Ik ben er intussen achterquote:Op woensdag 27 april 2005 13:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar je moet het inderdaad gewoon even expliciet vragen.
Misschien is een kruisverhoor echter ook wel iets voor je.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben er intussen achter
Ik voel me alleen altijd alsof ik een derdegraads kruisverhoor aan het afnemen ben, terwijl ik echt alleen maar geinteresseerd ben
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met iemand die dat vindt, zou ik geen relatie kunnen hebben. Dan zou ik het gevoel hebben iemands bezit te zijn.
Mwah, dat wil ik niet uitsluitenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is een kruisverhoor echter ook wel iets voor je.
Dat kan best lekker zijnquote:
Zijn jullie allebei zo moe altijd?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zeker. En dat is vaak ook niet erg, als je allebei erg moe en uitgeblust bent.
Dat is ook wel zo. Ik hoef ook niet constant te praten hoor, daar zou ik zelf ook moe van wordenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zeker. En dat is vaak ook niet erg, als je allebei erg moe en uitgeblust bent.
Ik ook.quote:
Nee, maar ik moet er niet aan denken. Eentje is al genoeg werk, en ik zit niet te wachten op het gejengel van nog meer mannen.quote:
Dat komt er inderdaad ook nog eens bij.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik bedacht me net terwijl ik de was deed dat ik het juist als een gebrek aan vertrouwen zou beschouwen als mijn partner van me 'eist' dat ik alles deel...
Jouwquote:Op woensdag 27 april 2005 13:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet er niet aan denken. Eentje is al genoeg werk, en ik zit niet te wachten op het gejengel van nog meer mannen.
Nog los van het feit dat mijndie persoonlijk de hersens in zou slaan
Ja sorry ik was even wat info aan het zoeken over martellingenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef miss_sly het volgende:
liv, hoe is het met je topic in R&P?
Als je mensen lang genoeg martelt vertellen ze datgene wat je graag wilt horen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja sorry ik was even wat info aan het zoeken over martellingen(ja voor een topic ja)
Misschien is het trouwens een idee om het kruisverhoor achterwege te laten. Iets zegt me dat ie op een gegeven moment vanzelf begint met vertellen.
Tis geen verplichting. Ik zie alleen geen reden om het niet te doen. Als deze er wel is dan zou ik graag die reden willen horen van de ander. Wat zou ik in godsnaam moeten verbergen? Als zij het leuk vind om te horen wat ik heb lopen programmeren. Best heur. Ik vertel wel. Als zij wil weten of ik een knappe vrouw zie. Prima.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met iemand die dat vindt, zou ik geen relatie kunnen hebben. Dan zou ik het gevoel hebben iemands bezit te zijn.
Zo kun je het noemen. Je kan het ook territorium-drift noemenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:59 schreef Alicey het volgende:
Jouwis monogaam en legt dit gedrag op gewelddadige wijze op aan anderen?
Het niet vertellen van iets staat niet gelijk aan het verbergen er van.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tis geen verplichting. Ik zie alleen geen reden om het niet te doen. Als deze er wel is dan zou ik graag die reden willen horen van de ander. Wat zou ik in godsnaam moeten verbergen? Als zij het leuk vind om te horen wat ik heb lopen programmeren. Best heur. Ik vertel wel. Als zij wil weten of ik een knappe vrouw zie. Prima.
Plast hij ook tegen muren?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zo kun je het noemen. Je kan het ook territorium-drift noemen![]()
Dus als ik iets niet vertel, dan moet ik me daar nog voor verantwoorden ook?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef livEliveD het volgende:
Tis geen verplichting. Ik zie alleen geen reden om het niet te doen. Als deze er wel is dan zou ik graag die reden willen horen van de ander. Wat zou ik in godsnaam moeten verbergen? Als zij het leuk vind om te horen wat ik heb lopen programmeren. Best heur. Ik vertel wel. Als zij wil weten of ik een knappe vrouw zie. Prima.
Ow, ben benieuwd!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja sorry ik was even wat info aan het zoeken over martellingen(ja voor een topic ja)
Mja, iets zegt me na bijna 6 jaar dat hij echt niet vanzelf begint te vertellen.quote:Misschien is het trouwens een idee om het kruisverhoor achterwege te laten. Iets zegt me dat ie op een gegeven moment vanzelf begint met vertellen.
Ik zou benieuwd zijn naar de reden daarachter? Puur interesse en elkaar leren kennen. Ik zie/bedoel het niet als verantwoording afleggen. Wat voor dingen (niet bestaand voorbeeld bv) zou je niet willen vertellen? Wat zou de reden zijn om het niet te vertellen?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dus als ik iets niet vertel, dan moet ik me daar nog voor verantwoorden ook?![]()
Dat heb ik ook nooit beweerd. Als je het echter perse niet wilt vertellen, ook niet als het gevraagd wordt dan zou ik toch graag willen weten waarom er zo'n moeite is om openheid van zaken te gevenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:07 schreef Alicey het volgende:
Het niet vertellen van iets staat niet gelijk aan het verbergen er van.
Nou, er zijn bijvoorbeeld een paar dingen die ik ooit heb gedaan die ik waarschijnlijk nooit aan iemand zou vertellen. Het zou ook nergens toe bijdragen als ik ze wel zou vertellen.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:12 schreef livEliveD het volgende:
Ik zou benieuwd zijn naar de reden daarachter? Puur interesse en elkaar leren kennen. Ik zie/bedoel het niet als verantwoording afleggen. Wat voor dingen (niet bestaand voorbeeld bv) zou je niet willen vertellen? Wat zou de reden zijn om het niet te vertellen?
Als er rechtstreeks naar iets gevraagd wordt, dan geef ik eerlijk antwoord. Maar de kans dat iemand rechtstreeks vraagt naar die dingen die ik liever voor mezelf houd, is èrg klein.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:13 schreef livEliveD het volgende:
Dat heb ik ook nooit beweerd. Als je het echter perse niet wilt vertellen, ook niet als het gevraagd wordt dan zou ik toch graag willen weten waarom er zo'n moeite is om openheid van zaken te geven
I see. Mja het andere uiterste is mensen die maar blijven praten over de meest oninteressante dingenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het echt wel geprobeerd hoor, maar het werkt niet.
Zoiets:quote:Ik stel tegenwoordig gewoon gerichte vragen over de dingen die ik graag wil weten.
MMmmmm ok. Ik denk dat we er wel hetzelfde over denken dan. Zelf heb ik niet "dat soort dingen" dus de situatie is blijkbaar ook anders.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als er rechtstreeks naar iets gevraagd wordt, dan geef ik eerlijk antwoord. Maar de kans dat iemand rechtstreeks vraagt naar die dingen die ik liever voor mezelf houd, is èrg klein.
Psychologische marteling werkt beter als je info wilt winnen waar je ook wat aan hebtquote:Op woensdag 27 april 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
Als je mensen lang genoeg martelt vertellen ze datgene wat je graag wilt horen.
Ik ga hem openen.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef miss_sly het volgende:
liv, hoe is het met je topic in R&P?
s/marteling/manipulatie/quote:Op woensdag 27 april 2005 14:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Psychologische marteling werkt beter als je info wilt winnen waar je ook wat aan hebt
Gaat ook min of meer op voor mij, een en ander wel afhankelijk van de persoon. Ik vertel niet iedereen alles wat ze willen weten.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als er rechtstreeks naar iets gevraagd wordt, dan geef ik eerlijk antwoord. Maar de kans dat iemand rechtstreeks vraagt naar die dingen die ik liever voor mezelf houd, is èrg klein.
Hij had het vast leuk gevonden. Maar ik heb dus toch een spoortje van iets goddelijks in mezelf zitten!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naar de hemel gaat, anders kon je wat attributen voor hem meenemen.
God overdrijft dan alleen wel. Een beetje SM is leuk op zijn tijd, maar eeuwig? Dat gaat wel wat ver.quote:Als God van SM houdt is dat trouwens een goede verklaring voor het bestaan van de hel. Gods eigen SM-kelder.
Ja dat Good cop - Bad cop gebeurenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
s/marteling/manipulatie/
Maakt de pliesie flink gebruik van.
Dat is een van de voorbeelden. Het schijnt ook een beproefde methode te zijn om iemand op die manier mentaal helemaal kapot te maken, en daarna met vriendelijk doen zover te krijgen om te zingen. Misschien ook een variant van het stockholm syndroom waar op wordt ingespeeld?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:33 schreef livEliveD het volgende:
Zo: Schend jij de privacy van je partner wel eens?
[..]
Ja dat Good cop - Bad cop gebeuren
Cop a: Leuke kleding 14.gif
Cop b: Zelfs je moeder vind je een uitgescheten placenta
Cop a: Niks van me collega aantrekken hoor hij is wat grumpy
Cop b: Jij kunt maar beter praten mannetje anders gooi ik je tussen het tuig
Cop a: Heeft ie van z'n moeder heur. Die was ook altijd zo kort af
Cop b: Praten kreng! Ik schiet anders uit met mijn zwarte band handjes en dan wordt het weer jankie jankie
Cop a: Heb je zin om gezellig een kop koffie te drinken
Etc.
Inderdaad. Zorgen dus dat je zelf ook het nodige weet, bijv. dat ze maar een paar dagen dat soort trucs mogen toepassen. Verder zorgen dat je een advocaat hebt die een beetje slagvaardig is, zodat onwettige dingen die ze doen tegen hen zullen gaan werken.quote:Of vragen "Hoe jij de moord zou hebben gedaan als je het zou hebben gedaan". Vervolgens confronteren dat ze dezelfde methode gebruiken. Blijven hameren. Geen koffie geven(dat zou voor mij de druppel zijn en dan mogen ze alles weten (net als in me relatie
)). En vooral de indruk geven dat ze alles over je weten.
In Gods ogen is de eeuwigheid slechts een korte tijd.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:32 schreef Alicey het volgende:
God overdrijft dan alleen wel. Een beetje SM is leuk op zijn tijd, maar eeuwig? Dat gaat wel wat ver.
God geniet er zelf dus ook nog eens te kort van.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In Gods ogen is de eeuwigheid slechts een korte tijd.
Das stoer. Dan hoor ik erbijquote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ah, okee, waarom gebruikt men dan steeds '14.gif' in plaats van het image?
Groepsgedrag.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, okee, waarom gebruikt men dan steeds '14.gif' in plaats van het image?
Ik denk eerder dat het een snelle manier is om een zogenaamde vertrouwde band met iemand te krijgen waardoor je grens van vertellen lager is.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Dat is een van de voorbeelden. Het schijnt ook een beproefde methode te zijn om iemand op die manier mentaal helemaal kapot te maken, en daarna met vriendelijk doen zover te krijgen om te zingen. Misschien ook een variant van het stockholm syndroom waar op wordt ingespeeld?
Eerlijk gezegd zou ik het best wel eens willen ondergaan. Lijkt me een interessante ervaring. Ik heb niet de illusie dat ik op zo'n manier gebroken kan wordenquote:Inderdaad. Zorgen dus dat je zelf ook het nodige weet, bijv. dat ze maar een paar dagen dat soort trucs mogen toepassen. Verder zorgen dat je een advocaat hebt die een beetje slagvaardig is, zodat onwettige dingen die ze doen tegen hen zullen gaan werken.
Mijn matige grap, wat doe je?quote:Op woensdag 27 april 2005 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Ik doe niet mee! Ik houd het bij de matige grap.
Iemand volledig breken duurt wel een poosje hoor over het algemeen..quote:Op woensdag 27 april 2005 14:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een snelle manier is om een zogenaamde vertrouwde band met iemand te krijgen waardoor je grens van vertellen lager is.
Ik denk zelf ook niet dat ik daar snel voor zou vallen. Al is het alleen maar omdat het voor het resultaat toch niet echt uitmaakt of je meewerkt of niet.quote:Eerlijk gezegd zou ik het best wel eens willen ondergaan. Lijkt me een interessante ervaring. Ik heb niet de illusie dat ik op zo'n manier gebroken kan wordenPlus je kan die agenten compleet afzeiken
Hoe je ze sacho maakt? Op alle vragen antwoorden dat je je op je zwijgrecht beroept. Op het einde je verklaring niet tekenen. Op de vraag waarom je weigert antwoorden dat je je beroept op je zwijgrecht.quote:Ik zag laatst een docu over een vent waarbij ze 2 lijken in zijn appartement hadden gevonden. Hij wilde echter niks zeggen. (Niet dat ie natuurlijk niet veroordeeld is). Zag je beelden uit de verhoorkamer (het bewijs dat het zijn appartement was en dat hij de daar gewoon woonde was bekend bij iedereen. Dat wist die kerel ook):
"Heeft u die vrouwen vermoord?"
"No comment"
"Volgens deze foto heeft u ooit zo'n petje gedragen, klopt dit?"
"No comment"
Aarghh. Hoe maak je de politie sacho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |