Kweetet. Ik heb niks recenters...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
Heel anders dan nu.
En die 2e foto vertekent je lengte heel erg.
Zelfportret kun je proberen, alleen is het moeilijk om dat met een ontspannen houding te doen..quote:Op woensdag 27 april 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kweetet. Ik heb niks recenters...Alleen in mijn telefoon, maar die kan ik dus niet versturen.
Kinky. Wanneer was die meet ook alweer?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's mooi, ik laat het op het moment weer lang groeien.
Het is gelukt, ik heb de instellingen van T-Mobile gekregen, en dit is een recente foto:quote:Op woensdag 27 april 2005 20:42 schreef Alicey het volgende:
Zelfportret kun je proberen, alleen is het moeilijk om dat met een ontspannen houding te doen..
Plaatje op de armquote:Op woensdag 27 april 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is gelukt, ik heb de instellingen van T-Mobile gekregen, en dit is een recente foto:
Mooie foto.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is gelukt, ik heb de instellingen van T-Mobile gekregen, en dit is een recente foto:![]()
![]()
Net onder de douche vandaan.
Ik weet niet of dat prettig is. Misschien wel, het schijnt een klein beetje pijn te doen. Ben je het eens met wat je ouders leerden?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef SingleCoil het volgende:
hint: je hebt een lamp op je hoofd.
Is het prettig jezelf te laten beschilderen ? Mijn ouders leerden mij dat zelfmutilatie niet zo chique is
LOL Als ik al een tatto zou nemen zou het zeker niet die zijn!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten, meid.
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:16 schreef SingleCoil het volgende:
hint: je hebt een lamp op je hoofd.
Ach. Ik weet niet of ik het weer zou doen, maar ik ben er wel blij mee. Het laten zetten op zich is wel leuk, ik vond het wel een opwindend gevoel.quote:Is het prettig jezelf te laten beschilderen ?
Eh, ja. Een fles nep-Bailey's om precies te zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:21 schreef livEliveD het volgende:
Zie ik daar nu een drankfles op de achtergrond staan![]()
Hoezo nepquote:Op woensdag 27 april 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eh, ja. Een fles nep-Bailey's om precies te zijn.
Leuke foto! Ben zelf niet echt een tatoo mens, net als ringen ed door de neus en wenkbrauwen. Hou meer van naturelquote:Op woensdag 27 april 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, ja. Een fles nep-Bailey's om precies te zijn.
Ik ben eigenlijk ook geen tattoomens. Maar ja, hij zit er nou eenmaal.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:25 schreef Haushofer het volgende:
Leuke foto! Ben zelf niet echt een tatoo mens, net als ringen ed door de neus en wenkbrauwen. Hou meer van naturel
Piercings heb ik niets mee. Ik sluit echter niet uit dat ik ooit een kleine tattoo neem. Nu is echter sowieso geen geschikt moment daarvoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Leuke foto! Ben zelf niet echt een tatoo mens, net als ringen ed door de neus en wenkbrauwen. Hou meer van naturel
Als hij in de weg zit kun je het weg laten laseren. Een heerlijk gevoel.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook geen tattoomens. Maar ja, hij zit er nou eenmaal.
Niet vergeten: Je schrijft me naam met een D aan het eindquote:Op woensdag 27 april 2005 21:27 schreef Alicey het volgende:
Piercings heb ik niets mee. Ik sluit echter niet uit dat ik ooit een kleine tattoo neem. Nu is echter sowieso geen geschikt moment daarvoor.
Hij zit me niet in de weg. Hij hoort nu gewoon bij me.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:
Als hij in de weg zit kun je het weg laten laseren. Een heerlijk gevoel.
Jouw naam boven of onder het hartje?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niet vergeten: Je schrijft me naam met een D aan het eind
Ik denk dat ik dan zo'n grijze baardhuid laat zetten. Lijk ik meer volwassenquote:Op woensdag 27 april 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:
Als hij in de weg zit kun je het weg laten laseren. Een heerlijk gevoel.
Eronder anders zou ik boven onze liefde staanquote:
Je zou hem zeg maar nu niet laten zetten, maar je vind het leuk dat je het toen gedaan hebt?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij zit me niet in de weg. Hij hoort nu gewoon bij me.
Jij kunt zo heerlijk zoet en romantisch zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 21:32 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eronder anders zou ik boven onze liefde staan![]()
![]()
Een grijze baardhuid staat jou niet!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:30 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan zo'n grijze baardhuid laat zetten. Lijk ik meer volwassen
Ach, leuk... Meer neutraal. Hij heeft wel een zekere symbolische waarde voor me.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
Je zou hem zeg maar nu niet laten zetten, maar je vind het leuk dat je het toen gedaan hebt?
Ik heb je er zeker vier of vijf gegeven. Maar ik weet ze ook niet meer.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
Iemand nog boekentips voor boeken die ik absoluut moet lezen? Er zijn er een hele hoop voorbij gekomen de afgelopen tijd, maar ik weet niet meer waar ik het heb opgeschreven.
Zoals je zelf zeg maar zegt "Het hoort bij me" (Of iets van die strekking) dus.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach, leuk... Meer neutraal. Hij heeft wel een zekere symbolische waarde voor me.
Dyer heeft geholpen!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:36 schreef Alicey het volgende:
Ik ben trouwens ook nog een klein beetje trots op mezelf. Ik heb vandaag zonder moeite nee gezegd, zonder mezelf schuldig te voelen.
* Alicey noteert nu op een duidelijke plaats.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb je er zeker vier of vijf gegeven. Maar ik weet ze ook niet meer.Nu schiet mij Voor een verloren soldaat van Rudi van Dantzig binnen.
quote:
Over de liefdesrelatie tussen een tienjarig jongetje en een achttienjarige Canadese soldaat ten tijde van de Bevrijding. Het is een autobiografisch boek. Het is ook verfilmd, maar lees vooral eerst het boek.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
* Alicey noteert nu op een duidelijke plaats.
Waar gaat het boek over?
Jane Eyre. Die is leuk. Van Brönte.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
Iemand nog boekentips voor boeken die ik absoluut moet lezen? Er zijn er een hele hoop voorbij gekomen de afgelopen tijd, maar ik weet niet meer waar ik het heb opgeschreven.
Hmm.. Ik vraag me af of het iets voor mij is, maar geen reden om het niet te lezen.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over de liefdesrelatie tussen een tienjarig jongetje en een achttienjarige Canadese soldaat ten tijde van de Bevrijding. Het is een autobiografisch boek. Het is ook verfilmd, maar lees vooral eerst het boek.
Boeken waar ik iets van kan opsteken.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:47 schreef miss_sly het volgende:
Wat voor boeken hou je van, Alicey?
Dus niet gewoon lekker-om-te-lezen boeken?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Boeken waar ik iets van kan opsteken.
Dreams of Terror and Death : The Dream Cycle - Hoe is die?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:46 schreef SingleCoil het volgende:
Lees eens iets van HP Lovecraft.
Niet als doel nee. Er zijn denk ik wel genoeg boeken waar ik veel van kan opsteken en die toch lekker weg lezen.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus niet gewoon lekker-om-te-lezen boeken?
Heeft iemand dat gejat?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Maar goed, ik mag blijven...maar m'n tandenborstel is wel weg samen met m'n tandpasta.
Haha, ja weet je in die landen.quote:Nou ja, ik ben al blij dat ik er niet uitgeschopt ben en dat ik nu over straat zou moeten in Bratislava...
maar goed, als je dus een oud hotelkamerkaartje bewaard en je vraagt of ze hem even opnieuw willen aktiveren kan je zo een kamer in hier.
Lijkt het enigszins realistisch?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, als je van gruwelverhalen houdt (seriemoordenaars), dan kan ik Mo Hayder aanraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |