's om precies te zijn.
Leuke foto! Ben zelf niet echt een tatoo mens, net als ringen ed door de neus en wenkbrauwen. Hou meer van naturelquote:Op woensdag 27 april 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, ja. Een fles nep-Bailey's om precies te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |